Kaatje dat is hier ook hoor Vanacht redelijk geslapen Pijnlijke harde buiken blijven aanwezig maar gelukig niet met regelmaat Aleen het pijnlijke beurse gevoel tussen me beenen auwi daar word ik echt nie vrolijk van nou ja ik ga maar lekker onderuit op de bank
Dat pijnlijke beurse gevoel gaat nog wel wat erger worden... helaas.. zo erg dat je het over een paar weken zo zat bent dat je bereid bent om een heel kind door een heel klein gaatje heen te persen! Oftewel.. iedereen die denkt dat zij het al zat zijn... geef het nog een paar weken... DAN ben je het pas zat!
Haha! Ja dat denk ik ook Ik heb de vorige keer niet tot het eind gelopen, maar was het toen ook al bijna zat met 34 weken. Nu voel ik me eigenlijk super goed op de harde buiken na. Ik ben alleen zo nieuwsgierig naar de kleine... Lasagne staat in de oven. Nu met de beentjes op de bank.
Nou cygnet Ik kan nu al haast nie meer lopen of zitten Om dat het beurs voelt en net of er een tennis bal zit Geloof best dat dit met de week erger gaat worden maar denk dat het haast niet erger kan tot het moment van bevalen dan En moet wel lagen 11 okt is me opa jarig 12 okt me neefje En de 17de me moeder Vl gister nou als je maar weet over 2 weken word ze geboren Of wel 11 okt Kom ik vanmidag even bij oma Ja als je maar weet over 2 weken komt ze hoor Ik zo ik vind het best Maar dan wel de 10de of anders tussen 12 en 17 okt in Dan heefd ze iedergeval een eigen dag En het liefst voor haar na de 17de Maar ik vrees dat als het zo door gaat ze wel gelijk gaan krijgen
Ja op internet zat voorbeelden.. maar geen een waarvan je zegt JA DAT IS HEM! Al die simpele dingen en van het woordje 'blij' erin walg ik nu helemaal. Alles is zo te ik-weet-niet-hoe-je-het-zegt. Ik blijf maar ff afspeuren.
Wij hebbem er 1 wel echt voor een meisje Na lang zoeken gevonden Vond de andere alemaal zo standaart En o wij zijn zo blij gehalte sory als ik mensen er mee kwets hoor dat is nu ook weer niet de bedoeling maar past gewoon nie bij ons Onze tekst komt hier van af Geboortekaartje tekst: teksten voor Geboortekaartjes - Kaartje2go Trouwens ons kaartje ook
Alle kneusjes even sterkte gewenst. Hopelijk maar tijdelijk en snel vergeten als de kleintjes er straks zijn. Wij kregen donderdag te horen dat ik over 6 weken ga bevallen. Poeh dat klinkt ineens dichtbij Spuit vanaf dinsdag insuline maar alleen voor ontbijt. Dat lijkt goed te gaan, maar in combi met de andere gedoetjes nemen ze toch geen risico. Ik las bij iemand dat ze je "verplichten" de baby op de kamer te hebben? Hier maken ze een schema waarbij ik zo lang mogelijk 's nachts kan rusten. D.m.v. kolf/fles mag vriendlief dan de nachtdienst draaien. Als er uberhaupt borstvoeding komt, dat weten we dan pas. Maar prulleke slaapt lekker in haar eigen bedje op haar eigen kamertje naast de onze. Ze bereiden me ook voor op wat daagjes ziekenhuis maar het is oké. Vorige week 5x in het ziekenhuis geweest en dan maar staren naar die monitor...allang blij (oeps niet iemands favo woord ) dat ze weer voldoende bewoog en hartje beter klopte. Dinsdag weer echo en controle. Begin wel errug onrustig te worden vanwege het geboortekaartje. Wil niemand beledigen maar word zelf niet vrolijk van die nieuwerwetse dingen. Dus zoek al weken naar iets en aangezien men mij gewaarschuwd heeft dat ze bij elke controle kunnen beslissen me te houden daar.... dus zo maar weer eens rondkijken. Rondleiding in ziekenhuis gehad, zinvol en je komt nog eens een forumlid tegen gezellig Souries heel veel sterkte!!
