16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ach, en de buren zijn aan het verbouwen!! :( Bleegh en dat in mn verlof!! Zat net een broodje te eten.. Schrok serieus omhoog uit m'n stoel! Dikke boor in de muur!

Nou goed.. klaagmodus zet ik weer uit ;)

2. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Maagzuur niks helpt er meer tegen. Vannacht had ik er erge last van. Vriendlief ligt te snurken en ik klaar wakker en kotsmisselijk. Gelukkig had ik de kat naast me op bed want die was zo erg aan het mauwen voor de deur. Die is niet bij me weg te slaan nu. Als ik slaap (en volgens mij niet beweeg) tikt ie me ook een paar keer aan en als ik me ogen open doe gaat ie weer slapen. Raar beest.

Heb al een paar dagen buikpijn die niet lang aanhouden maar wel pijnlijk zijn. Zoals vannacht ook, heb een warme douche genomen en toen nam het even af. Maar gewoon hele pijnlijke buikpijnen, poeh. Laat het maar snel 1 nov zijn, dan ben ik 37 weken en mag ze komen. Hoop nu stiekem dat ze 3 nov komt dan ben ik jarig. Leuk cadeautje al zeg ik het zelf. Nee ze komt maar wanneer ze wilt maar poeh die buikpijnen zijn niet leuk meer.

3. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Me vriend wou dat ik meeging vandaag naar vrienden maar ik trek dat echt niet meer. Zegt die vriendin van 'ja niet zo aanstellen ik maakte met 39 weken het hele huis nog schoon blabla.' Hormonen draaide overuren hier. 'Maar elke zwangerschap is anders..' zegt ze dan nog snel zodat ze niet de slechte is.

Allemaal leuk en aardig maar ong. 30 min in de metro zitten om vervolgens of nog een heel stuk te fietsen is niet niks, sorry. Ik moet het sowieso al rustiger aandoen en nu al helemaal met de buikpijn. Verloskundige houdt dat ook goed in de gaten.

4. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker laten kletsen Bloempje. Jij voelt het beste hoe je er aan te bent en wat je aan kunt (of wilt).
    Ik kom straks ook even in de problemen. Ben door vriendlief met een kop koffie op de bank achter gelaten en heb plechtig beloofd dat ik daar zou blijven zitten :) Heb alle bekleding van maxi cosi en reiswieg gewassen met de hand en die ligt buiten te drogen. ;) Valt misschien op ;)
    32 weken controle ging goed, dametje heeft 2 dagen voorsprong qua buikje dus alles keurig binnen de lijntjes. Alleen suiker begint klein drama te worden. Wisselt heel erg en gister bij het boodschappen doen had ik een hypo. Zo dan weet je ook even niet wat je meemaakt. Ernstig bibberitus, zweten, gevoel van vervreemding. Vanochtend overlegd met diabetesverpleegkundige. Moet ik meer insuline gaan spuiten :( en moet tussendoor nu koekjes of crackers met zoetigheid eten. Ben je weken braaf aan het suikerontwijken en koolhydraten tellen en nu moet ik ze ineens verplicht gaan gebruiken én extra insuline spuiten :( Hele dag het idee alsof ik "wissel" dan voel ik me heel erg opgejaagd, dan weer totaal gammel en bibberig. Dus nu ook schildklier onder de loep. :D Maar verder zit ik lekker in elkaar :D. Gister een mega pyama gekocht mocht ik, zoals voorzien door gyn, wat dagen doorbrengen in het ziekenhuis.
    Kaartjes nog steeds een klein drama, hoewel nu wel iets gevonden hebben wat we bijna leuk vinden (en kunnen betalen ook niet geheel onbelangrijk)
    Ons kamertje staat bij mijn profiel.
    Zo nog even een fotootje ...

5. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons prulleke ligt met het koppie naar beneden, rug en kont in de ene zij en voetjes lekker trappelend in de andere zij. Heb haar nog steeds niet boven mijn navel gevoeld dus hier geen last van maag of ribben...

Voor doven en slechthorenden hebben ze er even bijgezet wat je ziet ;)
    Wens iedereen het beste maar ben schaamteloos lekker op ons privé gebeuren gefocust, fijn weekend allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

6. ACH

ACH Niet meer actief

Wat een onwijs lieve echo foto!

