16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Oh en diortje: je ziet er prachtig stralend uit!!!

2. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    He meiden, dankjullie wel voor de lieve beterschapsberichten, inmiddels ben ik thuis na 5 dagen ziekenhuis, heerlijk om thuis te zijn. De bloedsuikers gaan wel beter al heb ik veel hypo's (lage suikers), wat voor mij vervelend is maar geen kwaad kan voor de baby.
    Vandaag heb ik met een vriendin mijn gipsbuik gemaakt, dus we zijn lekker creatief bezig geweest met een mooi eindresultaat, als de kleine meid geboren is willen we de afdruk gaan verven met haar naam en geboortedatum en haar handje/voetje.

@Diortje wat zie je er prachtig stralend uit!
    @Lise beterschap met je bloeddruk, ik moet bij 38 weken worden ingeleid, wanneer jij precies of kunnen ze dat niet zeggen? Inleiden lijkt me best eng dus ik hoop stiekem dat ze iets daar voor zelf al 'komt'.

@Kaatje heel spannend en heel veel sterkte gewenst, wie weet heb je de kleine wel in een paar dagen in je handen, maar het zou dus ook nog ff kunnen duren, ik duim voor je. Dan wordt jouw baby de eerst geboren baby uit dit forum (levend geboren bedoel ik dan).

@bloempje succes, hopelijk is het geen blaasontsteking, of hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenen in ieder geval.

3. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ging vanmiddag nietsvermoedend naar de rommelmarkt, krijg ik weer een hypo :x Terwijl ik vanochtend meer moest spuiten :( dus rest van de dag weer heel beroerd. Morgen maar thuis blijven want al bibberend achter het stuur.... maar niet doen hè.
    Wel mooie kinderstoel (zo een die je later als tafel en stoel kunt gebruiken) voor 10 euro gescoord, vriendlief is hem nu halen. Kon ook nog een flessenwarmer krijgen voor 1 euro maar die had ik net van de week via MP gekocht. Tja. Kolf kan ik komende week ophalen. Enige wat ik nog echt snel wil hebben is kleertjes in kleine maatjes omdat prulleke niet zo groot is en vroeger gehaald wordt.
    Ben toch wel onder de indruk van alle ziekenhuisverhalen hier, jullie slaan je er dapper doorheen!
    En prachtige foto's voorbij zien komen!

:( net zo gedesoriënteerd dat ik dit bericht vergeet te verzenden en vergeet te prikken :(. Zucht weer te hoog 7,7 na 3,4 vanmiddag. Volgens mij ben ik alleen al beroerd van die pieken en dalen

4. ACH

ACH Niet meer actief

Blij om te horen dat het bij iedereen beetje stabiel is op het moment..

Behalve @MaMeMi dan.. Hoop dat je er een beetje evenwicht in vind!
    Je hebt wel leuke dingen gescoord!

Hier snel uit bed! Wil vanmorgen 2 witte wasjes draaien. 1 met babybedden goed!

Gister van lief collegatje nog een cadeaubon van de babywinkel gehad. Duurt toch weer 4 maanden voordat we samenwerken!

Ohja en de raamsticker was binnen en de beschuiten en muisjes gekocht. Dus op dat gebied zijn we klaar!

5. Diortje

Diortje Actief lid

7 mrt 2013
    197
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor alle leuke reacties op mijn foto!! Maar ook ik voel me vooral dik en niet leuk hoor! Haha hoorr bij het zwanger zijn denk ik.. :p

Ben ook benieuw naar jullie buiken!

Toch gister ook weer teveel gedaan.. Uiteindelijke hele middag en avond weer een gespannen buik.. Ben lekker vroeg gaan slapen.. Natuurlijk wel vaak wakker geweest.. Maar het idee he haha..

Nu nog even rustig aan en vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoon moeder..

Hebben jullie ook vaak last van een gespannen buik? Dat je buik echt hard is?
    Of van beurse ribben doordat de baby continu ertegenaan zit zodat je niet normaal kan zitten? Dat is echt een van de vervelenste dingen..

6. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.

