Hey meiden Hier weer thuis na de vejaardag van oma Beetje te veel gedaan daar maar ja moet je dat mensie zelf laten lopen vind ik zelf nie kunnen en de rest bleef maar op de reet zitten dus ach me goede kant als klein dochter maar laten zien Geboorte kaartjes hebben wij bij hallmark beteld En waren tevreden over het proef kaartje kaart staat in me acount dus na de bevaling idd aleen datum lengte en gewicht in vullen en dan kan die besteld worden En zijn nu dank zij de bon van de wij jong ouders Voor 40 kaartjes 48 kwijt Bij de wij zat een bon voor 10 kaartjes gratis dus bestel er 40 en betaal er maar 30 Voor 120 kaartjes zou je zonder bon 168 kwijt zijn Met bon als je hem nog heb 154 Komen dan aleen je postzegels nog bij Maar dat is bijna overal Kijk er is en bestel is een proef kaartje proef laartje kost wel 2.50 En kijk idd ook is bij kaartje2go die heeft ook leuke En is net 10 a 20 euro duurder Daar kost een proefkaartje niks
Dit klopt hoor. Je mag 6-4 weken van te voren met verlof. Dat hoeven geen volle weken te zijn. 4 weken en 3 dagen mag ook
@JackieSt dat doet de hond hier en oh wee als ik beweeg. Ben een persoonlijk matrasje geworden voor hem. Hij vind het ook helemaal geweldig als de kleine aan het schoppen is.
Hoi dames, we zijn weer terug van vakantie! Internet was bagger, dus ik heb niks kunnen lezen. Heb een beetje terug gelezen. Maike, heel veel sterkte de komende weken, heb wel aan je gedacht... Vakantie was heerlijk, lekker uitgewaaid op Texel. Wel rustig aan gedaan met mijn buik. Kamperen gaat zwanger ook goed ben ik achter gekomen. Nog een week vrij en dan begint het werk weer, ik ga dan meteen praten met mijn baas over minder werken Wij bestellen de kaartjes bij de plaatselijke drukkerij, voor de eerste hadden we een kaartje van Dick bruna en dat willen we nu weer. Binnen kort het boek eens halen en uitzoeken welke. Dan nog teksten bedenken.
Brrr,waarom doe ik dat ook. Net met ml The Call gekeken,kan natuurlijk gelijk niet meer slapen! Ik kan gewoon niet tegen films waar psychopaten in voor komen,bah,maar ik had hem ook niet zo verwacht. Voor mensen die er wel van houden is het wel een aanrader
pff heb een buikgriepje te pakken net overgegeven en dat zal vast de nacht zo doorgaan (ik heb het regelmatig gehad in het verleden en ben er altijd de hele nacht tot ochtend druk mee helaas). @ Maike: denk veel aan je, hopelijk blijft de kleine nog even zitten..
@Vinisa he bah, heb je nog een beetje kunnen slapen? Beterschap! Nou, dat was weer een beroerde nacht vannacht. Eerst een uur ademhalingstechnieken liggen doen om die film uit mijn systeem te krijgen en vervolgens weer drie keer wakker worden door nachtmerries. Die waren even twee maanden weg, maar komen nu weer lekker terug. Herkenbaar voor iemand? Dagje tot half vier vandaag en dan weer naar de fysio. Olé!
@Souries: niet herkenbaar ... @Vinisa: beterschapjes! @hier: 2uur wachten (glucose test) Hihi maar ik heb het er allemaal voor over =D
Goedemorgen! Hier redelijk geslapen (met 1,5 wakker tussendoor) en dus een stuk beter dan gisteren. Gisteren moeten overgeven enzo... niet gaaf Gelukkig dus ook wat meer energie om dingen te doen. Moet ook... loop achter met.de administratie door de vakantie. @Stefjuh... succes met wachten. Hopelijk een mooie uitslag Zo, ik ga wat doen! Tot later
Gisteren ook over moeten geven door het maagzuur. Ik slaap nu lang uit omdat ik snachts amper slaap van de maagzuur. Moet snachts ook veel meer plassen. Blij als dit deel ook over is.
