16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Juis hoe gaat het met je muur!!?

ik ben zelf nu toch ook op de muur aan het tekenen scheeld een hoop geld

en met een kunstacademie achtergrond toch wel mezelf even streng toe gesproken niet bang te hoeven zijn voor fouten..

2. ACH

ACH Niet meer actief

Dankjewel @Mopje..

Wist ook niet precies hoe ik het neer moest zetten.

@SuusD
    Ben nu ook wel beetje nieuwsgierig naar jou muur!

Pff. Straks even richting de andere winkel om te praten over het extra werken. Lees op verschillende site's dat je niet verplicht kunt worden tot overwerk tijdens je zwangerschap. Dan geldt dat toch ook voor extra werk?

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Volgends mij ben je daartoe niet verplicht nee :)
    anders moet je even uwv bellen.

Ik zal een foto proberen te maken maar het zijn dunne lijntjes nog dus moet even kijken of het lukt
    het is een retro schaapje :D (hetzelfde schaapje als die op de lamp in de babykamer

(mijn thema is retro/ bos en dieren, kaboutertjes, paddenstoelen en probeer zo veel mogelijk de elementen van toen ik een baby was terug te laten komen dus de lamp en het wiegje die waren ook in mijn babykamer en heb daar ook in gelegen :D)

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @SuusD Leuk! Hier is het ook onbewust een beetje een bosthema geworden :D

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ben echt benieuwd hoe alle kamertjes er uit gaan zien

het is gewoon een leuk speels thema en wij krijgen als het goed is allemaal een herfst kindje!

6. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    SuusD: lief dat je het vraagt! Ik heb heb vandaag afgerond!!! JAAA! Straks gaan de meubeltjes erin (alleen halve commode stat er nu!) ga zo proberen een fototje te posten!

Kraamzorg: hier bij 1e kindje met 7 mnd en bij 2e telefonisch tenzij andere omstandigheden. Otw duurt nog even.

Hier. Gaat lekker z'n gangetje spulletjes aan het pakken en dan morgen op vakantie! Eerst 1 dagje logeren bij vrienden in de Eemhof daarna zelf voor weekje naar Huttenheugte. Iemand leuke tips/ideeën voor die regio?! Vl is aan het poetsen aangezien er vriendin van me hier in huis komt de komende week wil hij alles extra spik n span hebben :p (ik laat hem lekker geworden hahahaha!)

7. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Hier vanmidag in het zh geweest op controle
    En alles was goed :D vocht in het hoofdje was wat afgenomen en zag er nu ook gewoon goed uit kleine meid weegt nu 1245 gram
    En mag van de gyn gewoon terug naar de verloskundige :)
    Dus morgen daar weer een afspraak maken
    Moet met me streptokokken aleen wel met 35 weken opnieuw urine opp kweek laten zetten maar of het nu er opnieuw er uit komt ja of nee mowt na ooverleg waarschijnlijk in het zh bevallen ivm infuus antibiotica
    Maar dat mag dan wel onder leiding van me verloskundige :)
    Helemaal blij mee :D
    Voor me zwangerschaps suiker blijf ik onder controle bij diabetes verpleegkundige
    En bij de dietiste maar zo lang me waardes goed blijven
    Mag ik gewoon bij de verloskundige blijven :) en hoef ik niet terug naar de gyn

Nu ff onderuit op de bank
    En morgen op me gemak de box in elkaar zetten :)

8. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Voordat de meubeltjes erin staan :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,8 KB
      Weergaven:
      3
  9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    PRACHTIG!!!!!
    Mag de kleine gelukkig mee zijn zeg ben een artistieke mama

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Echt mooi Juis! Ik zou willen dat ik dat kan;)

Van het weekend komt er hopelijk verf en behang in de babykamer. Nu nog leeg een kaal...

