16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Heel veel sterkte mayke!! Wat ontzettend heftig! En wij maar klagen over een beetje vermoeidheid... Dikke knuffel!

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, wat een zorgen... :( Ik hoop dat ie nog even kan blijven zitten totdat ie 500 gr weegt. Heel veel sterkte! Mijn gedachten zijn bij jullie!

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mayke oh nee, wat een bagger nieuws. Sterkte meid,ik duim dat je baby nog wat mag groeien!

4. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Tnx cygnet. Voor mij is t ook in de achtertuin maar helaas mocht ik niet thuisblijven. Ik zal t onthouden. Ik lig hier nog wek even. Als dat niet zo is, zou dat n slecht teken zijn voor de baby...

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ze zeggen bij mij al van dat er een heel klein inimini mensje in zit maar als ze maike d'r verhaal lezen houden ze wel op. Dat wens je niemand. Hopelijk groeit hij goed en ook in gewicht en komt het allemaal goed. Doodzonde als ze niks kunnen doen. Ik zit elke keer maar weer van wat hebben wij een geluk. Bah, hoop echt dat het goed zal komen.

6. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik lees nog steeds mee maar reageer gewoon niet zoveel meer. Eigenlijk niet echt veel te vertellen. Maar ik wilde toch Maike even heel veel sterkte wensen. Dit wens je niemand toe. Hoop dat zowel jij als de baby aansterken en dat je uiteindelijk een prachtig, gezond kindje op de wereld mag zetten. Take care en ik denk aan jullie!

Nou, nu ik hier toch ben: donderdag bij vk geweest en mijn baby ligt juist voor op groei. Moet maandag langs voor suikertest. Maar geen reden meer tot klagen en ik mag al in mijn handen knijpen dat dat het enige is, na het nare verhaal van hier boven.

Gisteren ook eerste lesje Mom in Balance gehad. Dat uurtje sporten hakt erin. Daarna geslapen en vandaag ook niet fit. Komt wel goed, mijn lichaam is gewoon niks meer gewend. Vond het pittig maar wel fijn om te bewegen.

@bloeddruk: hier 124/70, al sinds het begin van de zwangerschap. Dus dat is helemaal prima. Ijzer wordt maandag tegelijkertijd met de suikertest gedaan omdat ik inderdaad toch wel erg moe ben. Maar ik ga er ook een beetje vanuit dat de vermoeidheid gewoon bij de zwangerschap hoort :)

Voor de rest dus niks te melden. Donderdag even paar dagen naar Vaals voor een lang weekend weg. Even gezellig met vriendlief nog genieten. Die dinsdag daarna komt de kinderkamer en dan wordt het wel heel echt allemaal. Die donderdag ook een 3d-echo. Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat ik over 15 weken een kindje heb...

Nou, fijn weekend allemaal!

7. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kreeg net een email voor de zwangerschap shoot. Als ik 30+1 wkn ben heb ik de shoot. Ik doe het lekker met 30 wkn omdat ik dan ook een week of wat met m'n opleiding bezig ben en gewoon te druk wordt anders.

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @maike: sterkte, ik duim dat jullie kindje zo lang mogelijk nog blijft zitten zodat hij nog even kan groeien!

9. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maike he wat een naar bericht duim voor je day je kleine man tog nog iets wil groeien
    En natuurlijk je eigen gezond heid goed in de gaten laten houden

Vandaag bezoek gehad voor vl zijn verjaardag
    En kregen echt super nieuws mijn schoon zusje is zwanger na de hele medice malle mole
    Nu duimen dat alles goed gaat over een week heeft ze de eerste echo
    Spannend ze is nu 8 weken
    Maar wel leuk dat die klijntjes dalijk maar 4 maandjes schelen :D

Hier gister de hele dag me suiker gemeten en was echt kurig
    Morgen verjaardag van me oma die woord 77
    En ook dan meten maar ga dan wel iets meer buiten me boekje met een stukje gebak en wat lekkers dus is kijken hoe memsuiker zich dan houd
    Hier heb ik het ook met de diabetes verpleegkundige over gehad
    En die zij priema als je maar niet extreem buiten het boekje gaat en meet
    want dan kan je zien hoe je lichaam zig daar op houd

Nou ja vanavond maar lekker saampjes tv kijken ook al komt er niet veel

10. ACH

ACH Niet meer actief

@riantje1987
    Wat fijn voor je schoonzusje! Leuk hoor dat jullie kleintjes straks zo weinig leeftijdsverschil hebben als alles goed mag gaan.

