16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    kaatje bedankt! Maar jij bent ook verwend door je man, met een mooie bos bloemen! Ik waardeer dat altijd zo van een man dat hij er toch aan denkt ;)... Dat zijn de kleine dingetjes die je moet koesteren! Alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!

vluchtkoffer nog niet ingepakt, wel spulletjes bij elkaar aan het zoeken voor erin =D

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Stefjuh, dankjewel! Haha ja! En het is ook geen klein bosje! :) Erg lief! Vooral als je het totaal ook niet verwacht!

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een lieve mannen vandaag hier! Ik kreeg na de bevalling van de eerste een mooie zilveren armband. Een goede vriend noemt het "werpgoud" :p Benieuwd wat ik deze keer krijg!

Ik heb vandaag de beslissing genomen niet meer te werken tot de bevalling. Was wel moeilijk, maar ik zat er vanochtend emotioneel echt doorheen, of ik er wel goed aan deed te werken etc. Ik had nog een topic hier op het forum geopend en iedereen raadde me aan te stoppen. Dat was de druppel. Mijn baas zo lief, hij had vorige week al willen bellen of het niet beter was te stoppen, en heel blij dat ik het nu zelf aan gaf:) Dus volgende week nog wat afronden en dan is het genieten van de laatste 10 weken! En jullie lastig vallen:p

4. ACH

ACH Niet meer actief

@Kaatje87
    Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!

Ik moet mijzelf nu echt uit bed sleuren. Gisteravond een bruiloft.. Dat hakte er wel in zeg maar pff!

@Mopje
    Denk dat je een goede keus gemaakt hebt! Straks lekker rustig aan genieten van de laatste weken!

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach daarom blijf ik lekker liggen :p hier ook bruiloft gehad, ik had nog geen idee van harde buiken maar 's nachts volgens mij de eerste meegemaakt! Ik wist gewoon niet hoe ik moest liggen zo pijn deden ze! Nu gelukkig over,dus ik draai me nog even om;)
    Wat vond jouw beeb van de harde muziek?

6. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik jullie vragen hier even te kijken en de link aan te klikken??
    3mfonds

Deze stichting komt in aanmerking voor een grote geldprijs waarmee ze ouders van te vroeg geboren, en overleden, kinderen een fotoshoot aanbieden. Ouders krijgen in ieder geval 5 grote foto's maar ze willen met het extra geld nog meer doen voor deze mensen.

Lees het anders even door....

Wij gaan weer richting ziekenhuis :(

7. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Het was gisteren wel bruiloftendag zeg! Ik ook van mijn beste vriendin.
    Het was geweldig! Gistermorgen om 9 uur bij de kapper, prachtige dag gehad met een geweldig dans feest. Na 8 zatte vrienden te hebben thuis gebracht lag ik vannacht om 3.30 uur eindelijk op bed. Maar had ook geen minuut willen missen! Helaas lukt uitslapen niet meer en lig ik al een uur klaar wakker. Vandaag alles op een rustig tempo. Morgen weer een volle feestdag... Lang leve het druk sociale leven, ben heel benieuwd hoe dat straks met die kleine gaat...

Mooie kadi's van jullie mannen! Noemen ze idd werpgoud. Ik denk dat mijn vriend er nog nooit van gehoord heeft, haha.

8. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamemi suc6 weer in het zh
    Leuk is anders maar je woord goed in de gaten gehouden
    En neem aan dat dat voor jou gevoel ook een rustig idee is
    En hoop idd voor je dat je niet heel ver van het zh woont

Hier gister avond ook weer in het zh geweest had vocht verlies
    Dus eerst ctg en er na echo en binnenwaarts onderzoek
    Bleek gelukkig geen vruchtwater te zijn maar afschijding dus mocht gelukkig weer naar huis :)
    Wel gelijk weer vaginale kweek afgenomen om nogmaals voor de zekerheid te controleren
    En dan maandag weer op controle bij de gyn
    En er werd me nogmaals gezecht dat ze echt nog een paar dagen gedult moet hebben
    Zo dat ze hier geboren mag woorden
    En nog maar een paar weekjes en ze gaan niet meer remmen
    Dit is ik dacht van af 34 of 35 weken

En nog een paar weekjes er bij en ze mag gelijk mee naar huis :D
    Daar gaan we voor

Mooi keting trouwens heb tegen vl ook gezecht dat het normaal is hij zo ik zal is kijken
    Dus ben erg benieuwd

Kopen jullie trouwens ook wat voor de man?

Nou hier nog ff rustig aan en vanmidag naar me schoonmoeder daar eten we vanavond
    Dinsdag komt me schoonmoeder ons huisje soppen
    Dus daar moeten we het even over hebben
    Want ik wil er zelf echt niet bij zijn word daar zo ongemakelijk van dat ik zelf niks mag doen
    Dus nou ja ff kijken vl is dinsdag ook vrij dus die gaat waarschijnlijk zijn ma helpen
    En brengt mij dan eerst weg naar mijn ouders

Nou iedereen een rustig weekend

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik lig weer op de bank:( Vanochtend werd ik wakker met buik/rugpijn. Een uurtje later echt regelmatige krampen... Dus ik weer naar bed, daar zakte het gelukkig af, maar mijn buik is nog steeds rommelig en gevoelig, door weinig doen al een harde buik. Ik denk dat het een reactie is op gisteren. Toch wel stress door stoppen met werken en nog best veel gedaan op mijn werk. Ik blijf nu liggen waar ik lig en vanmiddag even naar de verjaardag van mijn schoonzusje, ze viert het bij mijn schoonouders en we eten daar ook.

