Blegh, succes Bloempje! Ik ben blij dat ik bijna klaar ben. Nog een uurtje en dan ga ik lekker naar huis. Al heb ik niet veel uitgevoerd vandaag. Wat telefoontjes, een offerte en dat was het volgens mij wel, maar het is ook zo saai alleen op kantoor de hele dag. Heb geen muziek aangehad en vooral naar mezelf geluisterd, en veel op zp gezeten haha!
Succes @XBLOEMPJE! Waaaaaaaa nog maar 95 dagen zie ik in mijn banner! Aftellen! Of + 14. Uiterlijk. Hmm. Dan kom ik weer boven de 100..
haha, daar moet je maar even niet aan denken. Ik las net in een ander topic een vrouw die 46 jaar over tijd was, hoeveel dagen zouden dat nog zijn
Bedankt. Ach is maar een dagje deze week mocht er iemand ziek zijn dit weekend nog een paar dagen. Zolang ik bar sta ben ik allang blij.
Ik probeer vanavond bij te lezen. Wilde even snel zeggen dat ik vanochtend weer de suikertest heb gehad (bah bah bah) en verbazingwekkend genoeg waren de waarden goed. Zelfs de verloskundige was verbaasd. Ik kan het nauwelijks geloven, de percentages dat je het in een tweede zwangerschap weer krijgt zijn best hoog dus had er wel op gerekend. Ik heb voorgesteld bij de vk dat ik zo af en toe mijn suikerwaarde laat controleren zo'n anderhalf uur na het eten (bijvoorbeeld als ik dan toch in het ziekenhuis ben). Mijn gevoel zegt dat het misschien later nog komt, die diabetes. Dus gezien mijn voorgeschiedenis leek dit me het beste. De vk gaf aan dat dit verstandig bedacht was en dat ze het kon begrijpen. Dus voorlopig ben ik erg blij en hopen dat ik bij verdere controles van de suikerwaarden er goed vanaf kom.
Hallo allemaal , ik zie erg leuke kamertjes voorbij komen. Wat leuk om verschillende inrichtingen te zien,, Nou even mijn zeur verhaal kwijt... Hebben jullie effe haha .. Vorige week begonnen met erg veel buikpijn en aanhoudende harde buiken heel de dag door voor een paar dagen al.. Donderdag dus toch maar VK gebeld en daarvan moest ik urine inleveren om te kijken of ik geen blaas ontsteking had zoniet dan moest ik even mijn buikpijn in de gaten houden en anders ook in het weekend gewoon terug bellen.. Ik bleek dus geen blaas ontsteking te hebben dus ik ging afwachten Zaterdag ochtend terug gebeld en toen eigenlijk gelijk doorgestuurd naar de verloskamers in het ziekenhuis voor controle , Daar echo gehad ook inwendig om te kijken of ik geen ontsluiting of iets heb wat de buikpijn en harde buiken kan verklaren.. Toen begon het verder onderzoek blijken mijn darmen verstopt te zijn.. Omdat ik bekend ben met verstoppingen en moeilijke stoelgang valt het bij mij niet op als ik ineens een week niet naar de wc ben geweest.. Maar ging eigenlijk heel de zwangerschap juist erg goed dus ik was daar niet mee bezig.. Tot nu toe geregeld op controle geweest elke dag klysma's gehad en andere medicatie en pad sinds gister klein beetje eerste ontlasting gehad. Dus ik zit lekker vol op dit moment .. Hoop dat het snel los komt want het olie flesje wat ik twee keer per dag moet drinken is echt heel smerig .. Nu vandaag weer controle gehad voor mijn kindje bij de Vk . Nu krijg ik volgende week al weer de groei echo die normaal op 30 weken is omdat mijn plasenta zo groot en ook al erg hoog zit.. Normaal zou die pas over paar weken zo groot moeten zijn.. Dus nu denken ze dat of mijn kind erg groot is of veel vruchtwater.. Dus weer iets wat ze gaan onderzoeken .. Ik kan bijna abonnement afsluiten bij het ziekenhuis ben er zo vaak geweest afgelopen tijd.. Mijn suiker test was goed dus dat zou de eventuele grote van het kind niet verklaren.. Sow dat is er weet even uit,, moest gewoon even uit zelfmedelijden mauwen haha,, Nu is het weer tijd voor nog een klysma ,, dus kijken of ik wie weet vandaag nog wel een keertje naar wc mag..
He,soms denk ik echt waar maak ik me druk om met mn vermoeidheid! Wat vervelend Angela! Ik vind een dagje obstipatie al vervelend,jij hebt al weken! Knuffel!
Sorry dames. Lig in t amc. Te veel complicaties. Te hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging. Nu 0% kans voor de baby en grens is naar 27 weken gezet. We moeten nu echt per dag bekijken hoe t met mij gaat. Dat is t belangrijkste nu. Mis mijn vriendje wel heel erg. kindje is overigens 400gram nu. Amc heeft beleid pas op te treden bij 500gr
@Maike... jeetje meid. Veel sterkte meid. We denken aan jou, je partner en het lieve kindje in jouw buik! Misschien maakt deze foto jou (en anderen) een beetje aan het glimlachen. Ik moest in ieder geval erg lachen toen ik mijn dochter enige tijd terug zo vond... snurkend en wel
@Maike, jeetje meis! Wat heftig! Ik wens je heel veel sterkte! Dikke knuffel! @Cygnet, haha dat ze zo kan slapen zeg!
Heel veel succes en sterkte meid!!hoop dat ze alles onder controle kunnen krijgen! @moe:ben blij dat een paar van jullie er ook zo'n last van hebben, vorige keer ook al aangekaart bij de vk, maar ikzerwaardes enzo waren goed! Wel heb ik ook een hele lage bloeddruk, ze waren verbaasd dat ik daar geen last van had! Misschien dat we ons daarom zo moe voelen? Maandag weer op controle, zal t eens vragen!(als ik t niet weer vergeet natuurlijk!
Fijn meis! Hopelijk heb je een goeie dag. Oja... het AMC is voor mij dichtbij, als je je verveelt en wilt wel wat extra bezoek dan laat je je naam en kamer maar per pb weten ok? Knuffel!!!!