@bloempje huh? Weet je wel waar je vriend uithangt of niet? Zou toch prettig zijn als hij paraat is mocht het nodig zijn :s
@dyson powernapje lijkt me een goeie! Zit alweer fris en fruitig beneden om zo naar zoetermeer te gaan,aangezien ik gisteravond uit mijn broek scheurde en echt even een nieuwe moet halen bij de h&m. Haha,gelukkig was ik nog thuis toen het gebeurde
Hij is bij een vriend thuis die heel veel meiden over.de vloer heeft gehad.ben daar boos over ook. Hij komt nu niet eens meer thuis. Maakt me nog bozer Krampen komen en gaan nu slaap er af en toe tussen door
Hmm bloempje, klinkt niet leuk! Is hij heel de nacht niet thuis geweest? Misschien tijd voor een goed gesprek samen? @ Kaatje: heftig... Sterkte en hopelijk blijft de kleine toch nog even zitten. @ hier: vriendlief is werken, ik hou een relaxed dagje met wat poetsen, wassen, boodschappen enz op mijn eigen tempo. Vanavond mijn handbalteam aanmoedigen. @ Lise: hoe is het met de bloeddruk?
Hoi meiden, ff berichtje van mij! Vk heeft net gevoeld en ik blijf zitten op 1,5 cm ontsluiting.. Ik mocht me aankleden en ff stukkie lopen! Ze zei ook bij 1,5 cm ontsluiting zit je bij een 1e ook niet ineens op 10 cm.. Aangezien ik dichtbij het zh woon mag ik zo waarschijnlijk naar huis! Had ik nou 3cm gehad moest ik blijven.. Wel fijn dat de kleine man nog in mn buik zit voor hem althans! Ik was gisteravond voorbereid op een bevalling! Ze dacht alleen wel dat ik de 37 weken niet zou halen maar we zullen zien..
@bloempje pffff mannen! Die kan je toch soms achter het behang plakken!! Even op zijn plek zetten als hij thuiskomt hoor. Dikke knuffel! Helaas weet ik een beetje hoe je je nu voelt
@ kaatje gelukkig dat je zo weer naar huis mag! Toch fijner he thuis! En hopelijk blijft de baby nog even zitten! @bloempje zou gewoon de verloskundige bellen hoor als je het vertrouwd! Hier vandaag rustig aan.. Gister even de stad in geweest wat ik gelijk weer merk.. Teveel geweest.. Toch een klein beetje huishouden doen en misschien boodschapjes.. Heb zo slechte nacht achter de rug! Grr.. Vanmiddag nog maar even lekker bijslapen als dat lukt.. Hier weer een buikfoto van mijn buik.. Hihi blijft toch leuk he
@Diortje Mooie foto, je ziet er goed uit. Je straalt helemaal. Ik kijk op het moment liever niet in de spiegel namelijk, haha! @Kaatje87 Gelukkig zet het nog niet door, hoe langer hij blijft zitten hoe beter! Moet je nog veel doen of ben je al wel klaar voor zijn komst? @hier Vanmiddag even wat boodschappen halen en dan gelijk de dingen die de kraamzorg aanraadde zoals Dextro en Mars voor manlief enz.
@kaatje: wat fijn dat je naar huis mag. Lijkt me wel eng. Bij mij ging het met 34 weken razendsnel, om 11 uur 's avonds vliezen gebroken en om 8 uur 's ochtends was hij er... Lekker rustig aan doen thuis! @bloempje: hoe is het nu? En wat een rotstreek van je vriend :x @diortje: mooie foto! Ik voel mijzelf vooral een dikke koe Tijd voor een middagdutje na deze beroerde nacht.
@kaatje: gelukkig blijft hij nog even zitten! @bloem: wat een rotstreek van je vriend. Dat is echt niet tof! Zeker niet omdat jij je beroerd voelt.
@Ach, het is een beetje apart, ik moest me gisteravond ineens voorbereiden op een bevalling! Maar voor de kleine man is het beter als hij nog ff blijft zitten.. Maarja, hoe of wat weet ik niet, kan zijn dat ik vanavond terug moet, morgen, volgende week, dat is wel een onzeker gevoel! Gelukkig is alles klaar voor de kleine man! @Mopje, ja vind het wel eng nu hoor! Maar goed, ze drukten me echt op het hart dat als er iets was ik moest bellen! Erg aardige mensen in het ziekenhuis zeg (had nog nooit in het zh gelegen) Sorry ben erg ego geweest! Rest niet bijgelezen.. Moest in het zh lezen op mn telefoon en ging me niet zo goed af.. Zal ik zo ff doen..
@Kaatje87 Begrijp dat het voor jou wel even schrikken was inderdaad. Net vitamine K en D gehaald bij de drogist. Is dat ook maar binnen!
Verloskundige was rond 12 uur weer geweest, weer inwendig gekeken. Kijken of het een blaasontsteking was bij de huisartsenpost maar dat is het niet. Nu om de 4 uur een paracetamol innemen en kijken hoe het gaat. Anders als nog voor controle naar de gyn.
Bah,toch weer teveel gedaan volgens mij. Voel me met vlagen echt belabberd! Maag is van streek als ik wil gaan slapen wordt ik dizzy en duizelig zo toch maar uurtje proberen te slapen,voor we mn vader meenemen naar de pizzeria. Mn moeder is met een vriendin een weekendje weg,dus hoeft ie een avondje niet zelf te koken. Verder doe ik echt niks meer dit weekend! @bloempje hoop dat het zakt. Is je vriend inmiddels thuis om voor je tr zorgen?
Bloempje: bah... Die man van jou mag wel wat meer rekening met je houden!! Vervelend van die buikpijnen, hopelijk zakt het wat af!! Laatste loodjes he!!! Kaatje: fijn dat je naar huis mag! Wel spannend... Heb je nog last van je buik of zijn de weeën afgezakt! 37 weken is precies mooi!! dus nog even de boel binnen houden!! Hier: bloeddruk is tot nu toe stabiel. Dinsdag moet ik weer op controle komen. En zo zal het nog wel 2,5e week doorgaan met ziekenhuis bezoekjes. Ik hoop dat de inleiding een beetje vlot gaat want het kan dus maarzo dat je een aantal dagen moet primen.. Dat lijkt me echt zenuwslopend!