@riantje: lekker over je heen laten komen dat gepoets, zet anders een film op ofzo. Wellicht tip voor jou: je kan nu een maand gratis netflix proberen, mega veel films en series kijken wanneer je wilt! Wij hebben het ook, super leuk.

@mamemi: mooie website, kan er nu alleen niet naar kijken:( Succes in het ziekenhuis!

@bruiloften: wat een feestjes, mooi weer gehad iedereen?

10. ACH

ACH Niet meer actief

@bruiloft
    Prachtig weer..
    Muziek geen probleem. Was niet té.

Maargoed 31 weken zwanger en de dag na een bruiloft werken was wel een beetje te veel van het goede!
    Nu kapot op de bank..

Ik ga manlief geen cadeau geven hoor.. Hij hoeft niks te doen en ik hoef ook niks. Laat hem dat bedrag maar op een rekening zetten!

11. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff... dat was weer even spannend maar gelukkig bloeddruk en suiker daalden net genoeg op het laatst. Ons prulleke bewoog ook veel beter vanochtend dus stonden we aan het eind van de ochtend weer buiten en hoeven donderdag pas terug :)
    Suikerwaardes overigens niet boven de 6.7 dus ook daar blij mee.
    :) Nu nog eventjes de stress uit mijn lijf zien te krijgen :D
    Dank voor het meeleven!

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo jullie praten me wat af hier.

Ik moet het sowieso rustiger aan doen van de dokter. Dus ik ga maandag even aangeven dat ik de praktijk maar via een stoel bekijk, ik mag niet lang staan en zeker geen 4 uurtjes lang. Ik ga nog na vragen aan het hoofd wanneer ik met verlof mag gaan. 35 weken ga ik niet halen want me rug trekt dat niet en lang rechtop zitten is ook niet meer zo fijn.

Bloeddruk is hier zoals altijd heel laag, fijn. Ik ben er na al die jaren wel aangewend.

Vluchtkoffer maak ik met 33 weken klaar. Mocht het zo zijn dat ik naar het ziekenhuis moet, staat dat tenminste klaar.

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @mamemi: goed nieuws! Hopelijk blijft je bloeddruk en suiker nu goed.

@bloempje: die praktijk dagen kunnen druk zijn, ik geef normaal ook eens in de week praktijkles (laboranten in opleiding) en dat zijn dagen van meestal 8 uur. Gelukkig nu niet meer!

Zo'n leuk nieuws net gehoord. Mijn broer belde en ik word tante:D In maart krijgen onze jongetjes een neefje of nichtje! We hadden het niet meer verwacht, mijn schoonzusje is bijna 37 en wij dachten dat ze er niet mee bezig waren, dus wel:p Mijn dag is weer goed!

14. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamemi: gelukkig goed nieuws! Kan me voorstellen dat het stressvol was. Rustig aan doen meid.

15. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk mopje
    Hihihi wij worden ook in maart oom en tante van een neefje of een nichtje
    Wat wij wel leuk vinden is dat er dalijk nog geen half jaar tussen zit :D

Mamemi
    Gelukkig dat alles goed was
    Doe je best om de stres weg te krijgen
    Is nam3lijk zo w3l voor jou als voor die kleine nie goed

Kreeg hier afgelopen dagen namelijk weer harde buiken van alle stres
    Gelukkig niet met regelmaat dus dat is wel positief
    Merk wel als ik me maar rustig hou ook met me emoties dat het wel gaat
    Dus dat woord de komende weken rustig aan doen

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @riantje: ja klein leeftijdsverschil, dat vinden wij ook super leuk. Ze hebben het wel heel lang verborgen gehouden. Bang dat het mis zou gaan door leeftijd en andere factoren. Tijdens een etentje in augustus dronk ze ook niet, want ze had last van haar maag;)

Vandaag wakker zonder buikpijn, fijn! Hopelijk weer een goede dag en zo mogen er nog vele volgen.

17. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Wat leuk nieuws mopje!!

hier vorige week zondag een nichtje erbij, dus dat is leuk voor ons meisje, maar 2 maandjes verschil.

geboorte kaartjes schrijven jullie ook van te voren alle adressen op de enveloppen? Ik heb ze namelijk al een tijdje in huis, maar zit te twijfelen om het er al op te schrijven (niet zo heel mooi handschrift) of met behulp van adresstickers via de pc. Alleen dan zit ik weer (tik in mijn hoofd) de enveloppen zijn parelmoer en de adresstickers wit. Hihi wat een zeur he *Schaam schaam*

18. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @neefjes en nichtjes ben heel benieuwd wanneer mn zus gaat beginnen :D

@ geboortekaartjes mn schoonzus ontwerpt onze kaartjes en zorgt ook voor de stickers :) we hoeven alleen de adressen aan te leveren. Vind het wel leuk dat zij ze wil ontwerpen. Lekker persoonlijk!

zo,nu opmaken voor een familiedag.gelukkig hebben ze een rustig programma verzonnen in den haag,dus ook lekker in de buurt. Dan morgen bezoek van kraamhulp en dinsdag weer werken. Heb zo geen zin meer om daar nog 4 weken te zitten! Haha! Geen concentratie meer voor!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gebruiken etiketten

20. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Souries: lekker toch dat je schoonzus het uit handen neemt.

Cygnet: Hihi ja ik zit nog steeds te dubben... Het is wel netjes met etiketten. ;)

Deel Deze Pagina