16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik moet het babybadje nog schoonmaken maar ik stel het alleen maar uit Vanavond toch maar aan beginnen.

Schrik me rot terwijl ik dit tik, tel van me vriend ging maar die is ff naar de apotheek. Maar hij staat voor het eerst op geluid en ik maar denken waar komt dat geluid vandaan. Stond redelijk hard.

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Cygnet, wat een mooie babykamer zeg! Erg leuk!

@Jackie, ja ik heb gewoon een kleine hoeslaken om het matrasje gedaan.. Zal zo ff een foto maken, kun je het zien :)

@Lise, nou ik zou stoppen met 34 weken als ik jou was! Als je vanochtend al in het ziekenhuis hebt gezeten met een te hoge bloeddruk, zou ik nu toch voor mezelf en m'n kindje kiezen!

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Jackie, kijk, heb het zo :)

Bijgevoegde bestanden:

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik mis de 'like' knop. :D Ziet er super uit! Waar heb je het hoeslakentje gekocht? Ik heb hoeslakens van de Hema voor de wieg. Toch maar even passen binnenkort.

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmm, ja een klein hoeslakentje klinkt ook wel beter dan die aankleedkussenhoes... Die is overigens ook van badstof, dus of dat nou lekker ligt... maar eens over nadenken nog.

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Dankje :)
    Nu moet ik ff goed nadenken.. Geloof bij babypark. Maar neem aan dat de wieg hoeslakens van de hema ook moeten passen..

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had gisteren niet mogen zeggen dat ik geen Badr Hari in mijn buik had. Hij gaat wel lekker tekeer vandaag. Gelukkig niet pijnlijk, maar meer kriebelig. Das mooi, kan hij me het laatste uurtje nog even wakker houden.

8. Diortje

Diortje Actief lid

7 mrt 2013
    197
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi iedereen...

Hier gaat het ff wat minder.. Sinds vrijdag erg last van mijn rug.. Kon bijna niet lopen het weekend.. Nu gaat wel ietsje beter maar nog wel veel last..hopelijk kom ik er nog vanaf en is het niet blijvend,..
    Had er vrijdag ook veel harde buiken bij .. Toen toch maat vk gebeld die langs is gekomen en me helemaal nagecheckt had.. En alles was gelukkig goed.. Moest alleen rusten! En dus niksen...

De baby pest me ook erg veel door lekker tegen me ribben aan te blijven zitten waardoor ik niet rechtop kan zitten.. Me hele ribben zijn beurs..:(..
    Hier dus even een dipje!

Gister wel naar gynaecoloog geweest om naar de groei van ons mannetje te kijken.. En of hij weer flink gegroeid is.. Word nu geschat op 2900 gram.. Moet nu over 3weekjes weer terug en als hij dan weer zo hard is gegroeid wat ik wel verwacht.. Dan gaan ze een plan trekken voor inleiden of eventueel een keizersnede.. Dus das ook allemaal erg spannend!

9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend diortje!!
    Tja die ruggen van ons he.. Die hebben wat te verduren!!

Wat leuk zo je kinderwagen opgemaakt Kaatje! Ik heb ook een wiegjeshoes en molton voor om het matrasje en leg er een sprei en een lakentje in denk ik.

Bloempje: goed dat je over het badje begint!! Die moet ik nog kopen.. En met die hele mallemolen nu wil ik toch de boel wel op tijd klaar hebben!

Net gebeld door het ziekenhuis: uitslagen waren verder goed! Geen eiwitten te zien en genoeg bloedplaatjes!
    Heb wel het idee dat ik beroerd word van die pilletjes; m'n hoofdpijn word erger en ik voel me misselijk en lusteloos!! Misschien komt het oom omdat ik aan het bankhangen toegeef.

10. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Vandaag hebben wij een zwangershoot gedaan, de fotografe heeft alvast 1 foto op facebook gezet de rest krijgen we hopelijk snel op cd thuisgestuurd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      4
  11. ACH

ACH Niet meer actief

Super foto!

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @lis: wat leuk! Ga je ook een babyshoot doen als de kleine er is?

