16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind ze allemaal zo leuk <3

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @maike: leuk shirtje! Welke maat heb je gekocht?
    @lovely: willen jullie weten of het een jongetje of meisje is? Ik hoor ook wel vaker dat je meet misselijk bent bij een meisje, maar of dat altijd klopt? Met mij gaat het goed, misselijkheid is gelukkig over! Met een dreumes van 1,5 niet veel rust op een dag, maar het is nog goed te doen.

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke

Ja hoor we willen het zeker weten :D
    maar toen ik de eerste 2 keren in het ziekenhuis lag droomde ik al sterk dat het een meisje was en toen wilde ik echt een jongetje haha was precies al een voorbereiding dat ze riep ofzo dat ik een meisje mocht verwachten :D

Nee dat klopt niet altijd maar op die site staat wel als je last hebt van HG ben je meestal zwanger van een meisje..

Ownee dat snap ik , ik heb er zo'n 3 zwangerschappen na elkaar gehad
    is wel zwaar ja als je nog een kleintje hebt rondlopen , hopelijk heb je ook veel hulp van je mannetje

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

@Lovely, fijn om even van je te horen. HG is vreselijk en dan ook nog je ogen erbij... gelukkig is dat wel goed afgelopen.

Hier een heerlijke dag gehad. Gezellig met z'n vieren. Volgens mijn zoon moet de baby Thomas gaan heten... vanavond probeerde hij weer zijn zusje te overtuigen maar die wil er nog niet aan dat ze een broertje krijgt! :)

@Kwalen. Hier alleen vermoeidheid... ook vervelend maar een bed helpt enorm! Misselijkheid is niet gebonden aan geslacht, althand er is geen wetenschappelijk bewijs voor.

Derde... het is wel echt anders zeg zo'n derde keer. Ik krijg natuurlijk allemaal boekjes en tijdschriften enzo maar lees eigenlijk niets... ik weet het allemaal wel. Wel EEN nieuw ding geleerd: lachgas mag weer bij de bevalling

@TV... iemand het huwelijk van Prinses Madeleine gezien? Ah, wat was die man geëmotioneerd toen zijn bruid binnenkwam... mooi om te zien. Prinses Estelle is ook een schatje!

5. ACH

ACH Niet meer actief

Zo weekend, wilde net wat onkruid plukken maar bukken gaat wat moeilijker!

Het blijft me verbazen hoeveel mensen ons nog steeds feliciteren, zo bijzonder!

@TV
    Nee niet gezien, straks even foto's google-en.

@vaderdag
    Gaan we paar dagen naar zijn familie in Polen. Genoeg cadeau dacht ik zo..

6. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Dankjewellie Cygnet

Ik was ook vergeten te zeggen dat ik ons Aapielientje al heel erg goed voel :D
    deze avond ook weer eens met de doppler geluistert met mijn kleine meid vond ze kei leuk :D
    en de baby woog donderdag al 159 Gram :D

7. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @Mopje Ik heb voor de zekerheid 56 gekocht. Weet natuurlijk niet of het een grote of kleine baby wordt en om het zekere voor het onzekere te nemen....

@Lovely30 Jemig, al zo zwaar... wist niet dat dat zo hard ging!

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Poeh ben je op van een vermoeiende dag hebben er weer pubers een feestje in dextuin..wat een herrie! T is hier de laatste weken elk weekend raak.normaal ergerde ik me niet zo maar met die hormonen lukt het aardig..wordt er lichtelijk agressief van

9. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Maike: alvast gefeliciteerd met je mannetje... Leuk shirtje;)

@Cygnet: Hihi lekker met z'n alle namen bedenken ;) hier worden alle boekjes grondig doorgespit Hihi maar idd na 2 kinderen zal je haast alles wel weten!

@Ach: paar daagjes ertussen uit is heerlijk!

@Lovely: Hihi en het wordt steeds meer als het goed is =D maakt het allemaal nog een stukje echter Hihi

@Hier: even spammen =D Zoooo trots... We kregen gister bij de pretecho, een paar tellen 3D stand te zien ... =O Onwerkelijk mooi!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,4 KB
      Weergaven:
      6
  10. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Wouw stefjuh!! Mooi!

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Jaah! Super mooi!!

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Prachtige echo! Dat je het nu al zo mooi kan zien...

Vanochtend met de kleine en een vriend met zijn kleintje naar een overdekte speeltuin geweest (hier in het noorden is het echt geen mooi weer:(). Super gezellig en de kindjes hebben heerlijk gespeeld.

Nu lig in op bed met pijn in m'n buik. Had wel vaker een gespannen baarmoeder, maar deze pijn is niet fijn... Ik denk wel bandenpijn, maar ben er niet echt gerust op...

13. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Zo ff naar prenatal voor een nieuwe broek. En natuurlijk ff neuzen naar leuke aanbiedingen...

Nog een fijne zondag voor diegene die vrij zijn en voor de horecamensen: werk ze!

14. ACH

ACH Niet meer actief

Wat een mooie echo foto!

Hier in het zuiden ook slecht weer bah, had mezelf zo verheugd op een dagje zonnen..

Schopse @maike79

15. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, helaas hier in Brabant ook nog niet veel zon te bekennen. De bbq stond al klaar... Het lijkt al wel wat open te trekken, dus heb nog hoop!

16. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hij móet komen die zon! Hier ook bbq gepland... verder maakt het me niet veel uit vandaag..megahoofdpijn dus doe niet veel :s zo maar even douchen,misschien helpt dat

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Buikpijn is gezakt gelukkig! Nog geen zon hier. Wij hebben volgende week een bbq, dus als dan de zon er is ben ik blij!

18. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Lise , Kukel , Mopje , Ach ; Bedankt meides voor jullie reactie !!

19. ACH

ACH Niet meer actief

Zon en een strak blauwe lucht!

Hoop dat jullie lekker kunnen bbq-en.. Eetsmakelijk!

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

moooooooi!!!

Deel Deze Pagina