7. ACH

ACH Niet meer actief

Hier is eindelijk mijn verlof geregeld.. Zo blij!

95% Wat ik graag wilde. Wat een opluchting.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#3188 Cygnet2, 4 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2013
    Hier aan de CTG ivm minder leven voelen maar ik weet nu al dat alles goed is. Ik voelde hem nauwelijks bewegen maar sinds ik hier ben, is hij ouderwets druk... zal je altijd zien... beetje gênant maar better safe than sorry.

Blijft interessant zo'n verloskunde afdeling! Ik amuseer me wel.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En maar wachten... hemel wat duurt het toch allemaal lang in zo'n ziekenhuis

10. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Mamemi inderdaad dat zei ik ook al maar vriendlief ziet het nu niet altijd zo. Zij hebben meerdere kinderen gehad en "nergens" last van gehad en ga zo maar verder. Zeg altijd maar JA DIKKE REET.

De buikpijn gaat hier niet weg, is niet ondragelijk maar doet wel zeer. Twijfel of ik moet bellen. Bij een warme douche verdwijnt het ook niet. Ik ben een schijtert wat bellen betreft.

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Joehoe!!! Verlof!!

@ Lise: spannend! Hopelijk zakt de bloeddruk nog. Maar met 37 weken je kindje in je armen hoeft niet vervelend te zijn. Het komt zo dichtbij allemaal!

@ Kaatje: lekker rustig aan doen! En idd bij twijfel altijd de kv bellen

12. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Cygnet: succes, hopelijk valt het mee!

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Kukel jaaah verlof!!!!

14. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @cygnet: beter te vaak bellen dan niet en het is mis... Ben je weer thuis?

@bloempje: je kan altijd bellen om advies. Vinden ze echt niet erg! Wel stom dat die vriendin zo doet, alsof iedereen dezelfde zwangerschap heeft...

Vandaag 32 weken, nog maximaal 10 te gaan:D

15. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloempje: als je je onzeker voelt, zeker bellen. Beter te vaak bellen dan te weinig. Maar ik snap je aarzeling heel goed hoor.

Onze kleine man ligt echt heel erg in mijn rechterzijde, je ziet het gewoon aan mijn buik, die neigt erg naar rechts. Heel grappig!

16. ACH

ACH Niet meer actief

@Cygnet2
    Schrikken zeg! Hopelijk ben je al weer lekker thuis!

@Kukel
    Geniet ervan!

Ik morgen nog en volgende week 4 dagen!

Vanavond uiteten geweest met het werk. Mijn 'werpgoud' is ook binnen.
    Trollbeads armband met een kinderwagen, geluksknoop en een glaskraal. Super lief!

Nu snel slapen, Welterusten!

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,
    Ik lig in het ziekenhuis! Ik houd jullie op de hoogte.. Maar ff kort.. Heb vanavond de vk gebeld.. 2x mn prop verloren en laatste keer bloed bij mn afscheiding. Moest naar t zh! Bevalling is begonnen! Baarmoedermond is helemaal verweekt en had 2 uur geleden 1,5 cm ontsluiting!

18. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    ach: jeeej wat leuk "werpgoud"

Kaatje: heeeel veel sterkte!

19. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    ik heb meegedaan met buik van de maand met deze foto, willen jullie stemmen ????? :D

Bijgevoegde bestanden:

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kaatje!!! jeetje meid, da's even schrikken. Veel succes! Nummer 2! Hopelijk doet je mannetje het goed

Ik was om 20:00 weer thuis.... alles was goed tot ze mijn bloeddruk gingen meten... flink te hoog... nog een keer meten, nog hoger. Bloed afgenomen en urine ingeleverd en elke keer moest overlegd worden met de gyn... gelukkig is alles goed. Geen idee waar die hoge bloeddruk vandaan komt maar goed. Dinsdag extrs controle voor de zekerheid.

Nu bandenpijn van alle inspanning... auw.

@Bloempje beter wel bellen... aanhoudende buikpijn kan een teken zijn. Geef de dames verloskundigen een kans om hun werk goed te doen!

Tijd om te gaan slapen en Kaatje... hopelijk snel mooi nieuws!

Deel Deze Pagina