Dankjewel @Cygnet2 en bedankt voor jullie lieve reacties! Ben super moe maar ook super hyper van vriendinnetjes inlichten.. Nu proberen beetje stil te houden tot oma haar 85ste verjaardag. Lastig! (volgende week zaterdag) Wel 14 foto's meegekregen, het is dat jullie niet in de buurt wonen maar echt een lieve mevrouw! Welterusten dames! Heb mooie aankoopjee voorbij zien komen..
Goedemorgen! Wat een ellendige nacht, slecht geslapen. Lijkt alsof ik gister tijdens de echo pas echt ging beseffen wat voor wonder dit is. Andere echo's waren meer medische en dit zo persoonlijk! Voel ook echt een oerkracht om mezelf te beschermen zo raar! Herkennen jullie dit enigszins? Vandaag nog echo's op de planning? Fijne dag vandaag!
Mogge! Een prinsje en een prinsesje erbij! Gefeliciteerd meiden!! Supergaaf!! Hier moeten we nog even geduld hebben...nog twee weken...ben aan t aftellen hoor! Heb tot nu toe zelf nog niks gekocht..mag van mezelf pas als we t geslacht weten. Maar goed ook, er zijn zooooo veel leuke dingen!!! Tijd:in mijn ogen kruipt de tijd nog....al wel een afspraak gemaakt voor 20 weken echo, maar dat lijkt nog zo ver weg in mn gedachten! Vandaag weer een mooie dag, ga denk vanmiddag met de kids even buitenspelen,even een klein zonnetje meepikken! Vanavond meelopen met mn klas in de avond 4daagse, ik geloof dat we t voor t eerst droog gaan houden dit jaar!!! Werkze allemaal en voor de mensen die vrij zijn:geniet van t zonnetje!!
Ach, hier soms ook nog niet t idee dat t helemaal "aangekomen" is bij mezelf...je weet t wel, er gebeurt van alles met je lijf...er begint hier zelfs een klein buikje te komen(meer darmen ed dan baby, maar toch) En nog besef ik t me niet altijd even goed. Gek he?
Vanmiddag weer reguliere controle,jammer dat ze aan het hartje niet kunnen horen wat het is haha! maar wat heerlijk wakker worden weer zo met de zon en al die vogeltjes! Fijne dag vandaag!
@ACH, ik begrijp precies wat je bedoelt. Het poppetje op de echo is ineens een kindje, een echt meisje. Voor mij was het het eerste moment dat ik iets durfde te gaan kopen voor de kleine. Ik merk dat ik zelf niet meer van die rare stunts uithaal, niet meer zomaar op een stoel klimmen om een lampje te vervangen, niet meer op de motor (ook niet een heeeeel klein stukje) enz. Het wordt weer een lekkere dag vandaag, helaas weer een dagje binnen op kantoor en vanavond niet lekker naar Scheveningen want moet naar het gemeentehuis voor een nieuw paspoort (is al ruim 2 weken verlopen). Kunnen we wel ook gelijk vastleggen dat Ukkie mijn achternaam gaat krijgen. Misschien daarna nog maar ergens een terrasje opzoeken (als de energie en hoofdpijn het toelaten).
Hier nog steeds op een blauwe wolk... vandaag ga ik lekker even wat kleertjes shoppen!! Ow zo leuk he.. We waren gister ook al druk bezig om namen te verzinnen wat we erg moeilijk vinden voor een jongen.. Maar gaat wel goed komen uiteindelijk haha.. Ja ach heb ik ook wel een beetje hoor.. Zit gewoon een WONDERTJE in jou.. Wat jou nodig heeft om te groeien en te leven.. Zo bijzonder..
Waaaaauw een jongen en een meisje weer!!! super! Pff wat wil ik het ook graag weten Ik hoop dat ik mn vriend nog kan overhalen maar ben er bang voor. Verder heb ik weinig te vertellen heerlijk geslapen en vanmiddag lekker verlof of genomen om van de zon enzo te kunnen genieten! Dus nu ff aan de slag tot 13u! heerlijk!
Fijn om te horen dat ik niet alleen ben! Veel plezier met shoppen @Diortje! Ik probeer mezelf nog even in te houden.. Wat als ze het fout had. Ah neee zo mag ik niet denken 95% zekerheid is echt veel en bij meisjes geven ze nooit meer.. Genieten van het zonnetje vandaag en succes bij de controle @souries! Hartje luisteren is al bijzonder opzich!
