16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb net een doos Pampers new Born maat 2 en een doos Pampers actieve fit 4+ bij bol?com besteld. We kunnen even vooruit:D En meteen een kadootje voor mijn oudste voor als de baby er is. Een doos duplo!

Bevallingsplan... over een paar weken gaan we dat bespreken bij de verloskundige, maar ik ben er wel over na aan het denken. Ik zou graag in bad bevallen (denk ik nu) en ik wil dat de navelstreng niet meteen doorgeknipt wordt, mijn zoontje heeft namelijk ernstige bloedarmoede gehad na de geboorte, waarschijnlijk door bloedverlies tijdens de geboorte.

2. ACH

ACH Niet meer actief

@bevalplan
    De verloskundige raadde het aan om te maken.. Maar ik heb het gemaakt naar de stappen van hun site, bespreek het met haar en laat het rusten..

Ik zit serieus opgesloten in mijn slaapkamer. Net mijn vader gebeld. De klinkt werkt niet meer. Jeetje wat benauwd is dat.. Oh volgens mij is hij daar!

3. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Bevallings plan ben ik nog niet mee bezig geweest. Denk dat het binnenkort bij de VK wel besproken zal worden.

Hier lig ik alweer wakker... Net zoals de afgelopen 5 dagen wordt ik wakker midden in de nacht, kijk op de klok en is het 3:04 (exact dat tijdstip) alleen lig nu nog steeds wakker in bed met een krioelende baby in m'n buik. Pfff m'n ogen zijn moe maar merk dat rest van m'n lichaam klaar wakker is.
    Verder gaat het lichamelijk ff heel goed geen klachten ofzo en alle vervelende dingen die ik had zijn (ff?!) weg.

Welterusten nog meiden! Ik ga maar ff pinteresten ofzo...

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @juis zou wat zijn als je ook om 03.04 gaat bevallen ;)

5. ACH

ACH Niet meer actief

Ik heb dat ook @Juis. Hier standaard om 5 uur!

6. Yntje

Yntje Lid

6 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    @bevallingsplan... Nog niet mee bezig geweest. Wel naar gekeken maar ik denk dat ik weinig inspraak ga hebben. Maar goed...als ze maar gezond geboren wordt. Hoe dat gebeurd zien we dan wel ;)
    Ziekenhuis tasjes staan in ieder geval klaar dus mocht er iets zijn, ik heb alles bij, voelt wel zo fijn. Ik moet 1,5 uur rijden naar gyn dus als hij zegt dat ik moet blijven...
    Verder is hier alles af... Zelfs kleertjes zijn gewassen. Moet alleen nog kleine dingetjes halen zoals hoezen voor over verschoningskussen en nog wat extra lakens voor wiegje en ledikantje. Ben me nu aan het toeleggen op het tekenen van het geboorte kaartje. De tekst kalligrafeer ik. En ben ook nog bezig met dekentjes breien. Leuk met vilten figuurtjes erop genaaid!

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik word echt elke nacht drie keer wakker,vast oefenen denk ik. Nog een dagje werken,morgen begrafenis en dan ben ik wel klaar voor een nieuwe week..

ik heb trouwens pas vrijdag weer een afspraak bij de vk,drie weken later dan de vorige afspraak. Dacht dat er steeds minder tijd tussen kwam te zitten. Daarna weer drie weken ertussen tot liggingsecho :s

Gisteren geboorteplan gemaakt met jouw site @ach,goeie tip!

zondag vast begin maken met vluchttas,kan maar klaar staan!

8. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Grr,, poging 3! Hij gaat steeds terug naar de begin pagina.

VOOR DE LIJST
    7 oktober VK + bevallingsgesprek

Verlof start met 34 weken.

ZiekIk heb het goed te pakken hier. Lekker op de bank met deken en de hond.

Bandenpijn en indalingspijn, ja ik heb ze beide. Leuk he. Volgens de verloskundige was het anders wel grappig.

Ik moet vooral veel rust houden, lekker slaap inhalen hahaha.
    Ik ga nu maar even alles teruglezen.

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    bandenpijn en indalingspijn voelt dat als menstruatiekrampen bij je lies en de zijkant van je onderbuik? Want dat heb ik ook al de hele ochtend :( Wil niet eerder weg vandaag, omdat dit al zo'n gare week is, maar concentratie heb ik ook niet echt...

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Hier gisteren even een baalmiddag... Collega waar ik de kamer mee deel is oom geworden. Kindje is alleen al met 24 weken geboren... Heel kritiek allemaal. Hakte er toch wel even in, helemaal nu dat je zelf zwanger bent. Maar een beetje op tijd naar huis gegaan want ik had m'n gedachten er toch niet bij op het werk. Kom ik thuis staat de hele hal en bijkeuken blank. Riolering verstopt... :( In het begin van het jaar hebben we dit ook al een keer gehad en toen lag de shit van de hele straat bij ons in de hal. Gelukkig was het nu helder water maar het blijft ranzig. Vriendlief is thuis en er is nu iemand van het ontstoppingsbedrijf om het op te lossen. Ben s'avonds nog wel even naar de Prenatal geweest om nog wat kleine dingetjes te kopen maar kon niet echt relaxt shoppen. Stond ook op tijd omdat ik zo laat was door het hele gedoe. Maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansen. ;)
    Vanmiddag gaan we bij een kinderdagverblijf kijken. Ik ben heel benieuwd!
    Fijne dag allemaal!

