Bloempje Zelfs ik word hier boos van wat een piep.... niet elke volwassene heeft geld hoor (zeker verwend nest geweest verwend door haar ouders jak) en dan ook nog bepalen wie jij de liefde verklaard er over oordelen..... pfff vreselijk dat zo'n persoon een baas is .... hoop dat het goed komt dit allemaal begrijp je frustratie helemaal (en vriendin gaat voor werk!!!!) zo
Wat heftig zeg bloempje!!! Bij 0 uren contract hebben ze niks te willen bij een fulltime bijvoorbeeld moet je ervoor kunnen zorgen dat je op je werk kan komen voor de uren die je moet werken maar dat is hier dus totaal niet het geval. 0 uren betekend alle 2 de kanten kan nee zeggen op het aanbod om te komen werken een bepaalde dag/tijd zonder enige redene. Niks van aantrekken meid gewoon jou ding doen weten dat jij goed je best doet enzo normaal blijven reageren en zorg dat je erboven staat.
Wat een eng mens bloempje! Snap heel goed dat je je boos maakt erom.. Net alsof een ander in jullie portomonnee kan kijken :x Al was je man pimpelpaars dan maakt dat toch niet uit! Gaat om de liefde tussen jullie.. Volgens mij mist ze een paar hersencellen...
@XBLOEMPJE Wat vervelend zeg. Zou eens goed jullie rechten/plichten uitzoeken met betrekking tot het 0-uren contract. Zodat je de volgende keer duidelijk kunt aangeven wat zij wel of niet kan maken. Betreft je relatie tussen jou en je vriend moet je gewoon niet op in gaan. Als jullie liefde maar goed zit toch? Misschien is het wel een idee voor in de toekomst om opzoek te gaan naar een vast inkomen voor één van jullie. Lijkt me erg lastig als je straks halverwege de maand geen geld meer hebt én een klein babytje.
Ik heb zo dadelijk weer een vaster inkomen en hij ook als hij als logistiek medewerker aan de slag kan. Maar deze maand was gewoon een rare maand. Alle benodigdheden halen we op en dan hebben we nog wat over. Maar omdat ik dus die paar weken niet werkte hebben we dat dus niet. We hebben ook nog veel spullen gehaald voor de kleine en er waren wat verjaardagen waar het ff heen is gegaan. Maar vind het gewoon niet kunnen dat je zo moet reageren. Voor ieder ander regel je een vervanging en hij moet perse werken. Ik ken trouwens genoeg mensen met vastinkomen die op een gegeven moment halverwege in de maand ook zuiniger aan moet doen. Zijn bedrijfsleidster vind dat ik heb boodschappengeld maar moet inleveren om even min. 10 euro aan reiskosten te betalen. Het is dat gister de boodschappen gedaan zijn anders had ik nog even het een en ander van het lijstje kunnen schrappen.
Gelukkig dat het tijdelijk is maar niet minder vervelend. Ik denk dat het geld momenteel bij iedereen hard gaat inderdaad. Tsjaa crisis he? Ik zou zijn leidinggevende zo veel mogelijk op afstand houden en het niet over dit soort dingen hebben want volgens mij misbruikt ze dat.. Vanmorgen op de fiets naar het werk was er hier weer een winkel leeg.. Gisteren nog open. Wanneer houd het op?
We laten haar ook maar voor wat ze is. Ieder heeft een andere mening over bepaalde dingen. Daar kunnen we niks aan veranderen. Voor degene die flesvoeding gaan geven heb ik even een vraag. Weten jullie al welk merk jullie gaan kiezen. Ieder kindje reageert nu anders en mijn buurmeisje kon dus niet tegen nutrilon die heeft het huismerk van de jumbo gekregen. Ik ga het er nog met mijn verloskundige over hebben als ik er weer heen moet. Het lijkt nog zo ver weg allemaal maar het komt wel steeds dichter in de buurt de uitgerekende datum.
Bloempje Het gaat zeker snel! Ik ga borstvoeding geven wilt dit niet lukken dan ga ik over naar nanny care dat ik geitenmelk en dat zit dichter bij moeder melk dan koeien melk heb ik mij ooit laten vertellen Wij gaan zo ons kindje erkennen bij de gemeente vind het erg spannend omdat we de achternaam dan vast staat (en vond dat wel een lastige beslissing aangezien de familie van mijn vriend zoooo anders is dan mijne en ik deze eigenlijk niet wil geven aan ons kindje) maar toch besloten de naam van mijn vriend te nemen omdat hij het wel erg graag wou en hoop daardoor dat mijn band met mijn schoonouders ook iets beter word
@Ssusd.... geitenmelk komt wat dichterbij maar de verschillen zijn marginaal. En bedenk wel dat koemelk heel veel gebruikt wordt en dat daaraan wennen wel handig is. Ik ga voor bv maar daarna geef ik Nutrilon. Vooral omdat dit breed verkrijgbaar is en in vele varianten. In basis maakt het allemaal niets uit. Het product is bijna volledig hetzelfde of je nu van Nutricia of van Kruidvat koopt. @0-uren. Ik ben het er helemaal mee eens dat je als 0-uren contracten geen uren aan hoeft te nemen. Maar neem je de urem wel aan, dan heb je ook een verantwoordelijkheid om op je werk te komen. Ik kan niet slapen.... twee redenen... veel te veel cola gedronken tijdens mijn lekkere Japanse etentje met vriendinnetje maar vooral omdat tijdens de pretecho duidelijk is geworden dat de placenta nog altijd voor de uitgang ligt...... baal baal. Ik hoop dat over 6 weken dit echt anders is.... ik wil eigenlijk echt geen keizersnee!!!! snif De echo was zelf xuper leuk en ons manneke lijkt op zijn grote broer. Ben heerlijk dingetjes aan het wassen en vul zomde commode! Zo lekker om te tutten inde babykamer. Volgende week woensdag haal ik de nieuwe lamp en ga ik kijken voor een schommelstoel! Zo maar weer proberen te slapen....
