Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 25 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (4) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 35 zwangeren! 14 jongens 17 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: September 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 4: ACH (VK) 3: Stefjuh (VK) 9: xBLOEMPJE (VK) riantje1987 (internist ivm zwangerschaps suiker), Souries (30 weken/groei echo) 11: Stefjuh (groeiecho) 19: Mopje (VK) 27: Cygnet2 (30 weken echo)
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 25 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (4) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 43 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 36 zwangeren! 13 jongens 17 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Geboren: 23 augustus -maike79, 30 cm, 385 gram, Sem* Afspraken: september 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 4: ACH (VK) 3: Stefjuh (VK) 9: xBLOEMPJE (VK) riantje1987 (internist ivm zwangerschaps suiker), Souries (30 weken/groei echo),Diortje (groeiecho) 10: Diortje (VK) 11: Stefjuh (groeiecho) 19: Mopje (VK) 27: Cygnet2 (30 weken echo) Dit is de lijst van zondag 1 september 8.32 uur
Gefeliciteerd Diortje een fijne dag toegewenst. Snap dat het lastig is om dat tegen je familie te zeggen, maar ze zullen het vast wel begrijpen . Ik zag een aantal mooie buikjes voorbij komen. Die van mij is helaas niet zo mooi strak dus maar even een fotootje met shirtje aan =D. Ook nog mooie kamertjes en meubeltjes voorbij zien komen, ons kamertje staat op mijn profiel. Vandaag krijgen wij visite van mijn vriend zijn opa en oma, dus ook hier gaan we pronken met ons kamertje Hihi.. Fine dag Ladies!
Diortje gefeliciteerd! Ik heb ook niet meer geslapen:x na 7 uur nog wat, zoontje wakker, manlief met hem naar beneden en nog gedummeld tot 9 uur. Nu ook hoofdpijn, maar moet wel spullen pakken!
Diortje: gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag en zet ze maar gewoon op t balkon. Groot gelijk! Gisteren middag verrast door vriendinnen, moeder, schoonmoeder, zus en schoonzussen met een babyshower! Was ontzettend leuk!! En echt een verassing. Staat er ineens 16 man op de stoep en vriendlief zat ook in t complot om me thuis te houden. Snapte al niet waarom ik de stad niet in mocht, haha. Heerlijke hapjes drankjes en leuke cadeautjes gehad. - fotoshoot binnenkort - eerste tandendoosje + tandenborstel setje - kleertjes - bordje met bestek - van m'n schoonmoeder de kleren die m'n vriend na de geboorte aanhad met z'n bijtring, echt super leuk Zo leuk om verrast te worden. Gister avond nog een feestje waarna ik wel gesloopt was om 01.00 uur. Vandaag nog 2 verjaardagen en morgen gelukkig nog 1 dag vrij voor ik weer mag werken. De laatste 5 werkweken! Zo gek... Maandag naar de vk, ben benieuwd naar mijn bloeduitslagen en vooral de suiker. Fijne zondag allemaal! En leuk trouwens alle buiken!
Die van mij lijkt op het kleinste buikje hier. De internet is weer terug, voor hoe lang weet ik niet. Qua slapen heb ik vannacht redelijk goed geslapen. Ondanks dat ik af en toe moeilijk kon ademen. Ik moet morgen met vriendlief mee naar het gemeentehuis iets regelen. Gaat tegenwoordig allemaal op afspraak - slaat nergens op want je bent alsnog een uur als het niet meer is aanwezig met alleen maar wachten. En ik moet mijn opleiding bellen want voor de vakantie zeiden ze 3 sep start je maar uhh nog steeds geen brief gehad. Dus ff bellen en navragen. Aankomende dinsdag wordt mijn acrylnagelset geleverd, kan ik weer aan de slag met wat doen terwijl ik zit. Het werken valt me zwaar kan namelijk niet goed bukken, en ik ben nog niet eens dik, of ik heb snel last van me beenspier en rug. De hond wilt niet meer bij me weg evenals de kat, ik wordt overal heen gevolgd en meneer de kat moet me zo nodig in de gaten houden. Ik maak een beweging en hij zit al bij me en blijft staren. Wel goede oppas denk ik.. raar dat ze die dingen zo sterk mee krijgen. Negeer me nu maar weer denk ik steeds.
