Wij gaan ook etiketten gebruiken. Bij de eerste ook gedaan. Alleen de adressen wat aanpassen en printen. Makkelijk hoor. Net bezoek gehad van vrienden, hun dochter is een jaartje ouder dan ons zoontje, ze kunnen echt leuk samen spelen! En zijn verwachten binnen nu en een paar weken de tweede. Gezellig, maar nu heb ik wel weer harde buiken als ik op sta.
etiketten:Ohh ik heb even gegoogled; er bestaan transparante etiketten... Die ga ik van de week bestellen. Anders vind ik het zonde van de enveloppen. Mopje: rustig aan doen, het is tenslotte zondag =D
@neefjes en nichtjes Komen hier helaas nooit.. Tenminste ik ben alleen en manlief heeft alleen halfbroer/halfzus en halfzusje. Zie hun nog zo geen kinderen krijgen. @geboortekaartjes Ga ze wel schrijven denk ik. Netjes. Zit nu op 14 kaarten. Net onder de douche 2X een hele grote prop verloren.. Schrok echt.. Was geen afscheiding. Maar gister ook het heel gezellig gehad met manlief. Wat denken jullie? Het rook ook niet en was echt alsof je heel verkouden een prop uitgespuugd. @souries Hoe was je familiedag?
Ja met ons trouwen ook de halve wereld een kaart gedaan en was dit echt niet van plan. Ze lezen het wel op Facebook en anders zien ze haar later wel. We hebben geen (bijna) familie van manlief zijn kant en ik een hele kleine familie. Had er liever nog minder gedaan.. Zitten al een paar 'moetjes' bij.
@ach: klinkt als slijmprop? Ik zou morgen even de vk bellen met dezelfde vraag. Waarschijnlijk niks aan de hand, maar toch! Ik denk dat we nu minder kaarten versturen dan de vorige keer (ergens rond de honderd) ik zal binnenkort eens beginnen met het lijstje.
@ach ik ben gesloopt! Haha! Was wel heel leuk,maar weekend zat gewoon te vol dus ben blij dat ik morgen nog dagje bij kan komen. Ik zat bijna te slapen in het restaurant net Wel in de Haagse Toren geweest terwijl ik mega hoogtevrees heb, dus dat was weer een overwinning. Nu lekker nog even op de bank en dan naar bed. hoe was jullie weekend?
@Mopje Ja dat gevoel had ik ook.. Op korte termijn kan dit geen kwaad denk ik? Heb namelijk woensdag een afspraak dus denk dat ik het dan even voor leg. @weekend Moe, druk aan het klussen, visites en mijn ouders waren weer terug van vakantie! Wat goed zeg van die hoogte!
goedemorgen dames ik plaats niet veel maar lees wel mee hoor @mopje jij toevallig donderdag ook bijeenkomst bij wietske?
Kaartjes, Ik kan ze niet van te voren schrijven aangezien we 2 verschillende kaartjes hebben qua formaat afhankelijk wat het geslacht wordt. Dus ben beetje verplicht (voor mezelf) om stickers te gebruiken. Vind het ook niet zo heel erg ofzo Wij zitten op de 80 kaartjes momenteel. Hebben jullie ook zoon last van je ribbenkast? Mijne gaat steeds vervelender worden en brand gewoon inmiddels. verder gaat het hier eigenlijk wel lekker... Vandaag en morgen nog werken en morgen middag een afspraak met mijn UWV coach... Ben heel benieuwd wat dat dan zal zijn. Dan nog wat verlof dagen en vanaf volgende week dinsdag officieel in de WW.... pfff het idee alleen al! Hier komen de neefjes en nichtjes ook amper helaas. Zwager woont op 2 uur rijden afstand in Duitsland en komen met verjaardagen van schoonfamilie al amper deze kant op. Erg jammer, maar ik heb veel lieve vriendinnen met kids die ik ook beschouw als neefjes/nichtjes aangezien ik zelf enig kind ben. Wat zetten jullie allemaal op het kaartje trouwens? Wij gaan deze week een proefdruk aanvragen.
@Juis Ben helemaal verliefd op ons kaartje. Links binnen komt wens, wonder, werkelijkheid onder elkaar Rechts Gelukkig en trots zijn wij met de geboorte van Naam Datum - tijd Gewicht lengte Ons adres Meer niet.. Mensen snappen zelf wel dat ze niet zo op de stoep kunnen staan..
@ach: ik zou het woensdag aankaarten, of er moeten gekke dingen gebeuren in de tussentijd. @anja: niet dat ik weet, ik zie haar vanmiddag. Is dat de bevalling bijeenkomst? Misschien niet omdat het mijn tweede is? Of omdat ik nog maar 30 weken ben? Zou wel leuk zijn! Vanmiddag nog even naar mijn werk, maar eerst huisje beetje aan de kant (poetshulp komt vanmiddag, wel fijn als ze kan poetsen ipv opruimen)
Ach ik zou wel ff de vk bellen en daar even na vraagen Hier zo op controle bij de gyn ben benieuwd Hou bocht verlies maar zal wek afschijdimg zijn Ben erg benieuwd of er iets uit de kweek ge komen is En er bij nog steets snel harde buik dus ben erg benieuwd wat ze zecht Ook maar is over geboorte plan hebben En ben zo benieuwd of ze een schating wil maken hoe zwaar ze gaat worden Nou ja Jullie horen van me
meiden sorry dat ik zo slecht reageer maar heb zon last van mijn buik... ik lees wel bijna alles hoor
@ach ik had het twee weken geleden. Bij mij zeiden ze dat ik het in de gaten moest houden,maar er is verder niks gebeurd dus zal wel afscheiding zijn geweest. Is wel schrikken he,zo'n dikke prop!
Succes @riantje1987! We horen het straks wel toch?! @SuusD Waar heb je precies last van dan? Vervelend zeg! @souries Zeker wel schrikken. Ze moet echt op zijn minst nog 6 weken blijven zitten want ik wil echt even genieten van mijn verlof en heb zoveel op de planning staan! NOG 3 WEKEN werken, jeeee! Nog 12 dagen.. Kan niet wachten! Alhoewel er nog steeds niks geregeld is, zucht! Missie van deze week. Nu ga ik heerlijk aardappels schillen in de zon!
Ach steken onderin mijn buik en bij mijn navel erg vervelend. het voelt aan of je in je vinger snijd alleen dan in je buik...
Belt mn moeder net dat het niet goed gaat met mijn opa en dat ze hem vanavond morfine gaan toedienen vanavond en dat hij tussen vanavond en een week waarschijnlijk zal overlijden,pfffff je weet dat dat soort dingen eraan zitten te komen,maar mn hormonen spelen gelijk weer lekker op hij is behoorlijk dement maar leek me zo leuk als we zijn achterkleinkind nog hadden kunnen laten 'kennismaken' met hem.