Hallo, Weet iemand waar ik een winterslaapzak met afritsbare mouwen maat 110 voor niet al teveel geld (nieuw, dus niet tweedehands) kan kopen op internet? Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar nog niet gevonden wat ik zoek. Ik wil bijvoorbeeld geen combisleeper, maar wel een warme slaapzak, niet zo'n dunne. De Hema heeft niets in maat 110. Weten jullie of de 4-seizoenenslaapzak van Jollein wat is? Is die lekker dik? En kent iemand deze van Prenatal? Ik kan op het plaatje niet goed zien of ie lekker dik is. Er staat wel bij gewatteerd, maar ik twijfel over de kwaliteit en of ie wel dik genoeg is, aangezien de prijs maar 13,99 is. Bedankt alvast!
Echte winterslaapzak van Prenetal kost 18,99 en die is echt flink gevoerd, lijkt net een dekbedje. Ook met afritsbare mouwen.
Ja, ik heb een leuke gezien van 18,99 bij Prenatal, maar die is uitverkocht en krijgen ze ook niet meer binnen. Toen viel mijn oog op bovenstaande slaapzak (zie link) van Prenatal, maar ik twijfel hierover.
Ik heb er dan 1 van de hema maar die je laat zien op het plaatje is daarmee ongeveer te vergelijken. Was gister bij prenatal en zag hem hangen en ik vond hem lekker dik.
Ik zit even op de site van prenatal te kijken en daar lijkt het eerder een zomerslaapzak maar ik heb er gister een gezien en die was wel dik.
Welke heb jij van de Hema dan? Zo'n witte? Ik heb namelijk een witte van de Hema, maar die is dus nu te klein en zoek idd een vergelijkbare qua dikte, maar vind die van Prenatal zo goedkoop. Bij de Hema zijn ze normaliter zelfs nog een paar euro duurder geloof ik. Bij de Hema hebben ze nog geen dikke winterslaapzakken op dit moment en al helemaal niet in maat 110, dus vandaar op de Prenatalsite gekeken. Ze hebben bij Prenatal nog een winterslaapzak op de site staan die helaas uitverkocht is, maar die is een paar euro duurder dan degene die op bovenstaand plaatje te zien is, dus vraag me af wat het verschil is. Vond jij de kwaliteit mooi en dik genoeg voor de winter van de slaapzak van Prenatal op het plaatje?
Ik heb een roze slaapzak met een plaatje erop van vorig jaar, nu dus te klein en zal ook een grotere moeten hebben. En ik had een witte van de kruidvat maar die zou ik dus nooit kopen want de rits was al heel snel kapot. Prenatal heb ik er nog geen van gehad maar kwalitatief vond ik hem er hetzelfde uitzien als die van de hema, al zegt dat niets want dat vond ik bij die van het kruidvat ook