16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jackiest ik hoop het niet want dan beval ik ineens thuis, haha! Maar aan de andere kant, ik zou willen dat ik zelf dat vertrouwen had om het wel thuis te doen, dus dat zou dan wel weer mooi zijn.

@voelen die 10 keer mag toch ook 3 x 4 keer achter elkaar zijn?

@diortje wat een leuk, lief kamertje!

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hoe bedoel je dat voelen souries?

diortje wat een prachtig kamertje zeg!

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    oh, staat er raar he :D Je mag je baby ook drie keer op een dag vier keer voelen schoppen. Meestal als ik hem voel, dan maakt ie een serie bewegingen en dan weer een tijdje niks. dat bedoel ik eigenlijk. Niet dat je hem 10 x per dag een serie bewegingen moet voelen maken.

hmm, of het er zo nou veel duidelijker op is geworden ;) haha

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hahahah ik snap hem nu wel hoor!

5. ACH

ACH Niet meer actief

Tsja ik vind dat bellen geloof ik echt nog wel een drempel.
    Maar goed wat @souries zegt.. Die 10x is dan wel 3x achter elkaar dus +/- 3x op een dag minimaal denk ik dan?

Super leuk @Diortje!

Ik wil bevallen in het ziekenhuis. Nouja. Kan niet eens ergens anders. Je mag hier niet thuis bevallen.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Diortje.. mooi!!!:D

Als het goed is, kan ik morgen de gordijnen bestellen en de schommelstoel ophalen!!

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    mijn kamertje

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    en de muur schildering

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wat onwijs schattig SuusD! :)

Ik hoop dat ik volgende week het dekentje en de gordijnen binnen heb dan zal ik ook even wat foto's plaatsen van ons kamertje.

10. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Kamertjes: Oh wat een leuke kamertjes, toen ik de blauwe kamer zag voelde ik me echt helemaal blij.. hormonen denk ik.

Warm gevoel: Bij mij komt het door die geblokkeerde rib.

School: Altijd fijn als je 'mentor' zegt nou je ziet niet zo veel maar doe maar rustig aan. Heerlijk als mensen er rekening mee houden en geen commentaar leveren. Er zit voor zover ik weet nog iemand bij me in de klas die heeft ook al een klein meisje. Ik zat er maar een uur voor die introductie. Morgen heb ik 2 dagen praktijk, van 8.30 tot 11.00/12.00 en vrijdag theorie en dan dezelfde tijden maar volgende week starten we echt. Na de herfst vakantie beginnen de stages, met uitzondering van mij.

Beweging: Hier ook de ene keer meer en minder. Vanochtend had ik me buik vast in het lokaal voelde me net een boksbal. Als ik wil slapen heb ik eerst een 'ruzietje' want ik mag dus niet op me zij liggen dan blijft ze net zolang tegen die zij stoten tot ik me omdraai op me rug. Ze is nu al brutaal.

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Mooie kamertjes! Hieronder het begin van de onze.

@voelen: ik zie meerdere keren per dag mijn buik bewegen:D Maar soms ook een hele tijd niet, meestal als ik druk ben. En ook ik mag niet op mijn linkerzij liggen, dan wordt hij boos! Even bellen of navragen bij de vk kan nooit kwaad, vaak kan zij je wel geruststellen!

Bijgevoegde bestanden:

12. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Hier een berichtje van mij sinds gister avond weer harde buiken
    En deden ook echt pijn pfff zelfs na een warme douse
    Na een onrustige nacht en vanmorge weer een warme douse
    Uit eindelijk toch maar vk gebeld en die kwam samen met de co thuis langs
    Na mijn verhaal me temp en na naar het hartje geluisterd te hebben
    Vertroude ze het niet vk dacht aan nierbekken ontsteking dus op naar het zh
    Daar aan de ctg en weer echo
    Kleine maakt het goed en baarmoeder is nog netjes gesloten
    Maar waar komen de verdomde pijnlijke harde buiken vandaan
    Echo van me nieren waren goed en urine schoon
    Nu nachtje ter opservatie in het zh om te kijken hoe het zich houd
    Harde buiken blijven dus ben benieuwd
    Dalijk hele riedel bloeddruk temp en ctg en morgen ochtend weer
    Bloed woord ook na gekeken op ontstekings waarde
    En meer dan afwachten kan ik niet doen maar vrolijk woord ik er niet van

