Goedemorgen! @vluchttas klaar? Dat is wel heel vroeg @ Wat een rotnacht zeg. De eerste 4 uur prima geslapen en daarna... bagger door maagzuur bleh!!
Hoi Meiden, Hier al enige tijd stil geweest! Ik lees wel ongeveer dagelijks mee (lees alles terug) maar even geen tijd om te reageren gehad. Zo ontzettend druk gehad met vanalles en nog wat, maar rondom de steeds dikker wordende buik gaat het eigenlijk allemaal heel goed. Hoewel ik inmiddels op +9 kg zit (Ben nog steeds in shock als ik er aan denk) heb ik echt niks te klagen. Vandaag nog een dagje werken en dan aankomende week nog 2 dagen wat verlof dagen tot de 1e en dan zit ik in de WW.... pfff dinsdag naar mn coach voor een gesprek maar ben benieuwd wat eruit komt... moet nog 3 weken "werken" voor ik in mn verlof kom dus vraag me af of ik er echt iets aan heb. Ik schrok van de week wel ineens aangezien het nu wel erg dichtbij komt! Moeten ineens nog zoveel halen en doen (en ben zelf heeeel slecht in geld uitgeven). Dus moet me er echt even overheen zetten dat ik alles gewoon moet halen en even niet op de portomonee moet letten (tot op zekere hoogte ) Oooh en btw! Ik heb een poncho gevonden gister!!!! Helemaal happy!!!
@juis dat gevoel herken ik! Zit hier even depri te zijn. Hele vakantie naar de knoppen door dat schijtweer,had lekker twee weken,of in ieder geval een week lekker willen genieten van mn man en die uk in mn buik,maar het enige waar we mee bezig zijn zijn die stomme kozijnen. Heb het idee dat ik verrotter ben dan voor de vakantie. Stond vanmorgen weer huilend op. Bah! Zou juist leuke tijd moeten zijn,maar even een dip hier. @ach ik doe alleen de voordeur hoor,voor de redt ben ik aan het heen en weer rennen om ml verf te brengen,schuurpapier en op te ruimen,want kan ineens heel slecht tegen rommel in huis! Gelukkig vlg week weer wat beter weer,scheelt ook in je humeur.
@Juis Herkenbaar.. Ik ben van nature echt een zuinige zeeuw. Haha. Alles wat op mijn lijstjes stond moest er komen. Tuurlijk. Maar nu er iedere keer dingen bij komen denk ik pff.. Waarom. Haha. Fijn dat je een poncho gevonden hebt! Waar ben je nog geslaagd? @souries Balen zeg, vandaag is het mooi weer!? Of ben je nu al uitgeschilderd?
@ Ach Ja idd erg is dat zeg! Eerst alle grote dingen aangeschaft en daar kan ik nog in komen maar nu al die kleine dingetjes bij elkaar.... jeetje zeg wat is het veel hahaha. Ben bang dat ik vanalles belangrijks vergeet maar daarintegen vraag ik me af wat allemaal wel en niet nodig is inderdaad. Poncho Onbekend klein winkeltje in Deurne... Zag er aan de buitenkant veel te duur uit maar dacht loop even naar binnen wie weet. En meteen bij binnekomst zie ik dat een pop er een aan/om heeft! Gelukkig viel de prijs ook nog mee (kost me ook moeite om dat aan te schaffen maar heb bijna geen andere keus volgens mij) Iig erg leuke grijze met strepen in verschillende grijstinten (niet extreem opvallend ofzo) en mooie kol. Heerlijk warm!
Hoi Ladies; ik lees dat jullie 'lekker' bezig zijn in huis en aan het aftellen zijn naar het verlof! Hihi hier ook nog 2 weekjes heerlijk! Eergisteren verrast door VL die heeft een babyshower voor mij georganiseerd, ohh en ik ben toch verwend! VL heeft me diep geraakt met dit kettinkje:
Zuinige shoppers; met de kruidvat voordeelkaart (aanbieding activeren online) kun je 4 pakken luiers a 56 stuks voor 5 euro per stuk halen (of minder pakken natuurlijk, 4 = max) Net voor de vierde x deze week in ziekenhuis geweest, weer flink wat uurtjes dus. Bloeddruk loopt nog steeds op, urine en bloed waren alletwee goed maar nu waren ze bij de ctg niet helemaal tevreden.... Dus mogen we morgen weer. Wat betreft zwangerschapssuiker; om horendol van te worden :x Heb alleen een piek na mijn ontbijt; diëtiste en gyn willen niet dat ik minder eet maar mettertijd 1x per dag ga spuiten, diabetesverpleegkundige wilde dat ik mijn ontbijt halveer. Dus zat ik vanochtend trillerig en gammel in het ziekenhuis (op halve kracht) en wat denk je; moest ik verplicht eten Wel mooie waarde van 6.5 nu maar voel me nog steeds beroerd na die gammele start vanochtend. Morgen weer aan ctg maar... ons dametje is nog steeds niet te zwaar of te groot dus daar houden we ons maar aan vast. Maar leuk is anders 5x ziekenhuis in 1 week, toch niet echt mijn hobby Fijn weekend allemaal!
