16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Souries sterkte! begrijp dat je dat heel mooi had gevonden maar het is ook erg mooi dat hij weet dat je zwanger bent toch! dat er nog een familie lid bij komt ^^ ik denk dat hij al heel trots is!

2. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Souries: sterkte! Dat is nooit leuk en zeker niet als je zwanger bent. Ik snap dat je heel graag zou willen dat hij kennis maakt met jullie kleine.

3. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    souries sterkte

4. ACH

ACH Niet meer actief

@souries
    Sterkte meid!

5. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Souries sterkte!!

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Souries, sterkte meis!

Vandaag had ik de controle en de placenta lokalisatie bij de vk, mijn placenta omhoog! Gelukkig! :) Verder was alles goed bij de controle.

7. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Souries sterkte

Hier was vrijdag kweek gemaakt
    En blijkt toch weer streptokok in te zitten
    Dus nu urine ook weer op kweek komt het daar ook weer uit
    Moet ik weer aan de antibiotica
    En zo wie zo aan het infuus tijdens de bevaling

Kleintje doet het goed
    Groeit iets boven gemidelt maar niet bijzonder veel
    Over 2,4 en 6 weken weer afspraken staan
    En is er wat kan ik eerder komen

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks allemaal! Zijn net even geweest voor hij zijn morfine kreeg. Hij had zoveel pijn en mn oma en vader zich maar groot houden,maar het is ook maar beter zo. Toen we weggingen was hij van de wereld door de morfine en lag hij te slapen. Hij heeft nog wel even kunnen zwaaien naar ons.

Nu even rustig aan want heb het bloedheet en last van duizeligheid,bleh!

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @souries: sterkte met je opa! Het is niet leuk om familie te verliezen tijdens de zwangerschap. Ik heb het met beide zwangerschappen meegemaakt... Fijn dag je nog afscheid hebt kunnen nemen.

@riantje: nog steeds blaasontsteking dus? Kunnen de harde buiken daar ook van komen?

Vanochtend voor het eerst plekjes in mijn pyjama van lekkende tepels. En ik zag ook in de bh van gisteren! Dus nu de zoogcompressen er maar in...

10. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Vraagje; wanneer gaan jullie allemaal met zwangerschapsverlof??
    Veel mensen met 34 weken??
    Ik ga met 36 weken maar ik vind het wel zwaar worden nu.. Ga echt m'n best doen het vol te houden maar ik vind het werk voor de klas nu echt wel pittig!!

11. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is afwachten mopje
    Uit vaginale kweek blijkt streptokok nu af wachten of het ook weer uit me urine komt
    Voor nu nog geen blaas ontsteking maar kan er wel door ontstaan als die weer in me urine zit
    Nu harde buiken als ik wat doe dus vandaar nog steets rust houden
    Morgen komt me schoon moeder het huis schoon maken samen met vl
    En ik ga naar me ouders

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lise, met 34 weken ga ik met verlof! Nog 4 werkdagen te gaan!! :)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Souries....veel sterkte!

@Riantje.... 20-30% draagt de Gbs (streptokok) bij zich... ik krijg overmorgen mijn uitslag over de kolonisatie. Hebben ze iets gezegd over bevallen met profylactisch antibiotica?

@ vandaag een slechte rug dag... bah :(

@ morgen shoppen bij de mama mazzeldagen!

14. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook de mama mazzeldagen opzoeken morgen.. Heb nog wat hiedrofiele luiers nodig!!

Zijn van die andere luiers ook nodig?? Worden die ergens anders voor gebruikt dan als gewoon luier??

15. ACH

ACH Niet meer actief

@lise87
    Ga met 36 weken met verlof. Maar heb nog 1 week vakantie daarvoor dus eigenlijk 35 weken..

Wat gaan jullie allemaal shoppen tijdens de mama mazzeldagen?

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik ga morgen ook naar de prenatal. Moet nog een babyfoon en een trip trap. Maar de de korting op de trip trap valt wel tegen, 14 euro;)

@lise: nu dus... Maar ik zou met 34 weken gaan (officieel met 35 weken, maar de herfstvakantie valt er precies voor).

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @Mopje; Ik heb precies pech met de vakantie!! Die valt als mijn eerste week verlof.. Was ik anders dus ook al vrij geweest..
    Ik heb geregeld dat als ik gewoon (voor) de 14e beval, ik nog twee weken ouderschapsverlof opneem waardoor ik weer na de voorjaarsvakantie weer ga werken!! .. Dat klinkt echt heerlijk lang.. Lekker van ons kleintje genieten!! Ben zo benieuwd!

Zijn er nog dames aan de cursussen?? Ik ga een borstvoedingsworkshop doen en ben aan het yoga'en.. Ook nog een avondje naar het ziekenhuis voor informatie over poliklinische bevallingen.. Nou als in dan niet goed genoeg voorbereid ben dan weet ik het ook niet meer!! ;)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

flanel bedoel je? Nooit gehad en nooit gemist maar anderen vinden ze heel fijn.

Shoppen:
    - Dooky zwart
    - maxicosi hoes grijs
    - wipper speeltjes grijs
    - medela bv zakjes
    - tripp trapp naturel
    - ledikant lakentje I'm a prince

En een knuffeltje denk ik... Ik heb de kinderen altijd een knuffeltje gegeven waar je gemakkelijk nieuwe van kunt kopen (zoon Nijntje aan een doekje en dochter een schaapje van happy horse). Zoon is erg gehecht maar dochter niet... haar maakt het niet veel uit.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

LET OP Ze matchen actieprijzen van andere aanbieders... Bij babydump is ie 129,- dus dat moet prenatal dan ook doen!!!
    Babyfoons zijn via internet veel goedkoper als je even zoekt, zelfs met 20% korting!!!!

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    De babydump zit naast de prenatal in Groningen, dus ik wip daar ook even binnen. Gelukkig wel 20% korting op de babyfoons!

Ik kijk ook nog even voor een nieuwe mobiel boven de box en een boxkleed, maar dat hebben we niet cht niet nodig...

Leuk knuffeltje is ook een goed idee, zoontje heeft het knuffeldoekje van Nestlé (blauwe uit de babydoos), die is gratis en we hebben er nu 5 van. Maar je weet nooit wat ze leuk gaan vinden toch?

Deel Deze Pagina