@Maike, fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad van jullie Sem! Heel veel sterkte meis! @Kukel, mooi buikje! @Striae, hier ook striae op m'n bovenbenen door de groei vroeger. Op mijn buik ook nog niks (ff afkloppen) Ben nl ook bang dat ik er gevoelig voor ben.. @SuusD, mooi buikje meis!
Heb nu de kleinste 50cm?/62? Geloof ik. Gewoon wit neutraal van de Hema (dik) lange afritsbare mouw. Wil er dan denk ik nog 1 van Prenatal..
Mooi buikje @SuusD! Moet vanavond toch eens in de spiegel gaan kijken.. Volgens mij is mijn buik breder. Mijn striae op mijn bovenbeen is iets erger geworden. Nog niet op mijn buik.. *klopklop*
Mooie buikjes! Die van mij is nog wat blubberig... Geen striemen, bij de eerste ook niet gehad. Ze zeggen dat als je wat ouder bent (ben nu "al" 34), je minder striemen krijgt. Hopelijk nu dus ook niet!
Mooie buiken meiden Gaat echt hart nu Mijne is idd ook wel breder hoor volgens mij nog geen sriee behalve dan die ik al had Maike mooi hoor dat jullie zo intiem afschijt hebben kunnen nemen Neem de tijd en denk aan jullie zelf Hier vandaag zo moe pffff Net ff alles berekend wat we kwijt zijn ondertussen aan de kleine En valt me echt mee Kinderkamer zelf hebben we gekregen Maar verf en en kinderwagen zitten er wel bij En verder alle asesaris en kleertjes die we gekocht hebben En ook mijn positie mode 1215,47 Valt me echt mee lijkt wel erg butget als ik het zo lees maar daar is echt niks van terug te zien
@riantje: je budget valt mee hoor! Ik heb het voor de eerste nooit op durven tellen... Gelukkig hebben we toen de kamer (mijn oude van vroeger), en de kinderwagen gekregen. Wel een ledikantje dat veel te duur was! Nu nog bijna niks uitgegeven! We hebben nog wel een lijstje te gaan... @slaapzakje: eerste maanden nog niets, of de puckababy, die hebben we nog liggen. De eerste verf zit op de muur van de babykamer! Echt mooi blauw. Ik zal morgen een foto maken. Hopelijk komt er ook behang morgen al!
Shit hee.. Ik had een heel verhaal getypt en nu is alles weg! Bah Als ik iets niet leuk vind is het wel alles op nieuw typen.. @buikfoto: mooie buikjes meiden!! Gister bij de zwangerschapsyoga waar ik voor het eerst was dacht ik dat iedereen verder dan mij was.. Het bleek alleen dat ik met 29 weken verder was dan de meeste meiden maar ik heb wel het kleinste buikje... Haha.. Nu ik jullie hier zie is dat wel vergelijkbaar met de meiden daar. @budget: ik hou van kringlopen, marktplaatsen en zelf freubelen dus ik heb tot nu toe nog niet veel uitgegeven. Hier een fotootje van m'n commode, gepimpt en al.. Wel staat hij nog zielig onder de carport tussen de bouwmaterialen maar ik hoop dat het kamertje snel af is om de boel naar boven te verhuizen! Striae: niet op buik en benen. Beetje op m'n borsten, dit had ik als puber al.. Nu staan er twee streepjes bij. Helaas..
Mooi buikje Angelasm! @Riantje, je budget valt idd mee! Heb het maar niet opgeteld.. Haha.. @Mopje, ben heel benieuwd! Leuk he om bezig te zijn met de babykamer! @hier, ik ben vanmiddag bij de bekkenfysiotherapeut geweest en ik was eigenlijk al te laat Doordat ik zoveel pijn heb, heb ik mezelf een verkeerde loophouding aangeleerd en ik moet proberen om 'normaal' te gaan lopen. Nou da's knap lastig zal ik jullie vertellen.. Ik heb een oefening meegekregen en mijn man moet me om de dag masseren, de dagen dat hij me niet masseert moet ik een kruik gaan gebruiken (dit deed ik al, maar goed ook) Wat betreft mijn werk raadde ze me aan om halve dagen te gaan werken en evt vervangend werk gaan doen. Ik moet nu dus ook wel met 34 weken met verlof. Maar dit geeft me aan de ene kant ook wel rust.
