16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

@riantje1987
    Hopen dat ze nog even blijft zitten dan.. Want er zit toch iedere keer al wel een beetje voortgang in.

Even klagen! Wat is het een rotwerk om dat hydrofiele spul te strijken zeg! Kring dat maar eens netjes gevouwen. Grr!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach maar je bent wel goed bezig! Ik ga deze week ook maar eens beginnen met wassen! Nu eerst bovenboel maar eens soppen nu ik toch thuis ben.

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @ach: goed bezig! Ik denk niet dat ik mijn doeken nog ga strijken, na 1 was zitten de kreukels er weer in.

Middagdutje wreed verstoord door een opstandige dreumes die in de auto heeft liggen slapen en nu dus niet meer. En mega veel maagzuur, ik ga eens van dat vloeibare goedje daartegen kopen.

4. ACH

ACH Niet meer actief

Vond mijn hoofd dat ook maar.. Ik word helemaal gek als ik bedenk wat er nog gedaan 'moet' worden. Deze week de laatste 4 dagen werken. Maar wel achter elkaar.

Wil zo graag rust in mijn hoofd!

Hoe groot is jullie vluchtkoffer trouwens? Zit hier te twijfelen tussen twee maten. Het kleine handbagage formaat of de kleine vakantiekoffer. Nadeel van de handbagage koffer is dat daar spullen in zitten die ik dan weer een plekje moet geven.
    Ohja en een koffertje lijkt mij simpelweg het makkelijkst vanwege het kreuken en dergelijke.

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach ik denk een kleine handbagage koffer. Als ik mn badjas in mn tas stop zit ie al vol haha! Maar das waar,dat wilde ik vandaag ook nog doen! Vanavond dan maar ;)

schoonmaken helpt trouwens wel goed als je hoofd vol zit! Ga beneden ook nog maar even verder. En zo mn baas even whappen dat ik er morgen weer ben met een fles gaviscon :p

6. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe het met Bloempje is eigenlijk...

net naar de verloskundige geweest op controle. Ik was heel blij dat ik een controle had staan, want ik heb sinds vanochtend last van krampen in mijn onderbuik die uitstralen naar mijn rug. Ze worden gelukkig niet sterker en komen niet regelmatig. Nu blijkt dat ons ventje aan het indalen is en dat ik daardoor die krampen heb. Ik merk het ook echt wel, heb ineens geen maagzuur meer en meer ruimte bij mijn ribben. Verder is alles goed. Bloeddruk is prima, dus daar ben ik vooral erg blij mee.

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!!

Hier dan nu echt officieel verlof. Tot aan de voorjaarsvakantie gaat er niet meer gewerkt worden.. Echt een heerlijk idee!
    Heb een beetje opgeruimd in huis, vanavond komt de kraamverzorgster langs die straks ook bij ons in huis komt. Beetje goede indruk maken dus. ;)

Nu lig ik lekker op de bank.. Te genieten van het getrappel van m'n frummeltje!

Bloempje; spannend meis! Hoop dat het snel beter gaat. Ik hoop dat de echo goed was.
    Riantje: kalm aan!! Jou buikje is nog steeds de beste plek voor je kleintje!!
    Maagzuur: ik vind het ook echt ellende, heb standaard rennies bij me. Die bloeddruk verlagers schijnen ook je maag lui te maken waardoor je nog meer maagzuur krijgt.

Lijstje: ik heb een lijstje gemaakt van wat er allemaal moet gebeuren, het valt me wel mee. Ik zet vanavond al wel even een tas klaar want ik moet morgen weer voor controle naar het ziekenhuis en vorige week moest manlief alles bij elkaar zoeken en dat duurde een eeuwigheid! ;)

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    riantje spannend hoor laat ons weten hoe de controlle is gegaan!

vandaag laatste keer dat ik zwangerschaps cursus heb vind het nu toch echt dichtbij komen

verder is ons kindje dus aan het indalen en dat geeft wel flinke steken erg onprettig...