Zag mooie kamertjes voorbij komen leuk hoor :)

Ook hier moet je over de hele dag genomen 10 bewegingen gevoeld hebben
    Dus als dat 2 x 3 bewegingen en 1 x 4 bewegingen achter elkaar zijn maakt dat niet uit
    Als het er maar 10 op een dag zijn

En vertrouw je het niet
    Ook als je harde buiken heb bellen naar de vk die vertelen dan wel of het normaal is of niet
    Harde buik is normaal maar ze mogen geen pijn doen

Nou ja dat was hem wel weer

13. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Jeetje Riantje kan me voorstellen dat je er
    Niet vrolijk van wordt. Sterkte! En hopelijk gaat het
    Morgen beter.

mooie kamertjes Ladies!!

14. ACH

ACH Niet meer actief

Hoop dat je een voorspoedige nacht hebt gehad @riantje1987 dat je weer lekker naar huis kunt..

@mopje
    Erg leuk het behang! Jullie mannetje vind het volgens mij ook wel interessant!

Gisteravond met de meiden van ons groepje buikfoto's gemaakt met de uitgerekende datum in kleur van het geslacht. Erg leuk! Vooral die verschillende buiken ook..

Straks naar de verloskundige, ben erg benieuwd naar mijn bloeduitslagen van afgelopen keer.

15. ACH

ACH Niet meer actief

Jee alles was goed!
    Ze kon het moeilijk voelen maar ze denk haast zeker te weten dat ze met haar hoofdje naar beneden ligt..

Bloeduitslagen waren ook goed.. Alleen vergeten te vragen over die rhesus factor.. Bloeddruk was omhoog dus moet ook niet te veel zoute dropjes eten!

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @riantje: niet leuk! Geen echte contracties gemeten? Hopelijk gaat het snel weer beter met je, en rustig aan doen hè?

@ach: fijn dat je bloed goed was. De rhesus wordt landelijk ergens gemeten (had jij ook een speciaal formulier voor?), dus dat kon langer duren is mij verteld. Mijn zoontje vond al het behang prachtig, hier een muur van zijn eigen kamer:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      3
  17. ACH

ACH Niet meer actief

Nee geen apart formulier..

Wat lief zo dat vingertje! Erg leuk behang!

18. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mopje schattig! En wat een leuk behang!

@Riantje sterkte!

Ik val hier bijna in slaap! Vanmorgen weer vroeg begonnen, maar als ik mijn hoofd op mijn bureau leg dan zou ik zo een half uurtje kunnen slapen! Bizar. Heb ook totaal nog geen fut voor de yoga vanavond, maar moet van mezelf gaan!

19. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    @ Riantje: veel sterkte!

Hier is de kleine superdruk, ik zie de buik alle kanten op bewegen vooral in de avond haha, echt heel leuk! Verder gaat alles goed, alleen moet er hier nog veel gebeuren in de kinderkamer :S

Planning is dit weekend behangen, dan kan alles erin!

20. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Gisteravond had ik last van een voet in me zij. Heel leuk allemaal maar wat is dat pijnlijk. Uit frustratie zat ik een beetje terug te porren en toen ging ze met wat moeite de andere kant maar op.

Vandaag toen ik een uurtje moest staan leuk het of mijn buik er elk moment vanaf kon vliegen, zo erg bewoog het.

Ik heb 23 okt intake met de kraamzorg. Ene Marieke, Mieke, Maaike of iets met een M komt dan lang. Voor die tijd even alles aan kant maken..

Deel Deze Pagina