16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik probeer schaapjes te tellen maar ik kan er niet 1 vinden ... En het zandmannetje is hier vanacht ook ver te zoeken ... Ook dochterlief lijkt niet te kunnen slapen jeetje wat een getrappel in mijn buik ...

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ook wakker... Last van maagzuur! En we zijn nog bij mijn ouders, dus slapen met z'n tweeën in een te klein te hard bed:x Dat is nu geen goede combinatie! Ik lig even beneden op de bank met een beker melk.

@ach: wat ontzettend stom van je was, ik zou ook janken!

@bloempje: ik hoop dat je wat kan slapen

@angelasm: welterusten;)

3. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als het nog even duurt ga ik zo ook maar naar beneden want word beetje gek hier haha.. Benen beginnen te zenuwen ...

Ik ben blij dat ik tenminste nog wel mijn eigen bedje heb nu.. Ipv ziekenhuis bed of bij mijn ouders hihi

4. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nu lekker tv gekeken.. Hoor de wekker van Vl. Aflopen.. Dus wanneer hij beneden komt ga ik maar weer naar bed.. Wat ben ik op dit moment blij dat ik geen werk heb en dus dadelijk hopelijk wat uren kan inhalen ..
    Vanavond borstvoeding cursus van 8 tot 10.00..
    En dan nog naar huis rijden.. Kijk daar wel beetje tegen op want ja op 10.00 lig ik de laatste tijd al op bed haha.. Lekker vroeg dus.
    Maarja we zullen zien ..

Voor de mensen die nog wel moeten werken. Werkse vandaag ..

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Heel weinig geslapen gelukki. Werken de pijnstillers

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @maagzuur bah,bereikte hier vanacht ook topppunt! Heb zittend geprobeerd te slapen,maar dat was kansloos. Twijfel sterk om mn werk te bellen en in bed te blijven liggen..verkoudheid wordt ook niet echt minder :s.... toe aan verlof!

7. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gelukkig werken de pijnstillers bloempje.. Succes met de echo vandaag..

8. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Bloempje, heel veel succes straks met de echo!!! Duim voor je!!

9. ACH

ACH Niet meer actief

Succes @XBLOEMPJE!

Hier vannacht door het bed liggen spartelen van de kramp in mijn kuit.
    Dat is een pijn die ik echt niet trek..

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Bloempje, veel succes met de echo en hoop voor je dat je snel weer naar huis mag.

Hier ook heel veel harde buiken, niet pijnlijk maar het zorgt ervoor dat ik de bewegingen van de kleine meid niet goed kan voelen me dan druk ga liggen maken en ze niet wegtrekken. Ook mijn scheidende ouders helpen niet echt mee met stress verlichten :(

Schoonouders daarentegen zijn echt een enorme hulp, we wilden graag een nieuwe stoel met hoge armleuningen zodat we makkelijker de fles kunnen geven, die hebben we gisteren van ze cadeau gekregen. En ze willen helpen waar ze kunnen (jammer dat ze ruim een uur rijden hier vandaan wonen anders mochten ze nog veel vaker komen van mij).

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bloempje succes met de echo!

hier besloten advies van de vk op te pakken en naar mezelf te luisteren een dagje uitzieken erbij te pakken. Dit schiet zo niet op. Kan ik vanmiddag op mn gemak vluchttas vast inpakken,is dat ook weer uit mijn hoofd. Ml heeft ook een drukke week dus daar verwacht ik niks van deze week.

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo weer een hartfilmpje. Met die slaapmiddel krijg je echt geen vlieg plat. Wacht nu op me vriend.

Moet alleen een halve gang over voor de wc en is hier sterves benauwd. Ik lig trouwens in een geweldig ziekenhuis. Had.moeten zeggen ik ga naar ikazia maar lig in het ruwaard.. kraam is gelukkig wel goed en.is dichterbij huis. Kan tot 3 nov, mijn verjaardag hier bevallen

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen,

Een relaxte ochtend hier. Zoon pas na half 8 wakker en dochter tegen half 9. Ze heeft net haar ontbijtje op en gaat zo naar het kdv. En dan heb ik het huis voor mezelf.

Ik ga lekker rommelen... beetje opruimen, foto's plakken, slaapjes doen etc. Ik heb officieel vakantie van het uwv dus laat ik me maar ook zo gedragen.

