@lise haha decharge hoor ik 1 keer per jaar op de ALV van mijn sportvereniging. Vind t zo'n raar woord! net lekker lang gewandeld met hond en vl. Leek alsof ik op vakantie was,heerlijk!! Controle bij vk was ook allemaal goed. Maar 2 kg aangekomen,was bang voor veel meer haha! straks lekker slapen allemaal!
goedemorgen dames even laten weten dat alles hier zijn gangetje nog gaat iedereen die een zoon/dochter krijgt gefeliciteerd fijne dag allemaal
@ Jacky! Leuk! Gefeliciteerd! Laatste werkdagje van de week.... Toe aan weekend, zon en gezelligheid!! Hier ook een druk kukeltje! Zo leuk... Heel zachtjes nog, maar het zijn duidelijk schopjes.
Nog 1 dagje en dan weekend! Morgen lekker naar Guus Meeuwis! @Angelasm, beterschap hoop dat je je snel beter voelt. @Jackiest, ook een meisje, leuk! Welkom bij de meisjesclub Fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal, Ik heb vannacht bijna niet kunnen slapen van het nieuws. Vind het nog steeds zo onwerkelijk... Vandaag hoef ik gelukkig niet te werken. We gaan een weekendje weg. Ik ben er dus even een paar dagen niet. Fijne dag!
Ja, jammer he? Wanneer komt de wintercollectie? Gewoon zelfde als wanneer die voor ons komt? Dan komt dat volgende maand ofzo. Kan niet wachten. Die van ons wordt natuurlijk midden in de winter geboren en NL kennende is het dan al heel erg koud...
Wij hebben gisteravond ook nog even lekker een stuk gelopen. Wat een heerlijk weer 's avonds nog he? Ik stond vanmorgen op de weegschaal en had ook een +2. Valt me nog mee na het eten van gisteravond en de tapas vorige week
Zo, goedemorgen volgens mij op iedereen wel gereageerd. Vandaag nog even aan de slag met artikelen en dan morgen gezellig naar Babypark met mijn ouders en daarna barbecuen. En maandag weten we, als de bebe zich tussen de benen laat begluren, of we een jongetje of meisje verwachten. Spannend!
Goedemorgen allemaal! Jackie ik kan me voorstellen dat je helemaal wakker ligt van zulk nieuws! Heel eeg leuk! Maakt het veel echter denk ik?! Hier een ochtendje aan het werk en dan Vanmiddag van het weer genieten!! Heerlijk!!
pfff daar droom ik nu ff van :s word al gek bij de gedachte dat ik aan kom en daarbij stond de weegschaal gister op +3,5 (moet zeggen echt veel ongezond gegeten en veel visite gehad/op visite geweest met alle lekkere dingen die erbij horen). Was er zoooo van geschrokken! pffff! En morgen nog de verjaardag van mn vriend! Zonder vlaai proberen door te komen en alleen maar van de worteltjes ed eten ipv de chips ed. Ben nu lekker gezond aan het doen. Vanochtend mager kwarkje met wat crusli en vanmiddag boterham met kaas en wat komkommer! En veeeeel water ipv al die sapjes.
Gefeliciteerd aanstaande jongens en meisjesmoeders!! Begint nu wel heel echt te worden hè Na 3 dagen auto terug, net geen 400 euro maar goed met ons prulleke willen we toch een veilige auto hè. Die van mijn vriend is net een stuiterbal, daar stap ik nu echt niet in. Hoop dat ie het nog doet tegen november dan kan hij me mooi rondrijden om de bevalling op gang te brengen Over grapjes gesproken; kwam gister in de slaapkamer vind ik daar mijn Labello met een post-it met NEE er op ( om de één of andere reden grijp ik de laatste tijd steeds mis, rolt ie van het kastje af, over de laminaatvloer onder het bed, vriend wakker natuurlijk en niet blij) Op de grond stond mijn pak rijstwafels (mijn anti-misselijkheid en hongerwapen voor 's nachts, verpakking kraakt heerlijk) met een post-it: OOK NEE Sla ik mijn dekbed open; fles massageolie met post-it: "ja dat dan weer wel " Dus heb ik een post-it met "Oké deal" op de slaapkamerdeur gehangen en dat leverde me toen hij thuis kwam een uitgebreide rugmassage op dan maar geen labello hi hi Morgen zowaar een dagje werken, probeer wat spullen te verkopen op een beurs(je). Verwacht er weinig van met dit mooie weer, nieuwe locatie en 1e beurs maar toch lange dag op de benen en sjouwen. Iedereen fijn weekend
@mamemi hahaha dat is echt humor! Hier rustig opstarten in de tuin,wat is het al warm!! Wilde dagje zon pakken doen en mn melkflessen een beetje bijkleuren maar dat ga ik niet eens volhouden haha! En gister lek geprikt in het bos door de muggen,het is echt even zomer
@ Juis: ik heb ook moeite met gezond eten. Zat er net zo lekker in weer met het afvallen maar nu krijg ik het gewoon echt niet naar binnen. Hoop dat dat wel weer komt en ik dan weer een beetje kan stabiliseren. Maar morgen eerst barbecue @MaMeMi: hahahhaa, leuke actie! En fijn, zo'n massage!
Tja hij is gek op post-it acties; Tijd geleden ook een leuke; 1e deur "trek maar alvast wat uit", 2e "! Je hebt nog te veel aan!!!" , 3e "het moet toch uit hoor " werd ook een leuk avondje voor mij met name daarom blijft het ook leuk. Meiden gooi alles neer, zet ramen en deuren open de stof waait vanzelf weg en ga lekker buiten genieten! Het kan zo weer voorbij zijn! Firsttime, heel veel plezier maandagochtend!!! Hoeven jou niet om een verslag te vragen hè? Maar je mag het ook best even voor jezelf houden hoor, je hoeft ook niet alles in je leven gelijk te delen...
@ Firsttime Ja idd! Bij mij ook al een tijdje de kilos eraf (was 4 mnd stabiel na n 21 dagen food challenge... die ik super had afgerond!) maar ja nog maar ja ben bijna halverwege dat die kilos er weer aan zitten. Maar van de andere kant... waren ze er vtv niet af gegaan waren dit nog eens extra kilos DAAR bovenop gekomen... Hier vanavond ook een vriendinnetje te eten en morgen verjaardag... wat ik gezond kan eten doe ik maar het lekkere is ook te lekker om te laten staan *wat is het leven toch zwaar * Mamemi GEWELDIG! Ik hou van die acties! Helaas zou mijn vriend zoiets niet eens bedenken Kan ie niet ff op cursus komen
Leuke actie @MaMeMi! Manlief kwam mij gisteravond nog een kusje geven op het werk voordat hij wegging. Zo iets sta ik ook altijd helemaal van te glunderen. @eten Ik ben niet bewust bezig met mijn eten want dan zou dat mijn zwangerschap gaan beïnvloeden. Geniet er nu lekker van en mijn streven is gezond natuurlijk. Maar wat er aan komt kan er ook weer af. Weliswaar wat moeilijker maar komt goed!