Goedenavond dames, Ik moet van mijn gynaecoloog morgen de pregnyl zetten maar kan dat met 16 mm? Eigenlijk 15,9 mm ik heb ook geen gonal f meer gespoten omdat ik voor vandaag niks meer in huis, had wat ik dus ook had aangegeven aan de gynaecoloog ... ben bezig met de oi Groetjes, Isha
Tijdens mijn cryo tp cyclussen moest ik ook de pregnyl zetten als het eitje rond de 16 mm was. Gemiddeld groeien ze zo'n 2 mm per dag en door de pregnyl springt een ei 36 uur erna en dus zal hij rond de 20 mm zitten tijdens de eisprong. Ook geeft pregnyl net even dat laatste groeizetje
ik zette de pregnyl op het moment dat mijn ovulatietest positief was (had ook nog fostimon). Ik was de eerste ronde met pregnyl zwanger!
Gisteren was haar ei 16 mm. Vandaag (de dag dat de pregnyl gezet moet worden) kan het eitje dus al 18 mm zijn
Hallotjes, Ik heb ook meegekregen dat je ei gewoon verder groeit en uiteindelijk ook kans hebt op een spontane eisprong. En bij mij word Pregnyl pas geadviseerd als ze een ei van 18mm + zien. Succes!
Een follikel groeit door tot de eisprong. Dat je vandaag niet spuit, maakt niet zoveel uit. Je lichaam heeft al zo'n boost gehad dat zo'n grote follikel uit zichzelf wel doorgroeit. Hier mocht de Pregnyl worden gezet als je follikel minimaal 17 mm was. Maar daar zul je vandaag wel op zitten, als 'ie gisteren 16 mm was. Een follikel groeit op volle snelheid zo'n 2 mm per dag. Succes!