Ga zo weer richting rommelmarkt, eens kijken of er nog iets te halen valt Diortje van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! Geen zorgen om de rokersen het er gelijk maar inhouden lijkt me. Hier is het nooit een probleem geweest, ze gana vanzelf naar buiten. Leuk leuk leuk een babyshower. Die ga ik niet krijgen maar klonk supergezellig! Geblokkeerde rib klinkt een stuk minder, beterschap!
Voor De crea bea's onder ons: Patroon voor een baby wikkeldeken en tutorial | Made by Jo .. Hier: bah een baaldag. Maag is enorm van streek; zit de hele dag op de wc. Moe.. Misselijk hoofdpijn.. Volgens mij roept mijn lichaam me een halt toe na mijn drukke weekend. Getsie!!
Nog eventjes gefeliciteerd Diortje! Ik neem zo het stokje van je over hahaha Leuk een babyshower! Ik moet Vd week alle namen doorgen van degene die ik erbij wil hebben dus zal ook wel binnenkort gaan gebeuren
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Heb een leuke dag ghad en ben enorm verwend met allemaal spulletjes voor de kleine .. Nog even en we hebben niks meer nodig haha,.. Juis gefeliciteerd!, en een fijne dag vandaag!
Oja babyshower.. Echt superleuk! We organiseren er nu eentje voor mijn zwangere zus.. As zondag en ze weet echt van niks.. Zo leuk is dat.. En dan ben ik aan de beurt.. Kan niet wachten! En ben zo benieuwd hoe ze me er heen gaan lokken of geheim kunnen houden ..
@juis gefeliciteerd! Wat een verjaardagen allemaal gezellig hoor! Ik ben aan het uitrusten van mijn weekend. Snap niet dat ik na drie dagen vrij zo moe ben. Maar nog 4 daagjes en ik heb twee weken vrij! Jottem! Vandaag wordt een steiger geplaatst bij ons huis, zodat ml morgen met een collega kan gaan beginnen met de buitenboel te verven. Zit hij al de hele zomer tegenaan te hikken dus ik ben blij dat ie er mee aan de slag gaat Dus daar zal de eerste week van de vakantie wel aan op gaan. Verder afgelopen vrijdag vrijgezellenfeestje gehad. Heb alleen het etentje mee gedaan, was erg leuk en lekker gegeten bij een turks restaurant in Rotterdam. Was daar nooit zo'n fan van, maar deze keer was het erg goed te eten! Vanmiddag even mailtje naar mijn baas maken om te vragen of hij kan uit laten rekenen wat ik overhoud wanneer ik het eerste jaar ouderschapsverlof op neem. Nadeel van een klein bedrijf dat dat dan gelijk bij de directeur moet, maar ja. Hij is net terug van vakantie, dus wie weet is hij in een goeie bui
Nog gefeliciteerd Diortje Gefeliciteerd Juis! Jeetje, ik geloof dat ik het vandaag een beetje zat ben... beetje vroeg met 29 weken. hahaha.. niet handig. Veel maagzuur.. dat zal het probleem wel zijn en het slapen wil niet erg lekker lukken. Zo maar weer even lekker bij tanken.. heerlijk zo'n huis voor mezelf. Fijne dag iedereen!
Omdat ik zaterdag geen bericht heb gehad van mijn opleiding met hoe en wat, heb ik vandaag gebeld. Hun zeggen 'Raar dat u niks gehoord heeft vandaag zijn er vergaderingen en morgen beginnen al een paar klassen.' Ik moet nu dus na 12 uur terug bellen want dan is mijn afdeling er. Ja, allemaal leuk en aardig maar als ik morgen moet beginnen haal ik wel alleen me rooster op en maak even kennis en ben weer weg. Hadden ze maar eerder moeten bedenken om het door te geven, ik verwacht morgen heel leuk een pakketje wat ik ook echt nodig heb. En ik ben op dat moment alleen thuis. Leren ze nou nooit is een keer alles op tijd door te geven. Ik weet alleen welke klas ik zit meer niet. Sorry maar moest het echt even kwijt. Ik moet vanmiddag even naar Rotterdam, hopelijk houdt mijn blaas alles even op. Heb al een paar weken terug meegemaakt dat ik moest hoesten of niezen en me blaas doodleuk zich even ging leegmaken. Dit gebeurd alleen als ie bijna vol zit gelukkig, er is ook nooit een wc in de buurt buiten.