Nee hij wilde niet laden op de ene of andere manier bleef op 1/5e hangen :s maar het is gelukt thanks voor het meedenken iig
@souries: ben jaloers op jouw yoga lessen! Hier in de buurt is er gene yoga voor zwangeren, voor de zwangerschap deed ik poweryoga, soort yoga en pilates samen. Dat vond ik heerlijk. @juis: mooi zeg, erg gaaf dat je dat zelf doet! @riantje: het kan goed zijn dat je harde buiken hebt omdat je kleintje zoveel beweegt. Dan is je baarmoeder daar erg gevoelig voor. En teveel bewegen is nooit erg hoor Vanochtend weer naar babyzwemmen geweest, was ik toch mijn onderbroek vergeten (ga er in mijn zwempak onder mijn kleren heen). De andere dames hebben zo gelachen om mijn vergetelachtigheid
Ja was vergeten dat vooral die laatste tien minuutjes ontspannen met vogelgeluidjes en kabbelende beekjes erg relaxed zijn hihi!
@mopje oh das jammer! Dit is echt meer aan mij besteed dan gymnastiek ofzo. je hebt op yoga online ook oefensessies voor thuis als je dat zou willen!
Heb gelukkig al twee dagen geen maagzuur meer. Ons meisje beweegt ook vrolijk. Deze week wel actiever. Af en toe een kwartier rust in me buik.
Mijn dochter was precies zo. Ik had het idee dat ze nooit sliep in mijn buik het is wel fijn, want ik had nooit de zorgen van het kindje weinig voelen. Oh en uit de buik was ze net zo druk en sliep ze ook niet zoveel als de meeste baby's doen. En nu nog is ze heel actief, veel energie en weinig behoefte aan slaap (ze was ook vroeg van haar middagslaapje af en sliep sowieso nooit veel overdag). Ik zou me er geen zorgen over maken, maar als het je echt dwars zit moet je het gewoon aan de vk vragen. Oh de kleine die nu in mijn buik zit is stukken rustiger dan mijn dochter en juist dat maakt mij onzeker haha. Voel ik de baby wel genoeg, etc etc gelukkig voel ik wel meerdere keren per dag de baby en vaak ook voor wat langere tijd. Maar echt een wereld van verschil met mijn dochter
Goeiemorgen! Ik zit al helemaal klaar.. Hihi aan het wachten tot ze babykamer komen leveren en in elkaar zetten.. Zo leuk! Al zit ik nu wel in de rommel.. Ons huis is maar klein en alle spullen uit de babykamer staan nu midden in de woonkamer.. En ook nog spullen van het klussen,.. Maar als het goed is is dit de laatste keer in de rommel zitten..
Hahahaha ja ik schijn bij me ma ook zo druk te zijn geweest Ga zo toch de gyn bellen Redelijk geslapen Alleen of bijwerkingvan antibiotica of wat anders maar dat het niet goed is staat vast Heel mijn doos doet zeer en is opgezet En ook dat ik ook nog harde buiken heb ( gelukig niet zo veel meer als maandag ) En me buik op zig ook pijnlijk is en amper wat kan doen Nouja hoor zo wel wat ze zegen
Diortje wat heerlijk!!! kan niet wachten tot het bij ons zover is over 1 a 2 weken. Riantje Jeetje meis dat klinkt niet goed nee! Succes ermee hoop dat ze je iets anders kunnen voorschrijven of iets dergelijks! Hier: vandaag laatste werkdag voor mijn vakantie! ooooooh wat heerlijk! Alleen echt alles gaat al mis! Brood vergeten telefoon vergeten (uiteindelijk dus voor terug gereden *is niet verslaafd* ) Autorijden was ook geen optie vandaag vergat telkens te schakelen ofzo hahaha maja! Dik 1 uur erop zitten nog kleine 5 uur te gaan. Hoewel de motivatie heeel laag is probeer k er even het beste van te maken voor vandaag. Wat gegevens afronden collega wat aanleren en dan hoop ik misschien nog wat eerder naar huis te kunnen haha. Fijne dag vandaag!
@Juis oh wat een lekker vooruitzicht! Ik zit me al helemaal te verheugen op het weekend, haha! @Riantje nee dat klinkt niet echt fijn. Laat je weten wat de gyn zei? @Diortje veel plezier met de kamer! Bij ons plempten ze hem zo in de woonkamer neer, dus toen kon ik er alsnog niks mee, want die dozen waren veel te zwaar om naar boven te tillen
Ik moet morgen en overmorgen weer even werken. Gelukkig is er een festival hier en hoop niet druk. Zou er eerst ook staan maar met al die muziek etc niet zo verstandig. Ik ben sinds de zwangerschap veel agressiever in het verkeer. Kan het nu helemaal niet hebben als ik uit het niets moet stoppen, ingehaald wordt, geen voorrang krijg of moet stoppen en dan opeens weer moet rijden omdat ie toch bedenkt van dat ik voorrang krijg. Ik lijk net een duivel volgens me vriend. Ik ben zo vroeg op omdat tussen 9.30 en 11.30 een pakketje geleverd wordt en die vereist een handtekening. Bij iedereen in de straat bezorgen ze smiddags en bij mij sochtends.
Goedemorgen allemaal, Hier gewoon weer een dagje aan het werk. Je rolt er zo weer in... Heb nu al niet meer het idee dat ik 2 weken vakantie heb gehad. Gisteren weer bij de verloskundige geweest. Alles was nog steeds prima. Bloeddruk was perfect en de grootte van m'n baarmoeder is precies volgens schema. Hartje weer even gehoord... Over 3 weken terug komen. Vanavond om half 8 hebben we een afspraak voor een pretecho en daar heb ik echt zoveel zin in! M'n moeder en schoonmoeder gaan ook mee. Hopelijk laat de kleine meid zich goed zien. Ik tel de uren af vandaag... Fijne dag allemaal!
Wat een heerlijk vooruitzicht @Juis! Hmm. Ben stevig aan het balen van de regen. Letterlijk en figuurlijk wat zit nu al een uur op de bank. Mezelf er maar eens van af schoppen en eens kijken wanneer het droog is. Wilde zo graag even flink gaan wandelen met hondje. Die verzet geen stap namelijk in de regen. @Diortje Veel plezier met het kamertje! @Bed Hebben jullie al nagedacht hoe jullie dat gaan doen? Die van ons is veeeeeeelste laag en weiger het echt om hem zoveel te gaan verhogen.. Dus nu heb ik het idee om een bed van zolder te halen en naast ons bed te zetten en die maar op te hogen.. Ga anders niet lekker slapen in mijn eigen bed denk ik..