Goedemorgen dames, Heb even niet zoveel teruggelezen, ben echt een beetje klaar aan het raken met mn vermoeidheid. Had gisteren vrij, heb ik tot half één liggen slapen en om vijf uur lag ik weer te snurken op de bank. Terwijl ik juist lekker wil opruimen en mn huis wil soppen maar ik heb er gewoon geen fut voor. Wordt een lang dagje vandaag zo in mijn eentje op kantoor. Nou ja, niet helemaal in mijn eentje natuurlijk. Henkie zit gezellig mijn buik te kriebelen En Ml whatsappt af en toe dat ik vol moet houden, maar die heeft vannacht ook maar weer 1 uurtje geslapen dus die moet vooral even op zichzelf letten
Hier is de energie ook ver te zoeken. Ik zit me maar een beetje te oriënteren op de thuisbevalling. Ik kan nog altijd van gedachte veranderen. Zo maar even naar de zaak bellen.
Hier gister me meter gekregen En vandaag 7x prikken Tot nu toe zijn me waardes goed Maar hopen dat het zo blijft Hier ook zo moe pffff gister ook al Maar moet vandaag tog echt wat gaan doen Huis soppen en zo Komt morgen visite dus wil zo wie zo alles aan kant hebben en de vloer ge dwijld hebben En natuurlijk de laatste dingetjes opruimen in het kinder kamertje Visite komt nog voor vl zijn verjaardag die was maandag jarig En kijken hoe het kamertje geworden is Wij zijn er iedergeval helemaal happy mee En krijgen van iedereen positive reacties er op Nou ga zo maar is wat doen Dan kan ik dalijk nog ff ligen
Hé vervelend zeg die vermoeidheid.. Hoort dat erbij? Vandaag weer op controle geweest bij de verloskundige. Alles was goed gelukkig. Maakte mezelf een beetje zorgen omdat ik 'Kees' niet heel vaak voel.. Maar heb een foldertje meegekregen en een heel mooi hartje horen kloppen en ze heeft goed gevoeld en ze lag goed op groei! Alleen mijn bloeddruk was héél laag.. Maar goed zolang ik er zelf geen last van ondervind is het niet erg. Over 6 weken groeiecho, jeeee! Weer kijken naar ons meisje.
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (4) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 35 zwangeren! 14 jongens 17 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 19: riantje1987 (VK) 20: Juis (VK) 21: Diortje (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 23: SuusD (pretecho 2/3/4D) 26: Mopje (VK) 29: SuusD (VK + bevallingsplan bespreken 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 4: ACH (VK) 3: Stefjuh (VK) 9: xBLOEMPJE (VK) 11: Stefjuh (groeiecho) 27: Cygnet2 (30 weken echo)
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (4) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 35 zwangeren! 14 jongens 17 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 20: Juis (VK) 21: Diortje (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 23: SuusD (pretecho 2/3/4D) 26: Mopje (VK) 28 riantje1987 (groeiecho gyn) 29: SuusD (VK + bevallingsplan bespreken 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 4: ACH (VK) 3: Stefjuh (VK) 9: xBLOEMPJE (VK) riantje1987 (internist ivm zwangerschaps suiker) 11: Stefjuh (groeiecho) 27: Cygnet2 (30 weken echo)
@Ach ik vond mijn bloeddruk ook aan de lage kant :S misschien hoort dat erbij in deze fase? @Riantje je kan het
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (4) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 35 zwangeren! 14 jongens 17 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 20: Juis (VK) 21: Diortje (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 23: SuusD (pretecho 2/3/4D), Souries (VK) 26: Mopje (VK) 28 riantje1987 (groeiecho gyn) 29: SuusD (VK + bevallingsplan bespreken 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 4: ACH (VK) 3: Stefjuh (VK) 9: xBLOEMPJE (VK) riantje1987 (internist ivm zwangerschaps suiker), Souries (30 weken/groei echo) 11: Stefjuh (groeiecho) 27: Cygnet2 (30 weken echo)
Ik heb de laatste tijden echt veel trek. Probeer het gezond te houden maar het is gewoon niet te stillen. Vanavond om 18u werken. Mensen zien eten en eten ruiken werkt niet echt.
Ik heb altijd al een lage bloeddruk en heb nu een normale, wat voor hun normaal is dan, ben gewend de lage bloeddruk.