@XBloempjeX... veel succes daar!

Ik slaap redelijk... moet alleen veel plassen door het vocht,wat ik vast hou... nou ja, beter het kwijtraken dan het nog een maand vast houden.

14. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    X bloempje suc6
    Heb je daar geen wc op de kamer ? Wat apart

Hier nogsteets last van me buik :(
    En nu ook krampen in me schaambod
    Ben dus maar weer de tijd aan het op nemen
    En ga zo dan toch maar echt bellen

Nu ik zo kijk komen ze wel redelijk vlot oeps om de 6 a 7 min
    Houden aleen niet echt aan

Gister kwamen ze 2 uur om de 8 min maar zakte toen weer af
    Dat word nu toch echt even bellen

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Riantje.. niet om vervelend te doen maar als je zoveel harde buiken hebt, is het dan niet verstandig om het echt rustig aan te doen. Wat ik van je lees, doe je het niet echt rustig aan.
    Prematuriteit moet je niet licht nemen hoor... Minimaal 3 weken wil je echt nog...

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Lekker nachtje dames;)
    Wij zijn weer op weg naar huis. Straks middagdutje in mijn eigen bed, daar heb ik nu al zin in, maar we moeten nog 1,5 uur:(

@bloempje en riantje: sterkte vandaag!

En hoe is het met kaatje?

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Hier sluit ik mij volledig bij aan! Wij hebben echt een beroerde start gehad toen mijn zoontje met 34 weken is geboren!

18. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @riantje hup benen omhoog en liggen blijven!

Ik heb net zo raar gedroomd. Dat ik ging bevallen met 37 weken,maar het deed helemaal geen pijn. Alleen toen ik onze baby aangekleed terugkreeg,was het al een peuter en kon al praten :s en iedereen pakte hem maar op enz. Niemand luisterde naar mij dat het niet klopte..pfff vaagheid!

19. ACH

ACH Niet meer actief

Oh heel verwarrend altijd dat soort dromen.. @souries

@riantje1987
    Inderdaad. Op de bank jij!

Net bij de verloskundige geweest! Bloeddruk was iets omlaag 100/65 dus helemaal blij. Magnesium gehad voor de kramp in mijn kuit. Over 2 weken gaan we de bevalling bespreken. Ohja en ze lag nog met haar hoofdje naar beneden mar geloof dat ze nu niet echt meer draaien toch?

20. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Geloof me denk er echt niet te licht over hoor:)

Gister aleen gezwomen maar zelfs dat was niet pretig :(
    Zelf echt niks met ons neefje gedaan daar was vl mee bezig
    En thuis gelijk me bedje in gegaan
    Om 5 uur kwam me schoonzusje maar die kwam aleen maar een hele groote knuffel beer brengen en ging weer weg

Ondanks het op bed ligen had ik wel harde huiken

Oke zaterdag was echt te veel savonds sliep ik ook al om 10 uur

Moest ook van de gyn de laatste x juist wat gaan doen
    En niet meer bed rust zo als in het begin voor geschreven was
    Wel met maten natuurlijk

Nu net weer uit het zh
    En registreerder idd wel de harde buiken
    Toen weer echo via de buik en binnen waars
    Ze lag velede x al in gedaald maar had ze nog iets vruchtwater voor dr hoofdje
    En had me blaas nog wat ruimte
    Maar nu licht ze zo diep dat ze geen vruchtwater meer voor het hoofdje heeft
    En ze drukt met het hoofdje me blaas plat
    Dat had ik wel gemerkt want kom ik van de wc af kan ik weer
    En baarmoeder hals is 3.2 dus ietsje verkort maar niet bijzonder veel vergeleken met velde week

Morgen op controle bij de gyn dan woord de groei ook op gemeten
    Dan ook over hebben hoe lang ze me willen laten lopen werd net wel gezecht zo wie zo niet tot 42 weken
    Ook vertelde ze dat als ze nu wil komen ze haar laten komen
    Ik 5 dagen in het zh bij haar mag blijven en dan er aan licht hoe ze het doet

En dan ze over 2 weken met 36 weken niet eens meer spreken over een prematuur
    Maar over iets te vroeg geborene

Lig nu idd beentjes om hoog op de bank tvtje aan en verder niks
    Nu rust houden
    En morgen ochtend op controle en dan zien we wel weer verder

Deel Deze Pagina