Hoi Meiden! Jeetje wat een verhalen en klachten heersen er momenteel. Ikzelf werd eergister midden in de nacht wakker met het idee dat ik moest overgeven (ofja het idee....:s voor mn gevoel zat t al in mn mond maar er kwam niks uit.) Verder idd veel maagzuur hier. Slapen op mn linker zij helpt voor snachts en overdags pak ik her en der een lepeltje vanillevla of slok melk. Gister heb ik de muur tekening helemaal af gemaakt. Deze week beginnen met schilderen dan kunnen volgende week de meubeltjes erin! Ben er zooooo aan toe! Dan langzaam aan inrichten en is het klaar! Morgen naar de VK ben heel benieuwd heb het idee dat ik een hele kleine buik heb. (hoor ook van iedereen dat niemand vind dat ik al 25 wk zwanger ben :s wordt er zo onzeker van.)
Pff dat plasen snachts praat me er niet van Vl heeft gister ondanks dat ik om kwart over 7 wakker was om te plasen Me om laten draaien en tot 10.30 laten slapen En hij heeft zelf ook nog ff mee gedaan had ik echt ff nodig Vanmorgen was het weer 8 uur Wat gegeten en weer terug gekropen maar slapen lukt dan niet meer Dalijk nog maar ff onderuit in de hoop dat me oogjes dan nog ff een uurtje dicht willen Heb gister avond nou ja vanacht de kleine meid maar ff aan gesproken Dat moeders tog echt ff wilde slapen en of ze niet zo op me blaas wilde drukken Hihihihi of het nou werkt nee dat niet vl moest er smakelijk om lagen En die zij dood leuk gewoon dwars blijven lichen hoor Nou ja uit eindelijk wel gewoon geslapen vanacht
Nou juis Dat is beter dan bij mij Aan mij woord niet zo zeer door de grote maar door dat ze zo laag zit Iedere x gevraagt ook door andere zwangere Van nou jij hoeft vast niet lang meer En als ik dan zeg dat ik nog tot nov moet staan ze me raar aan te kijken Ja maar ze liht al zo laag Uuu ja wat kan ik daar aan doen Me oma vroeg zelfs of de gyn of verloskundige er niks van gezecht haden dat ze zo laag licht Uuu nee waarom zouden ze Als ik volgende qeek woensdag weer bij de gyn ben zal ik het is vragen
Vlinder en Maike, ik blijf aan jullie denken!! Ben inmiddels 43, mocht iemand zich vervelen of toch de lijst aanpassen... Nu wel even moe, iets teveel gedaan de laatste dagen en prulleke heeft een groeispurt denk ik. Ze is in ieder geval heel goed in rekken en strekken Vanavond geen yoga, had misschien toch wel gespijbeld want ik vind er weinig aan. Oefeningen zijn heel nuttig hoor maar voor de gezelligheid hoef je het niet te doen hier. Valt me tegen, had toch gehoopt op meer gezelligheid voor de les (of in pauze) maar de yogajuf is heel streng Ga nog maar eens rondkijken of ik ergens anders nog iets kan vinden.
@Mamemi: nog van harte!!! Vanavond ga ik heel veel koekjes maken.... zoon wil K's en 5-en uitdelen op school!
@Cygnet: bedankt, morgen huisarts bellen voor de uitslag. Succes met de administratie bijwerken en lekker bakken yum yum en alvast/nog gefeliciteerd met je zoontje! @maagzuur: bah ... Hopelijk is dat gauw minder dames! Hier gelukkig geen last van. @Juis: ben benieuwd naar je tekening Hihi... En wat betreft je buikje, iedereen is weer anders dus geen enkele buik is hetzelfde @Riantje: leuk toch dat jullie zo met z'n 3tjes communiceren @Mamemi: nog gefeliciteerd !!
@ mamemi: gefeliciteerd! Heb he op internet bij zwanger en fit gekeken? Weet niet of ze het overal doen. Maar ik vind het heel leuk. Fanatiek sporten en ook tijd voor gezelligheid en ervaringen delen. Ook een half uurtje info en oefeningen. Hier alles goed. Gisteren weer een gezellige kraamborrel gehad. Lag niet in de planning maar uiteindelijk vannacht om 1 uur thuis. Moesten tenslotte onze "bouwvak" lees vakantie inluiden. Vandaag lekker shoppen. Donderdag vliegen. Ben heel benieuwd hoe ik dat nu ga ervaren. Mijn fit to fly verklaring ligt in ieder geval klaar! Rest van de week het kamertje verder in orde maken.
@kukel spannend vliegen! Ik durf het niet meer haha! Daarom gaan wij over drie weken nog een weekje naar de Vogezen. Vind t eigenlijk een paar weekjes te laat maar eerder ging niet :s