Hierbij dan de commode.. Vervelend Kaatje.. Behalve dan het masseren denk ik.. Is het binnen je werk mogelijk om ander werk te doen?
@Lise, wow wat een leuke commode zeg! Enne wat een mooi bescheiden buikje heb je! Ja dat masseren is niet heel vervelend! Word er heel ontspannen van! Wat betreft m'n werk, ja ik doe wat ik kan en ik zie het maandag wel! Gelukkig is er iemand die ingewerkt moet worden, dus dat zou ik kunnen doen
Wat hebben jullie mooie strakke buikjes! Hier is het in kleding heel wat, maar de blote buik is absoluut niet strak of mooi rond. Had al een flinke buik van mezelf dus ben benieuwd wanneer dat komt. Hebben andere meiden dat ook die al wat steviger van zichzelf waren? Heb wel een foto in kleding voor jullie: We hadden gisteren ook de 3d echo. Wauw, dat is speciaal zeg. Ons mannetje lag er perfect voor waardoor we alles goed konden zien. Heb al teveel foto's geupload dus hierbij maar even een linkje: 3D-echo Voor de rest gaat alles zijn gangetje. Diabetestest gehad vanwege voorsprong maar alles is gewoon goed en blijk alleen meer vruchtwater te hebben. Kinderkamer is geleverd en wordt in elkaar gezet, wagen komt volgende maand en voor de rest lekker druk aan het werk. Niks te klagen, op het vele plassen en de vervelende bandenpijn na. Morgen alweer 27 weken! Time flies
Jaa ik ben ook jaloers op jullie buikjes! Zo mooi strak! Mijne is zonder kleding ook niet strak.. Vooral de onderkant nog niet.. Daar zitten nog alle spekjes van voor de zwangerschap Hier wel al veel striemen hoor.. maarja hoort erbij he.. Vooral aan de voorkant van mijn buik zijn er veel bijgekomen.. Maar had er ook wel al aardig wat door het schommelen van mijn gewicht in de jaren.. Ook ik smeer elke dag.. Eerst met buikencreme en nu met bio oil.. Maar voorkomen kan je het toch niet.. Wat blijft het toch leuk om iedereen z'n verschillende buikjes te bekijken...
@lise87 I loveeee je commode! Super! Wat een prachtig fijn buikje heb je! Jeetje wat een verschil qua buiken he? Ik vind persoonlijk iedere zwangere vrouw mooi want het is een blijft zo ontzettend bijzonder! Dus kan niet anders zeggen dat ik die van jullie ook mooi vind @firsttime en @Diortje Toch vreemd dat iedere buik zich zo anders ontwikkeld.. Ik had altijd opzich gewoon een platte buik maar niet strak of zo. Maar ik heb gewoon niet zo'n leuk bolletje. Gewoon een buik. @Kaatje87 Vervelend zeg, maar inderdaad niet voor niks dan waarschijnlijk dat je met 34 weken met verlof gaat! Doe je zwaar lichamelijk werk of niet?
Ohja. Een klein werk probleem is opgelost. Moet nog 2x extra werken waarvan aankomende maandag een beursbezoek en 1 dag op de zaak en krijg er 3 keer eerder weg of later beginnen voor terug. Toen ik mijn salarisspecificatie zag mocht ik ook niet meer klagen van mezelf. Had echt geen loonsverhoging verwacht zo voor verlof.. Maar dus wel! @Budget Dat heb ik maar niet bijgehouden.. Doet een beetje pijn denk ik. Als ik naar @riantje1987 haar hele budget kijk is dat bijna de kinderwagen.. Vind het altijd knap hoe iemand dat voor elkaar krijgt!