Mijn voeten niet optillen in het restaurant lijkt me niet verstandig maar ik de keuken doe ik het wel zien ze me ff niet, de gasten. In het restaurant loop ik gewoon langzamer.
Hoi meiden! Ik heb weer een crea bea dagje gehad! Pfff wat een werk! Nu ff bank hangen en wachten tot vl thuis komt! Mijn ene oor zit heel veel dicht geen idee hoe het kan maar ineens issie uren dicht hoor ik amper en word ik gek van t gevoel. Echt zo raar! Verder gelukkig geen klachten momenteel! Maja wat niet is kan zo nog komen dat blijkt wel weer als ik hier lees.
@juis wat leuk zeg! Gaat er mooi uitzien hoor! Dicht oor ken ik niet. Vol hoofd wel,ik nieste net,zag ik allemaal vlekken terwijl ik in de auto zat. Misschien ook wat verkouden?
@juis mooi gedaan Ik heb sinds vandaag hoofdpijn, maar dan met een zere neus. Komt denk ik omdat ik te lang buiten in de zon was met de hond. Gras was ook nog eens gemaaid. Ik zie het positief in want misschien heb ik dalijk alle klachten niet meer of we wennen eraan.
@Juis.... erg mooi!! Hier gaat alles goed. Het wordt wel zwaarder... meer last van buik, soms schaambeen, kapotte neus en helaas vaker misselijk. Gelukkig kom ik nog altijd niet aan (5 kg max) en voel ik de kleine man tot vervelends aan toe... Slapen lukt de ene dag beter dan de andere
Allereerst, Maike gefeliciteerd en gecondoleerd met Sem... Wat en mooie foto's. Veel sterkte morgen op de crematie... Wat een vervelende, rug, bekken, been pijntjes allemaal! De fysio kun je meteen bellen trouwens, heb je geen verwijzing voor nodig! @cygnet: balen dat je nu steeds zo misselijk bent. Zijn je kids wel lief voor je nu? Vandaag eerste werkdag, wel vermoeiend en we hadden alleen nog vergaderingen, de lessen beginnen pas over 2 weken. Ik heb meteen met mijn baas gepraat en verteld dat ik minder moet werken van de vk. Hij was heel begripvol en mijn practica zijn van mijn lijstje gehaald. Dus de komende 8 weken nog maar 2 dagen in de week werken. Hopelijk gaat dat goed! Verder was alles goed bij de vk, over 3 weken weer terug!
Is het al zes uur?lig weer heerlijk naar het plafond te staren :s vind t wel knap vsn mezelf dat ik uberhaupt nog wakker ben overdag! Iemand tips? Hoeft niet nu,mag ook morgen
Maike heel veel sterkte vandaag voor jou en je man!! We denken aan jullie! Hier beginnen de klachten ook te komen.. Het word echt zwaar nu.. Merk dat ik niet meer alles kan wat ik wil.. En dat is wennen! Kom mezelf echt tegen..wil elke keer teveel doen, waardoor ik uiteindelijk helemaal gesloopt ben.. Pijn in me rug heb.. En gewoon helemaal geen fut meer heb.. Vorige week bv erg drukke week gehad ook met de levering van de babykamer.. Het hele weekend kon ik niks,, was zo moe..overal last van.. Gespannen buik.. Snachts wakker worden dat ik echt niet lekker was.. Iedereen zegt tegen me.. Geef er aan toe nu kan het nog,, ff wennen dus.. En ook hier slapeloze nachten.. Word er zo beetje gek van.. als ik niet een stuk of 6 x moet plassen.. Dan word ik wel wakker dat ik niet meer op mijn zijn kan liggen ivm pijn,.. Zullen mijn bekken wel zijn.. Dus ben 100 keer aan het draaien.. Probeerde te slapen met mijn voedingskussen maar ook dat helpt niet.. Iemand nog tips? Zo heb mn klaagmomentje weer gehad hahaha moest het even kwijt
@diortje hadden we wel kunnen kletsen vannacht haha! Net werk bericht dat ik thuis werk vanaf de bank vandaag. Vind het allemaal prima vandaag. Nu nog half uurtje in bed genieten van opkomende zon en een bokstalent in mijn buik.
Goedemorgen allemaal, Vervelend alle kwaaltjes. Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb, voel me kiplekker. *even afkloppen* Gisteravond zijn we voor de herkansing van de pretecho geweest. Maar helaas werkte ons meisje weer niet mee. Ze ligt constant met haar armpjes voor haar gezicht en ook de navelstreng lag dit keer in de weg. We hebben wel wat betere foto's dan de vorige keer. Hier een fotootje van haar gezichtje:
Wat een lieve foto @JackieSt! Heel veel sterkte vandaag @Maike79! Hier gelukkig ook niks te klagen wat betreft kwaaltjes. Op wat kleine dingetjes na hou ik braaf mijn mond. Positief blijven! Helaas merken andere dat ook.. Dat alles nog goed gaat. Ze snappen niet wanneer ik aangeef niet extra te willen werken terwijl dat opstaat het ook echt niet gaat. Maar goed morgen nog maar eens bespreken en anders wilt een collega in vallen. Net of ik 9 weken geleden wist hoe ik me eind september voel. Heel misschien wel een weekje eerder vakantie. Maar hoop daar maar niet te hard op!
Jackiest: ahhh lief! En hier idd ook niks te klagen... *klopt ook af* ACH: ik herken wat je beschrijft wat betreft je collega's. Lijst: 10 oktober 11:00 heb ik intake en huisbezoek van de kraamzorg. Nu wordt het toch allemaal al best spannend Hihi =D
Zo das zeker vroeg! bij ons bellen ze pas rond de 30 weken voor een afspraak! haha! Van mij mogen ze al wel komen, weet ik wat ons nog te doen staat
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze komen.. Heb van sommige begrepen dat ze het soms zelf telefonisch doen hier.. .
@Maike: Heel veel sterkte vandaag. Ik heb op 13 september de intake voor de kraamzorg staan. Vind het ook best vroeg al. Ze wilde eigenlijk deze week al komen, maar de babykamer is net helemaal geverfd en echt nog een zooi. Dus maar even wachten nog. De vrouw die ik aan de lijn had ging er helemaal vanuit dat ik wel op een ochtend thuis zou zijn door de week, heb haar uit moeten leggen dat ik nog gewoon 36 uur werk en alleen op vrijdagmiddag thuis ben.
Bij mij komt ze ook de 13e! Maar dan 's ochtends. Moet ik me inlezen wat ik voor die tijd op orde moet hebben Gister controle gehad, dametje ligt nog lekker, voelbaar , overdwars. Moest ineens vanochtend voor suikertest. Door al jullie horrorverhalen natuurlijk weinig zin in. Mocht ik na de bloedafname gewoon thuis ontbijten. Uur later weer terug, vingerprik en half uur later nog een. dat was het. 17e controle met echo dan is het ineens al 30 weken. Moet eigenlijk morgenavond naar yoga, bleh. anderhalve week pijn gehad na de vorige les. Morgenmiddag gaan ze nog even proberen mijn wervels weer op de plek te krijgen volgens mij ben ik gewoon op zoek naar een smoes om niet meer naar die les te hoeven maar het gaat er hier steeds meer naar uit zien dat hele proces toch een ziekenhuisgebeuren gaat worden Prachtige foto Jackie!