Oh ja, heb ook nog even naar het Nuna stoeltje en Doomoo seat gekeken bij de Prenatal maar dat Nuna stoeltje is denk ik toch niet helemaal praktisch met de katten. De stof trekt echt heel veel haar aan. Dan toch maar voor de Doomoo seat. Ik heb ook een Stokke met newborn sit dus die kan ik ook gebruiken voor de hapjes enzo.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jackie...je kindje is met 6 mnd al uit die newborn gegroeid hoor... dat bakje is echt klein. Ik zou persoonlijk kiezen voor een wippertje van prenatal zelf... niet duur en makkelijk schoon te houden. De doomoo is vooral leuk maar niet praktisch.
    En juist met een tripp trapp is een wippertje wel handig,.. het duurt vaak even voordat ze daar goed in kunnen zitten (7-8 maanden)

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja, je moet dan rusten en als na een uur nog niet weg is even bellen. Vooral bellen als ze regelmatig zijn.

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zat al te denken hoelang ze eigenlijk in de newborn sit konden zitten... Dan is een wippertje inderdaad wel handig en de Doomoo gewoon voor de leuk. :) Bedankt voor het advies! Toch wel fijn dat er ook wat ervaren moeders meekletsen. ;)

14. ACH

ACH Niet meer actief

Vervelend zeg! @JackieSt. Kan me voorstellen dat het er inhakt.. Hopelijk komt het goed met het kindje.

@indalingspijn
    Niks van gevoeld?

Vanmorgen had ik weer haast om naar mijn werk te gaan en toen zette manlief me op de bank. Was wel eens een keer goed. Achteraf was ik nog op tijd en een stuk minder gehaast!

Willen jullie ook nog steeds alles doen?

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach ja,herkenbaar. Maar ben toch ook maar naar huis gegaan en op de bank beland. Vind t echt frustrerend als ik iets niet kan doen! Zo maar even hond uitlaten en slapen!

16. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Souries dat zei ik ook al! Maar ben er wel ff klaar mee zo vroeg wakker te zijn en dan ook uren te draaien.

Hier vandaag ook echt een dip dag! Nergens zin/behoefte aan. Straks stuk met m'n hond in de bossen gewandeld en bewust mensen gemeden als ik hoorde/zag dat er iemand aan kwam lopen. Ben dit helemaal niet van mezelf gewend... Zit nu met groot glas chocomelk op de bank beetje stom tv te kijken.
    Straks naar fotograaf waar ik normaal veel visagie vor doe om mijn zwangerschaps shoot wat te bespreken en wat bij te kletsen.

17. ACH

ACH Niet meer actief

Zo gaan we ons met zijn allen even ellendig voelen.. Pff! Ben zo klaar met deze week.. Ik wil verlof!!!!

Slaap lekker @souries hoop dat je er van opknapt en wat een geweldige werkgever heb jij zeg!

18. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach haha,die werkgever was er vandaag niet :D en was op aanraden van de vk. Ze wilde dat ik ging liggen en kijken of kramp afnam,dus hij zou er niet veel over gezegd kunnen hebben ;)

19. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Zit zeker in het weer
    Hier net weer in het zh geweest harde buiken om de 10 min
    En heel erg drukkent gevoel naar beneden en gevoel of er wat tussen zit

Ctg pakte de harde buiken wel en erg onrustige baar moeder
    Toen echo hoofdje is ingedaalt en licht er inprencipe helemaal klaar voor dat is ook wat ik voel met lopen of als ik zit

Heb nog geen ontsluiting en baarmoederhals was nog intact
    Keus was aan mij
    Of weer blijven ter opservatie of naar huis maar wel dat ik zou bellen als ze vaker gaan komen of nog meer zeer gaan doen
    Voor het laatste heb ik nu gekozen en lig thuis weer op de bank

Aleen krijg het nu al benouwd vl gaat morgen met zijn zwagers naar walabi
    Dat is hier ruim 2 uur reiden vandaan en zou het zo sneu vinden als het niet door gaat het is namelijk zijn verjaardags kado

Nou ja hoop maar dat het af zakt en we niet on verhoopt vanacht in het zh zitten
    Nou ja

Dat het hoofdje al zo laag zat kon verder geen kwaat zit en loopt aleen voor mij niet lekker
    Pffffff

Nou ja hoop dat het kleintje nog even blijft zitten
    Maar het idee dat ik dit nog paar weken zo ga voelen pffff
    Nou ja voor nu genoeg geklaagt
    Ik ga even onderuit met een boekje

20. ACH

ACH Niet meer actief

Dat scheelt! Haha, is je kramp nu wel afgenomen?

Ik zit echt al heeeeeel de middag voor het computerscherm naar de tijd te staren. Klanten? Hoe zien die eruit? Heb ook echt géén puf om iets te doen.. Na vandaag nog 9 dagen werken. PFF!

Deel Deze Pagina