Fijn dat alles goed was! Ik moet vanavond naar de verloskundige en ben benieuwd of ze nu kunnen voelen hoe de kleine ligt. Volgens mij ligt ze nog gewoon met haar hoofdje omhoog want ik voel alleen maar beweging onderin m'n buik... Hopelijk draait ze zich snel om!
He wat naar mopje Ik snap hoe je je nu voelt ook al heb je niks aan die boodschap Hou je rustig en laat het over je heen komen Neem aan dat je aan de ctg licht en een binnenwaardse echo heb gehad Hoop dat je baarmoeder nog netjes gesloten is en dat je met rust weer naar huis mag Merk dat de rust hier zijn vruchten afwerpt Ook al had ik wel na het douchen gelijk weer harde buiken van het net te lang staan Morgen dat ook maar melde bij de gyn Vanmidag eerst maar op controle bij de internist Ben benieuwd Nu nog maar even nog rusten want kan het na het zh bezoek wel weer vergeten
@riantje: ze gaan zo een inwendige echo doen. Spannend. Ik heb wel om de 10 minuten krampen nu . Ik hoop dat het met rust bij mij ook wegzakt!
Oke spannend was de ctg wel goed En je urine was die schoon ? En zetten ze die ook op kweek ? Duim voor je dat je echo goed is en gewoon naar huis mag
Baarmodermond was nog mooi dicht! Super blij! Ze houden me vanmiddag hier, dan nog eens meten en kijken hoe het met de buikpijn is. Als dat allemaal goed is mag ik naar huis, anders aan de weeenremmers. Net lekker eten gehad en ik ga nu een dutje doen. Bedankt voor het meeleven!
Ooh fijn meis dat de baarmoedermond nog mooi dicht is! Ben wel geschrokken van je berichtjes zeg! Doe maar lekker rustig aan!
Oow wat een fijn bericht mopje .. Hopelijk neemt de buikpijn nu ook af nu je weet dat het nog mooi gesloten is.. Succes en nu even lekker uitrusten
Kreeg zo'n raar mailtje van kraamzorg. Twijfelde eerst of het wel 'echt' was.. Maargoed of ik wil bellen tussen 9:00 en 12:00 over het inplannen van een afspraak. Ben benieuwd..
Mopje; hou die deur dicht nog niet eruit laten hoor! En dan toch maar écht rustig aan doen vanaf nu. Bloempje; ik heb een schat van een moeder maar no way dat mijn bevalling een familiehappening wordt. T'is al erg genoeg dat vriendlief dingen gaat zien en horen waarvan ik nu al weet dat ik daar niet trots op ga zijn Liefst zo weinig mogelijk mensen in de buurt hoor! Vrijdag tweede ontbijttest gedaan, uitslag binnen enkele dagen, maar ondanks dat laat ik me alvast met acupunctuur behandelen. Slaap in ieder geval beter dus da's sowieso meegenomen. Prulleke ligt nog steeds overdwars te dobberen dus geen last van maag/ribben hier. Iedereen met klachten en slechte werkomstandigheden: sterkte!!! Even een vraagje aan de gevorderde mama's: hoeveel flessen raad je aan????
Naar aanleiding van @bloempje haar verhaal,net ook maar even bij mijn moeder gepolst of ze geen illusie had dat ze er bij mocht zijn. Volgens mij was dat niet het geval. Ze zegt:ik zie je liever aardig! Nou ja......