@lise: gelukkig verder alles goed, wel rust nemen he? Wil je niet ontmoedigen, maar mijn baas is afgelopen weekend iets te vroeg (bijna 36 weken) opa geworden doordat zijn dochter een te hoge bloeddruk had.

Wat zijn jullie allemaal goed bezig met de kinderwagen en dekentjes! Ik heb vandaag de lakentjes eens uit de verhuisdoos gehaald. Binnenkort ga ik alles wassen. De kinderwagenbak ligt nog stof te happen op zolder:D

En wij vandaag "eindelijk" naar de drukkerij voor het geboortekaartjes boek, is de drukkerij weg! Ik denk failliet, ook geen affiche met een nieuw adres ofzo. Dus van de week maar naar een andere drukkerij. En anders via internet.

Ik voel me vandaag trouwens weer kiplekker! Het is bij mij echt een paar dagen goed en dan weer mis, nou ja, dan geniet ik maar van die goede dagen, dat houd ik nog wel 6 weken vol!

13. ACH

ACH Niet meer actief

Heerlijk he @Mopje als je je zo goed voelt!

Hier op bed met knallende hoofdpijn..
    De laatste dagen zegt mijn gevoel heel de tijd dat ze eerder komt.
    Weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet. Zeg het maandag toch maar tegen de verloskundige denk ik..

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lig ook al lekker op bed. Morgen weer vroeg de wekker voor de laatste early meeting op kantoor. Das wel een lekker vooruitzicht!

slaap lekker allemaal!

15. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Lis: leuke foto!!

Mopje: ik doe zo rustig als mogelijk.. M'n hoofd staat nog niet naar rustig zijn!
    Ik moet ook nog een drukker zoeken voor m'n kaartje.. Kan ik morgen wel eens doen.. Hopelijk is de drukker die ik op het oog heb niet weg is!
    Ik heb trouwens een raar formaat kaartje ontworpen.. Ben benieuwd of ze het kunnen drukken ( er bestaan iig wel enveloppen voor).

Ik realiseer me dat het idd nu wat sneller kan gaan. Eem vriendin is met 37 weken ingeleid ivm een hoge bloeddruk ( was het beleid zei ze bij ons in het ziekenhuis ). Ik ga donderdag maar eens navragen of dat ook echt het geval is!
    Dat zou betekenen dat we eind deze maand al de kleine krijgen!! Spannend!!

16. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Slaap lekker dames!
    Sterkte met de laatste werkloodjes en de hoofdpijn!!

17. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @lis, mooie foto! Leuk zo'n hele reportage.

Hier wakker geworden met mega buikkramp. Ik dacht "het zal toch niet", maar het waren "gelukkig" maar m'n darmen die raar deden. Nu maar op de bank gecrasht, dan stoor ik ml niet zo in zijn slaap.

18. ACH

ACH Niet meer actief

Pff. Nog een nachtbraker!
    Nog nooit gehad!
    Komt denk ik omdat manlief net belde dat hij ziek nog steeds ziek was maar niet kan stoppen met werken omdat er geen vervanging is.
    Hoofdpijn komt weer even hard terug. Denk door het snotteren..
    Nu ook nu ook nog eens honger.. Kijken of er wat in mijn tas zit.
    Beterschap @Dyson!

19. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik hoop voor je dat je nog wat kunt slapen ACH en dat je hoofdpijn dan meteen minder is. Beterschap voor je man!

Badr Hari is toch ook maar even waker geworden speciaal om mama gezelschap te houden. Buik gaat alle kanten op en krijgt het flink te verduren, auw, maar geweldig om te zien.

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey wat een gezelligheid hier! Hier wakker van een volle blaas en volle neus/hoofd,poeh,wekker gaat over 2,5 uur. Ml zit nog film te kijken aangezien die morgen de nachtdienst in moet en ik heb vlg mij zojuist de eerste lekkende tepel gehad. Hoopte dat dat weg zou blijven tot mijn verlof,maar hé,er komt wat op gang als het goed is!

ah en nu heb ik trek in een witte boterham met pindakaas! succes nog even meiden.

Deel Deze Pagina