hallo allemaal mijn dochterjte is nu 16 maanden. ze kan zich op het moment slecht bezig houden. ze vind al het speelgoed wel leuk, maar na 5 min is ze het beu. heb vanalles liggen. blokken, poppen, boederij, geluid dingen enz. zet nu steeds iets weg en wissel af, maar de nieuwe is ze na een paar keer weer beu. als ik haar bv een puzzel geef dan wil ze die in elkaar zetten, maar dat lukt nog niet, is ze nog te klein voor en dan word ze zo boos. dus weet eigenlijk nu niet goed wat ik haar het beste kan aanbieden. waar spelen jullie kindjes graag mee rond 16 maanden. gr deb
Hai, We hebben voor Sanne megabloks gekocht. Is een soort duplo maar dan veer groter en groffer. Deze blokken zijn erg gemakkelijk in en uitelkaar te halen. We hebben ze bij Bartsmit gekocht.
Mijn kind is verslaafd aan zijn houten loopfietsje, hij kan precies met zijn voetjes bij de grond en crosst zo het hele huis door. Stapelblokken en megabloks vindt hij ook leuk, maar zijn loopfiets gaat boven alles.
Isabella speelt met haar harkje. Die heeft ze in haar hand en daar loopt ze mee rond. Verder boekjes lezen.
idd megablocks, n stapeltoren, loopfiets/auto, boekjes, vingerverf (vind Justin geweldig, evenals kleuren) en ook onze stofzuiger is nu favo. Ook ik haal iedere week ander speelgoed naar beneden, en dit bevalt prima. Heb 4 bakken vol dus iedere maand rouleert t. Justin vind liedjes heel leuk nu, en autootjes, boekjes en buiten spelen met zijn loopfiets, de bal, stoffer.
Pop en bal zijn favoriet. Ik geef Julie elke keer iets anders nieuws om mee te spelen naast haar standaard bak met blokken etc. Ze vindt het vooral erg leuk om dingen in en uit kastjes/laatjes etc. te doen. Daarom heb ik een Fisher Price keukentje voor haar gekocht. Ze gebruikt het dus niet als keukentje, maar gaat er lekker aan staan om de deurtjes open te trekken en er spullen in en uit te doen.
mega bloks heb ik toevallig ook, dit vond ze ook luek, maar is ook maar voor eventjes. ze kan wel een aantal blokken stapelen maar dan hou het ook op. het verschilt wel van dag tot dag, soms kan ze zich wel goed vermaken.
Wij hebben voor Anouk sinds zaterdag een tafeltje met stoeltjes, dat vind ze helemaal geweldig, dan zit ze met haar boekjes of blokken helemaal trots aan dr tafeltje. Verder speelt ze met haar loopwagentje, een vliegtuig van Winnie de pooh en ballonnen. Wat ik met Anouk doe als ik nieuw speelgoed wil kopen is haar het zelf laten uitkiezen. Geef je dreumes gewoon iets in de handen en kijk wat er gebeurt. Ik zie meestal erg snel of Anouk het leuk vind of niet. Natuurlijk heb ik ook wel eens miskopen gedaan. Van de week nog een of ander racehondje van het kruitvat. In de winkel vond ze het geweldig en thuis ook nog, maar nu kijkt ze er niet meer naar om. Ach je, misschien vind ze het over een tijdje wel leuk of een van dr vriendjes gaat ermee spelen als die hier zijn. Het is gewoon uitproberen, ik zou het dan alleen niet te duur maken! Liefs, Duveldraakje
Dano is natuurlijk een jongen maargoed. Hij speelt graag met zijn loopauto of zijn duwcar. allerlei grote auto's en boekjes bladeren vind ie super. verder voetballen (ja nu al lees: achter de bal aan rennen en er een soort van tegen aan schoppen. gewoon stoeien en gek doen