Hier alles stabiel . Geen last van bloeddruk ofzo.. Wel is deze week ineens mijn energie pijl gezakt naar punt 0 en moet ik echt in de middag gaan liggen enz en kan ik niet meer een hele dag een planning ineens afwerken ... ( eigenlijk moest ik elke dag al rust moment nemen voor mijn bekken , maar nam daar eigenlijk geen tijd voor en ging gewoon door )

Maar buiten dat gaat alles wel goed hoor. Gister foto sessie gehad . Ben benieuwd naar de foto's . Als ik ze heb ( zal eind volgendeweek zijn ) laat ik er wel een paar zien..

Hopelijk knapt hier iedereen snel op en blijven onze kleine baby'tjes nog even paar weken zitten voor alle zekerheid ...

Succes iedereen

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Diortje, idd hele leuke foto! Sorry was ff aan het ego'en op het forum!
    @Harde buik, ik heb heel vaak een harde gespannen buik, zelfs onder de douche werd m'n buik niet ontspannen. Ben heel blij dat ik morgen nog een controle bij de vk heb staan.

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @kaatje: blijf je nu onder controle van de vk of ook bij de gyn?

@diortje: harde buik ja, gelukkig (nog) geen last van mijn ribben. Bij mijn eerste had ik dat rond deze termijn wel erg. Ik was zelf een keer bang voor zwangerschapsvergiftiging omdat mijn middenrif zo'n pijn deed. Was niks gelukkig!

Vanochtend naar de dierentuin geweest met mijn ouders en zoontje. Hij riep heel hard "poes, poes" bij de cheetah, zo schattig. Is het bij jullie ook lekker weer vandaag? Hier net een heerlijk zonnetje!

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het met @bloempje? Is al even stil.

hier net weer iemand die horror bevallingsverhalen moet gaan lopen vertellen. Enssan echt drama's. Waarom denken mensen dat je dat wil horen... klojo!

10. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Hier ben ik weer gister avond laat alles terug gelezen ,aar had geen energie meer om te reageren

Hier vrijdag op de kraam markt geweest
    Was erg leuk en nog gratis een mooie foto laten maken :D
    Ik hoop dat de link het doet https://www.facebook.com/rianne.karlas

Gister nog ff naar de prenatal voor een box kleed en zijn geslaagd :D
    En er na visite gehad was natuurlijk te veel dus verging van de harde buiken gister avond lekker een warme douche en me bedje in en wel redelijk geslapen
    Wel paar x er uit om te plassen maar oke

Vanmorge wezen zwemen met ons neefje nou ja ik heb gedobbert in het water em vl lekker druk met de kleine
    Ik had echt verwacht dat ik het wel lekker zou vinden ff gewichtloos en zo
    Maar door de druk in het water deed me buik aleen maar zeer :(
    Er na nog met hem bij de mc geweest en nu weer lekker rustig thuis

Dalijk komt me schoonzusje nog even langs om alles te bewonderen en dah is de dag weer voor bij

Hou last van me buik
    Ook weer last van hele dikke en stuge slijm afschijding zelfs wat rosig van kleur
    Dus hou ik maar even in de gaten en anders dalijk toch maar bellen

Pfff nou ja gelukkig voor nu niet met veel regelmaat
    En moet zo wie zo dinsdag op controle bij de gyn

Zag weer van alles voor bij komen sory namen zijn niet blijven hangen :)

Zag dat er 1 al met ontsluiting liep duim dat de kleine nog even blijf zitten

Veel pijnlijke harde buiken sterkte is geen pretje ver trouw je het niet bellen

Hooge bloedruk wat vervelend hoop dat die de goede kant op gaat
    Maar wel fijn dat je weet dat je kleine er over een paar weken is

De suiker gevallen wat vervelend alemaal die hypo,s
    Hou het maar goed in de gaten is geen pretje

Zag ook nog een mooie foto voor bij komen

Nou dan heb ik het denk ik wel

Over een aantal weekjes komt er voor het zwanger zijn alemaal een eind aan
    En hebben we alemaal watmoois in hande

11. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Even snel een update. Ik lig al vanaf 3 uur middags in ziekenhuis. Moet nachtje blijven. Krijg morgen ook echo. Krampen blijven aanhouden heb 1000 mg paracetamo en zetpil en voel me beroerd

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Sterkte!

13. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Jeetje bloempje! Dat is minder nieuws! Veel beterschap!!

Ik wordt al een aantal nachten/en ochtenden badend in het zweet wakker?! Heb ik normaal nooit:s
    Iemand van jullie ook last van?

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bloempje sterkte!

@juis ik had het wel de laatste paar dagen maar dat kwam echt door teveel doen en verkoudheid!

15. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @bloempje: sterkte! Goed dat ze je even in het ziekenhuis houden. Hopelijk zakt de pijn. De stress met je vriend doet natuurlijk ook niet veel goed...

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@XBloempjeX.. wat vervelend meid.. hou even goed je rust. Sterkte!

Hier weer een heel druk mannetje in de buik.. heel anders dan gisteren dus ik ben weer helemaal gerustgesteld. Ik ben wel benieuwd naar mijn bloeddruk a.s. dinsdag..

Vandaag zijn we met z'n vieren gaan zwemmen. Hartstikke leuk maar ik was kapot daarna. De energievoorraad is ongeveer nul... men, alleen een was draaien is al een uitdaging (maar het lukt wel hoor).
    Ik kijk uit naar morgen... het hele huis voor mezelf en helemaal niets doen ;)

We tellen af...

17. ACH

ACH Niet meer actief

@XBLOEMPJE
    Hou je sterk en hoop dat je je snel beter mag voelen!

@Juis
    Herken het niet, sorry!

Wat een rotdag! Mijn planning ging niet helemaal super.. We hadden om 11 uur afgesproken en wilde voor die tijd nog 2 wasjes gedraaid hebben wat er maar 1 is geworden en dat was maar goed ook. Vanwege het goede weer had ik mijn allereerste witte baby was buiten gehangen.. Bij thuiskomst lag heel de voortuin bezaait met kleine zwarte stipjes en toen ik de achtertuin in wilde gaan lag er een dode vogel. Ik op manlief wachten.. Blijkt heel de was onder de vogelpoep te zitten en niet zo'n beetje ook. Echt zwart, groen, paars! Ik kon wel huilen.. We zijn gelijk aan de slag gegaan om het schoon te maken en het nu een aantal keer behandeld met Shout. Nu staat het te weken (in het babybadje) in de Biotex. Hopen dat het morgen na nog een keer wassen er toch uit is. Durf niet te kijken.. Sorry voor het verhaal maar zucht. Nu ben ik er vanaf!

Aan het eind van de dag nog wel 3 wasjes gedraaid met baby spul. Denk morgen nog 1 of 2 en dan zijn we er een eind. Dan nog alles strijken.

Best zenuwachtig voor morgen. Na alle bloeddruk verhalen hoop ik niet dat mijn bloeddruk ook weer omhoog is. Ik ben in ieder geval begonnen met het inpakken van onze vluchtkoffer.

Ohja. Hebben jullie al geoefend met de Maxi-Cosi in de auto? Wij vandaag. Was nog even puzzelen maar het moet nu vast lukken!

@Cygnet2
    Klinkt lekker zwemmen, maar ga nu echt niet meer in mijn bikini haha!

18. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Urine en bloed zijn schoon. Krijg zo waarschijnlijk een prik om te slapen. Veel harde buiken. Zijn nu iets minder door de paracetamols en zetpil maar ze komen weer. Voor de rest zit ik nog op slot. En in de ochtend maken ze een echo omdat mn buik aan de kleine kant is.. Lig alleen op een Kamer. Vriend is al weg, mag niet blijven..
    Hij heeft drinken en lekkers gehaald en tv voor me betaald.. De Wi-Fi hier doet t niet

19. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Is net een sauna hier. Poeh wat heet.

20. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloempje: heel veel sterkte meid. En die warmte in het ziekenhuis ken ik. Die nacht dat ik in het ziekenhuis lag, lag ik ook te zwemmen in het bed.

Deel Deze Pagina