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hè meiden, na bijna een maand laat ik ook maar weer eens wat van me horen. Jeetje wat is er veel gebeurd.. Wat een vreselijk nieuws van maike. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Hier zijn de gewone dagen weer begonnen. Na een heerlijke vakantie in Frankrijk ben ik maandag weer aan het werk gegaan. Wel even wennen, maar het is ook heerlijk om weer wat ritme te hebben.

Onze babykamer is nog een beetje een bouwput maar er komt wat meer vorm in te komen. Meubeltjes zijn gepimpt en ook redelijk klaar.. Ben benieuwd hoe alles straks bij elkaar staat.

Hoe is het met jullie buikjes, ik zie niet zoveel foto's van buiken voorbij komen. Bij mij is alles nog lekker bescheiden dus ik kan alles nog prima doen.. Mensen geloven het alleen niet als ik zeg dat ik nog maar 11 weekjes moet. ;) er kan nog vanalles gebeuren!

Straks richting m'n schoonmoeder verjaardag vieren.. Lekker sociaal doen! ;)

Liefs

12. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Oh en wat komen er super leuke kamertjes voorbij!! Die beebjes van ons worden maar verwend!

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Juis heel leuk geworden zeg!

@lise lekker uitgerust van je vakantie? Hier al wel een buikje hoor. Alleen de een zegt: Ben je al zo ver? En de ander vraagt nog net niet of ik al overtijd ben, dus ik hou het er maar op dat sommige kleding je inderdaad dikker maakt dan je bent ;)

14. ACH

ACH Niet meer actief

Wauw wat gaaf @Juis! Echt super mooi! Kun je trots op zijn hoor..

@lise87
    Tsja nog geen 'grote buik' opmerkingen gehad en heb nog steeds mensen die het voor het eerst zien. Maar goed zegt meer iets over hun denk ik want ik vind mijn buik wel duidelijk aanwezig. Ik zet van het weekend wel weer een foto erop. Moet ze nodig eens van camera op de laptop zetten. Maak trouw iedere zondag een foto!
    Ik vergelijk altijd op ZwangerTotaal met mijn mede-zwangere en dan heb ik denk ik een 'gemiddelde' buik. Haha.

15. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Kraamzorg belde me vandaag dacht ik? iig een onbekend nummer. Nja dan maar nog een week wachten gaat om intake gesprek. Maar heb sinds vandaag ook nog een ander nummer dus die maar via de site snel doorgeven.

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik zit nu in het ziekenhuis. Net het vieze drankje gehad! Nu 2 uur wachten... Alles voor de baby! Wel lieve prikdames die meeleven en ik mag gaan liggen als ik me niet lekker voel. Gelukkig wel wifi en de ipad mee!

17. ACH

ACH Niet meer actief

Succes! Hopelijk blijf je je goed voelen..

18. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mopje suc 6 er mee
    Drankje is idd vies
    Maar zeker voor een goed doel
    Wifi hebben wij hier ook in het zh altijd fijn zeker als je de tablet bij je heb
    Had ik namelijk ook je moet toch wat
    Wel fijn dat je mee levend personeel heb daar
    Kunnen ze hier nog wat van leren
    Moest het melde als ik me niet goed voelde dan was er een aparte ruimte maar moest wel eerst in de wachtkamer gaan zitten
    En er was niemand die me verder in de gaten hield in de wachtkamer
    Dus ja dan is mee levend personeel wel pretig

Even vol houden en dan mag je dalijk naar huis

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mopje succes! Je hebt er al weer 10 minuten opzitten ;)

20. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Succes mopje!!

Hier komt de kraamzorg voor intake in week 36/37 geloof ik. Dat leek mij een beetje laat..maar ach. Bij ons komt een bekende kramen dus dat is wel een prettig idee.

Hoe is het bij jullie met de ligging van het kind? Ons frummeltje ligt vrolijk in een stuit en wil nog niet draaien. Over 1,5 week weer voor controle en dan gaan ze een echo plannen. Het kindje kan trouwens nog prima draaien hoor dus ik hoef me nog geen zorgen te maken.

Fijne dag allemaal!!

Oh en dit is mijn buikje:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      6

Deel Deze Pagina