Vandaag een setje van Lief! gekocht in de uitverkoop. Vind het zo lastig in te schatten hoeveel kleertjes ik moet hebben. Vind te veel ook zo zonde.

11. ACH

ACH Niet meer actief

Leuk! Kom je ons een foto showen dan?:)

12. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Maike: heel veel sterkte, en zal duimen dat je hummeltje nog even lekker doorgroeit.

@riantje: dat is een fijn bericht van je schoonzusje!

@hier: weinig te melden... druk aan het werk, mijn vader heeft een food delivery geopend en dat is hard aanpoten in de keuken =P maar ik vind het geen naar werk. Wel merk ik na een hele dag staan, dat ik pijn mijn voeten krijg, dus maar goed met de benen hoog =D

13. ACH

ACH Niet meer actief

@Stefjuh
    Was het nu zo dat je zonder werk zat? Dan is dit wel fijn of heb ik het mis?
    Druk hebben in deze tijd is in ieder geval een goed teken!

14. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Ach: ja klopt heb vanaf half mei zonder werk gezeten. Maar toen wist ik al dat mijn vader dit ging doen en bij hem vast in dienst kon werken. Dus ik maakte mij niet druk en heb dus even heerlijk een soort vakantie gehad en volledig kunnen genieten van mijn zwangerschap.

Alleen wat ik nu wel heel moeilijk vind, is om aan te geven wanneer ik met zwangerschaps verlof ga, dus daar moet ik nog even met mijn vader over zitten.

Hoeveel weken voor de uitgerekende datum hebben jullie verlof?

Voor de rest is het idd een goed teken dat we het druk hebben en we hopen het nog drukker te krijgen ;)

15. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Zwangerschapsverlof is volgens mij wettelijk vast gelegd. 4, 5 of 6 weken van te voren. Bij ons is dat door de zwangere zelf aan te geven en volgens mij moet de werkgever daar in mee gaan. In totaal heb je min 16 weken zwangerschapsverlof, dus kun je automatisch de weken erna uitrekenen. Hier heeft iedereen recht op!

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Vraagje: waar hebben jullie de geboortekaartjes besteld? En wat zijn ongeveer de extra drukkosten? Wij hebben 120 kaartjes nodig wat dus al een flink bedrag is + postzegels. Maar zag dat er dan nog zon 130 euro drukkosten boven op komen. Is dat bij jullie ook? Kan er op de sites niet veel over vinden.

Eindelijk vakantie!!! Heerlijk. Over een paar dagen een weekje weg. Erg veel zin in met z'n tweeën. Daarna nog maar 5 welen werken, wat gaat jet snel!

17. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Kukel: bedankt voor de uitleg!

Ik heb de geboorte kaartjes besteld bij; geboortekaartjes.nl en ik ben voor 40 kaartjes €70,00 (zet en drukkosten) kwijt.

Fijne vakantie!!

18. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hier 4weken van tevoren verlof, precies voor mn verlof zit de herfstvakantie, dus heb zo stiekem 5 weken!

Geboortekaartjes: bestellen jullie die nu al? Er staat meestal toch ook gewicht, datum enz op???

19. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn moeder en oma maken ze zelf. Alleen enveloppen en postzegels halen.

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ik probeer ook 4 weken van te voren met verlof te gaan! Ik ga net halverwege de week voor de herfstvakantie met verlof.. Helaas haha!

@Geboortekaartje, zijn van de week veranderd van kaartje.. Pff lastig keuzes maken als je zwanger bent! Hebben nu een kaartje van kaartje2go, heb hem in m'n account staan, als ik ben bevallen hoeven we alleen de datum, tijd etc nog in te vullen en kunnen zze hem drukken. :)

Deel Deze Pagina