Goedemorgen! Voor mij kwam dat bij besef iets bij de eerste keer het hartje horen... Was heel speciaal voor me! Maandag de geslachtsbepalende echo gaat waarschijnlijk wel door. Mijn vriend gaat dan gewoon iets eerder weg. Alsnog te laat voor werk/afspraak maar beter dan niets. Hij is toch ook wel erg nieuwsgierig en weet hoe belangrijk het voor mij is. Weer een rotnacht gehad. Vannacht drie keer eruit om te plassen en een keer om aspirine te pakken omdat mijn hoofdpijn niet uit te houden was. En vanmorgen? Overgeef beurt nummer vier! Mijn kwaaltjes zijn echt nog niet weg of aan het verminderen. Gelukkig wel vrij weinig last gehad van misselijkheid en overgeven maar net was het dus raak. Lekker rustig dagje vandaag. Ben hele dag thuis en ga vanavond lekker uit eten met mijn beste vriendje. Mijn vriend blijft thuis want wilde even rustig iets doen voor zichzelf. Prima, moet ook gebeuren
Jullie hebben er ook nog veel last van dus? Ben benieuwd hoe lang het aanhoudt. Mijn energie is ook nog ver te zoeken..
@firsttime misselijk niet echt, maar dat heb ik sowieso nog niet gehad, maar het valt me nog wel tegen dat wanneer ik een dag gewerkt heb en ik heb gekookt, dat ik tijdens het eten bijna in slaap val.. Volgens vl is dat een acceptatieproces en ik had net het idee dat ik wat bubbeltjes voelde in mijn buik hihi! durf nog niet te zeggen of dat de beeb was of weer mijn darmen, maar het voelde wel iets anders
He meiden, wat leuk weer een jongen en een meid erbij! Statistisch gezien zijn er 21 meisjes en 21 jongentjes hier hihi en een tweeling, ik vraag me af hoe het met de tweeling mama gaat Ik werd vandaag ook teruggefloten door mn lichaam, al wat misselijk wakker geworden maar ik dacht dat het wel over zou gaan, toch gaan sporten (bodypump) maar ik werd er zo duizelig en over verhit van dat ik moest stoppen. Nu even rusten in bed Vriendlief en ik vertrekken vanmiddag (rond 16.30) al richting frankrijk tot zondag, eten we eerst lekker steppegras (super lekkere patat) in belgie en nemen we een hotelletje bij lille vamaf morgen naar parijs, genieten en hopelijk voel ik me fit
@deurmat oh wat heerlijk er even tussenuit! Wij zijn echt een drama met geld uitgeven waardoor we dat dus helemaal niet veel doen, terwijl ik er best wel zin in zou hebben! Geniet ervan! twee uur aan het werk nu en ik denk 15 minuten wat nuttigs gedaan zit alleen maar naar buiten te kijken haha!
Jeetje wat een hoop bijlezen! En zo geweldig al die meisjes/jongetjes/roze en blauwe wolken. Heb natuurlijk ook braaf de blogs bekeken. Maar ik ben meer zo'n type van als het lekker zit en ik kan er mee de straat op.... tja en centjes hè. Geeft niet hoor, t'is ook wel lekker gewoon stretch aan te hebben en geen drukte om ben ik wel of niet up to date Bedankt voor de tip over de felicitatiedienst, die zit overigens ook hier dus niet alleen OOST maar ook WEST Brabant en aanvragen kan sowieso. Misschien nog een tip voor de gek op gratis types; Fontys biedt zwangeren gratis echo Fontys Paramedische Hogeschool in Eindhoven is naarstig op zoek naar zwangere vrijwilligers voor de cursisten van de cursus Echografie. Iedereen die graag een gratis echo wil laten maken van haar kindje kan zich aanmelden bij de hogeschool aan de Fliednerstraat in Eindhoven. Iedereen die zich aanmeldt als vrijwilligster mag maximaal twee familieleden meebrengen tijdens het onderzoek. Alvorens de cursisten aan de slag gaan, zal een praktijkdocent de zwangere screenen. Vervolgens gaan verschillende studenten echo's maken. Zij krijgen meestal een opdracht en kunnen daarom geen volledig echo-onderzoek uitvoeren. De echo heeft dan ook geen diagnostische waarde en is alleen bedoeld voor scholingsdoeleinden. Wel zullen er leuke plaatjes van het ongeboren kind gemaakt worden en krijgt elke vrouw na afloop een presentje mee. Het is ook mogelijk verschillende keren als vrijwilliger te fungeren. Aanmelden voor de gratis echo kan bij Hanneke Van Ballegooien, telefoon 0877 879 735 of via e-mail: H.vanBallegooijen@fontys.nl Let wel; ik heb dit zelf niet gecheckt!! Dus zelf even doen bij interesse! Ik heb mijn auto nog niet terug en het wordt een duur grapje schijnt. Een extra echo gaat er dus waarschijnlijk niet komen maar wie weet vliegt deze maand om en is het zo 8 juli. Ik ga weer even verder....