Thanks Cygnet!! Ja ik bof maar met die lieverd... En zeker met mijn hormoontjes ben ik best een biatch... *Schaam Schaam* MaMeMi bedankt voor de tip!! Nee kan me voorstellen dat je liever thuis zit dan in het ziekenhuis, maarja ze houden je goed in de gaten voor jezelf en de kleine hopelijk is morgen je ctg weer in orde! Fijn weekend!!
Wauw.. Had er stiekem voor mijzelf ook naar gekeken maar vond het gezien de huidige goudprijs iets té. Wat een verassing zeg! Mooi!
Jeetje. Da's vaak! Is het ziekenhuis wel beetje dichtbij? Hier niet echt namelijk. Ga eens kijken op mijn mail. Dankje voor de tip. Hoop dat morgen alles goed is!
Als het een beetje mee zit... gaat dit mijn kadootjes worden (ik sla mijn verjaardag en kerst dit jaar maar over ) Eén ketting hoor.. wel een beetje lange
Hmm, ik moet dus mijn man op pad gaan sturen om een kado te kopen voor de zwangerschap? Nooit van gehoord!
Hahahaha, ik ook niet, maar dat weten zij niet! Toch?! Hihi! O nee, is maar een gekheidje hoor! Wat een schatten van mannen zeg! Gister is een vriendin van ons bevallen van haar eerste, dus ons kleintje heeft straks een vriendje om gezellig mee te spelen! Manlief is er een beetje ondersteboven van, die kwam ineens met vanalles aanzetten wat nu geregeld moet worden!(vluchttas, spulletjes enz) terwijl ie vorig weekend nog zoiets had van joh, dat komt allemaal wel! Vandaag 30 weken echo gehad. Alles ziet er prima uit, ze vond alleen ons hummeltje aan de grote kant(is ze de hele tijd al geweest)dus krijgen we woensdag een glucose tolerantietest. Ze komen dat hier gewoon aan huis doen!ze komen prikken en t beruchte drankje geven en dan vertrekken ze weer om later weer terug te komen om nog een keer te prikken. Weet iemand wat voor waardes dan normaal zijn? Heb verder helemaal geen klachten en broers/zussen waren ook groot bij de geboorte. Dus verwacht geen rare dingen, maar toch maar even checken voor de zekerheid. Mn vader merkte al op:ze lijkt op opa, zware botten! Heb wel t idee dat onze kleine niet heel dol is op al dag gepor en geduw met echo's en controles....er wordt dan overal keihard tegenaangeschopt!ze wordt dan echt superactief...hebben meer dat?
Kom ik weer om de bocht hoor.. Maar het is eigenlijk wel een soort van gewoonte om een sieraad te geven. Wel vaak na de bevalling. Denk aan closed for ever armband met kinderkopjes, m'amour sieraad (Stefjuh), trollbeads, pandora. Eigenlijk alles waar een betekenis achter zit..
Ach: ohjaaa zijn ze zo prijzig, ik had deze nog nooit gezien en het kwam als een totale verrassing =O ik ga dan maar Niet google-en naar de prijs. Cygnet: mooi zeg die ketting! Souries: Hihi je kan het proberen, nee mijn vriend wilde mij wat geven bij de bevalling, maar omdat hij mij ging verrassen met de babyshower wilde hij ook gelijk het cadeautje geven. En dit symboliseert ook als het ware dat we een gezinnetje worden ipv trouwen (wat we overigens in de toekomst Willen gaan doen). Rosa: Hihi grappig hoe mannen zo ineens van slag kunnen raken (op een positieve manier dan). Fijn dat de groeiecho goed was en ook erg fijn dat je glucose test gewoon thuis hebt! Ik heb alleen Geen idee wat voor waardes goed zijn (terwijl ik hem zelf ook Heb gehad, ben het alweer vergeten)
Fijn dat alles goed is @rosa1891! Volgens mij is het nooit gemiddeld.. Altijd te groot of te klein! Wat super dat jullie straks 2 kleintjes in omgeving hebben, lijkt me erg gezellig! De laatste keer gaf Kees inderdaad ook een por terug.. Haha!
@Stefjuh, wauw! Wat een mooi cadeau heb je gekregen van je vriend zeg! @Cygnet, mooie ketting! @Vluchtkoffer, staat hier nog niet klaar hoor! Doe ik in m'n verlof wel @Mamemi, nee snap dat het niet je hobby is om 5x in 1 week naar het ziekenhuis te moeten! Jeetje! Wel een fijn idee dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.. @hier, nog 5 werkdagen te gaan en dan verlof! Morgen een jaar getrouwd, komt m'n man vandaag thuis met een mooie bos bloemen , en morgenavond lekker uiteten!