Mamemi Het is niet dat blij nie me favo word is maar het gehalte er van op geborte kaartjes 6 weken klingt idd wel snel En snap wel wat je bedoelt hoor iedere x als ik aan de ctg lig ben ik ook BLIJ een goede hartslag te horen en te zien hoor En wat leuk dat je nog een forum lid tegen kwam En van het spuiten ja dat is vervelend maar wel erg fijn dat ze je zo goednin de gaten houden Hier vrijdag kraam markt in het zh En wil er toch graag heen maar even kijken is van 1 tot 6 en vl werkt tot 4 Mischien dat me pa of ma me er af willen zetten Is dan ook gelijk een rondlijding over verloskamers en kraam afdeling Ook al heb ik bijden al mogen bewonderen Nou ja eerst maar is kijken hoe het met me gaat
@ziekenhuis Ga denk ik maar niet kijken.. Dan laat ik het lekker op me afkomen. Pff op verjaardag van Oma, 82 alweer! Bijzonder! Hoop dat ze nog even van ons kindje mag genieten..
@Mamemi... je wordt dus ingeleid ivm diabetes? @ Riantje... ik zou toch maar hopen op 37 weken... 34 weken kan veel gedoe opleveren met vooral longen. @Tekst... wij hebben nooit tekst gehad buiten de naam en de datum. Misschien dit keer wel
Cygnet; ja maar kan ook vroeger worden vanwege stijgende bloeddruk. Moet maar net pech hebben met momentopname... Begrijp me niet verkeerd, zit niet op inleiden te wachten maar als mijn lichaam het niet aankan kan haar lichaam het ook zwaar krijgen en dat willen we natuurlijk niet. Vond de houding van de gyn erg prettig. Voor jou vind ik het echt héél erg balen dat het een keizersnee wordt! (ben echt door bladzijdes tekst heen gevlogen, excuus als ik iets over het hoofd heb gezien)
Cygnet darom zij ik ook hoop natuurlijk na 17 okt Maar ja we zullen zien Voorspeling in het zh is ivm me gbs ook dat ik waarschijnlijk te vroeg zou gaan bevalen Maar de tijd zal het leren
Hallo! Hier ben ik weer eens. Drukke week weer gehad, dus niet veel online. Heb ook niet veel terug gelezen. Lees wel dat al veel het beu zijn, haha. Dan gaat het voor sommige toch nog lang duren. Hier eindelijk een rustig weekend. Voor het eerst in een half jaar tijd denk ik dat we vrijdag én zaterdag avond niks hadden, heerlijk van genoten. Verder voel ik me prima! Nog maar 4 dagen werken, dat voelt wel heel lekker. Geeft ook wat rust in m'n hoofd. Kindje voelen: heel de dag door druk. Dat is me afvraag of het niet af en toe moet slapen. Slapen: vroeg wakker, net als nu. Maar slapen gaat wel goed. 1x per nacht eruit. Vanmiddag een feestje bij mijn nichtje met het thema: proud to be fout. Dus straks de carnavals dozen eens op gaan zoeken en wat fouts bij elkaar zoeken.
Mogge dames! Hier weer een rampennacht gehad.Dat beloofd nog voor de resterende 8 weken en een beetje... Mn bekken en heupen voelen beurs en heb aanhoudende krampen in mn lies... Iemand ervaring mee? Vandaag maar lekker op het gemakje! Eerst lekker lunchen met een vriendin die ook zwanger is. De mannen mogen thuis blijven
Goedemorgen meiden, sorry heb niet zoveel teruggelezen! gisteren een hele dubbele dag met de begrafenis. Het is goed zo,maar toen tijdens de dienst de voorganger begon over nieuw leven wat hij niet meer mee zou maken,brak ik toch wel even! Heb ik later ook nog even gemeld dat ik dat gemeen vond vrijdagavond na zijn werk heel gesprek met ml gehad. Heb er alles uitgegooid dat hij meer tijd en aandacht aan zijn aankomend gezin moet besteden en dat ik me verwaarloosd voel en dat het niet helpt als hij met andere domme koeien zit te chatten. Hij heeft de chatfunctie van z'n facebook gegooid en beloofd dat ie er meer voor mij gaat zijn en hij weet dat hij dit niet nog een keer hoeft te flikken want dan neem ik die kleine mee naar m'n ouders en zoekt ie het maar uit. Ik kan echt wel tegen een dolletje,ben niet zo'n vrouw die elk contact wil verbieden maar goed,hij zegt dat ie met niemand hoeft te kletsen omdat hij mij niet wil kwetsen en ik alles ben. Nou,dat mag hij nu laten zien want ik ben wel vergevingsgezind maar niet naief en wil nu gewoon nog 8 weken genieten.
riantje ik denk dat wij hem ook hebben, even wachten tot me vriend terug is en kijken wat hij ervan vind. Ik ben allang weer blij dat ik weer van haar bewegingen kan genieten lang niet kunnen doen omdat ze zo hard deed. Leek net een volwassen vent die me steeds trapte of sloeg. Nu is ze gelukkig zachter gaan doen.
@souries Fijn dat je hebt kunnen praten met manlief! Vandaag een nieuwe week, heerlijk toch? @hier Wat een lekker zonnetje! Kan het lekker opwarmen in huis. Helaas is manlief ziek en wel alle klusjes aan het doen dus hem vanavond maar lekker verwennen met thee enz. op de bank. @Yntje Nee herken je gevoel niet.. Hoor wel de andere dames erover dus zal er vast bij horen! @Kukel Veel plezier vanmiddag! Kunnen jullie ook zo heerlijk weggooien nu? Net het speelgoed van de hond opgeruimd.. Lekker gevoel!
@ach: ja, opruimen, lekker! Maar niet te heftig, gisteren weer wat te veel gedaan @souries: hopelijk gaat het nu de goede kant op met je vriend. En dat afscheid van je opa is zo dubbel. Die opmerking met dat nieuwe leven, ik moest ook een traantje wegpinken, ik mis mijn oma nu ook nog steeds! @yntje: klinkt pijnlijk! Het lijken je banden, is een buikwand iets voor jou? @kukel: ik word altijd helemaal vrolijk van jou berichtjes. Fijn zeg dat je nog zoveel kan! Wat een lekker weer! Wel veel wind, dat is jammer. Gisteren toch te veel gedaan, de hele avond (pijnlijke) harde buiken gehad. Vanochtend perentaart gebakken en lekker Indonesisch stoofvlees opgezet. We moeten eens bedenken wat we vanmiddag gaan doen.
X bloempje ben benieuwd hihihi mischien wel de zefde Hier toch nog steets harde buiken en zo gek heb af en toe een buik die foetsie is Dan licht ze schijnbaar met dr rug tegen me darmen Gelukkig houden ze niet lang aan dus ff aan kijken maar woord er aaah zo moe en gek van tegen woordig als ze uit willen legen waar ik moet wezen zeg ik laat maar weet de weg al *schaam* Nou ja we blijven maar rustig afwachten en aan kijken En anders dalijk toch maar bellen al weer en kan er donder op zegen dat ik dan moet blijven was vrijdag al een twijfel geval Woord er zo moe van Nou ja genoeg geklaagt ga maar weer wat aflijding zoeken
riantje misschien wel Hier wordt de verkoudheid steeds erger gaat nog gepaard met een lichte verhoging. Vriendlief is nu voor mij saoto soep halen, heerlijk. Misschien knap ik daarvan op, heb geen zin om macaroni te eten namelijk - dat zouden we eerst doen. Ik wil gewoon niet meer ziek zijn, maar beter nu als dalijk.