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Indalen is een naar gevoel maar ik zou toch graag zien dat de kleine man het zou kunnen... zou veel maagzuur schelen... maar helaas... no chance hier :(

Heel veel last van mijn rug vandaag... balen. Ik heb ook aardig wat gedaan achter de pc en dat is niet handig voor de rug. Geboortekaartje staat klaar, adressen staan klaar (moet etiketten kopen).
    Morgen ga ik naar mijn ziekenhuistas kijken. Bij de anderen deed ik dat echt pas met 37 weken maar nu is de waarschijnlijkheid groter...:(

Oja mijn tas was een kleine sporttas.. groot zat. Ben 6 uur in het zkh geweest en al die tijd hard gewerkt.... daarna gedouched en beschuitjes gegeten. Had niet veel nodig :)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Lise....deel je lijstje eens...misschien breng je ons nog op ideeën?!!

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Adressen verzamelen
    Badje + standaard kopen
    Enveloppen schrijven
    Postzegels bestellen via internet
    Proefdruk laten maken
    Kinderwagen opmaken
    Sprei afmaken (maanden project)
    Wrapper afmaken
    Vluchttas klaarzetten
    Luiertas kopen (?)
    Aankleding babykamer

Dat is zo'n beetje m'n lijstje!! Valt mee..
    Ben benieuwd of de kraamverzorgster nog met dingen komt.

Cygnet; heb jij een datum voor de keizersnede of wordt dit later gepland?

12. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Oh ik moet nog een ondersteek huren
    En misschien het bed nog wat ophogen; is nu 70 cm maar ik weet niet of dat hoog genoeg is!

13. ACH

ACH Niet meer actief

Lees zo verder..

Maar zie net op Facebook dat @Kaatje87 bevallen is! Ze schrijft dat alles goed gaat!

14. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Wouw dat is goed nieuws!! Ik ben benieuwd naar haar verhaal!!

15. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Jeetje, toch nog zo snel! Gelukkig gaat alles goed, kleine zal wel in de
    couveuse liggen nu.

Als je het leest: Kaatje gefeliciteerd! Er komt nu heel veel op je af, probeer te genieten van je kindje, ook al word je wellicht geleefd.

Ik ga morgen ook verder met mijn lijstje:

adressen uitzoeken
    boek voor kaartjes halen bij andere drukker
    kamertje inrichten/beddengoed etc uitzoeken en uitwassen
    kleertjes uitzoeken en uitwassen
    vluchttas klaarzetten
    ledikantje in wiegje omtoveren (lijstje van mijn man)

En vanavond toch maar aan de rennies als ik weer niet kan slapen. Maar ik vind ze zooooo vies!

16. ACH

ACH Niet meer actief

Ieuw vind ze ook vreselijk die rennies. Bah!

17. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mopje haha,ik vind ze wel lekker. Maar ik ga morgen gaviscon halen. Schijnt beter te werken..misschien ook iets voor jullie?

18. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    In vind rennies ook niet vies.. Een beetje een slof pepermuntje! Werkt dat vloeibare spul beter ja??

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Adressen verzamelen check
    Badje + standaard kopen check
    Enveloppen schrijven etiketten printen
    Postzegels bestellen via internet goeie
    Proefdruk laten maken check
    Kinderwagen opmaken check
    Sprei afmaken (maanden project) niet aan de orde
    Wrapper afmaken gekocht in 2008
    Vluchttas klaarzetten ga ik doen
    Luiertas kopen (?) krijg ik voor mijn verjaardag
    Aankleding babykamer moet ik nog bestellen

Cygnet; heb jij een datum voor de keizersnede of wordt dit later gepland? ik heb de datum maar die houden we nog even onder de pet

20. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Kaatje, gefeliciteerd!!!! Ben zo benieuwd naar je verhaal!!!
    Maar geniet eerst van jullie kleintje!!!

Rennies:ik kom zonder vooral de nacht niet door! Kan soms degene die ze bedacht heeft wel zoenen!!! Vla geeft ook wel verlichting, maar dat is voor snachts niet handig(bed uit, naar beneden, terug naar boven, weer bed in...dan ben ik veel te wakker om weer verder te kunnen slapen)

Merk trouwens wel dat ik vaker en langer wakker ben snachts. Kan ook niet lang meer in de zelfde houding zitten...liggen dus ook niet, volgens mij komt t daardoor.

Nog 7dagen werken! Kan echt niet wachten! Had verwacht dat ik t wel moeilijk zou vinden om voor zo lang afscheid te moeten nemen van mn werk...maar t kan me op t moment niet snel genoeg voorbijgaan die laatste dagen!ben dr echt aan toe!

Lise:70 cm is hier goed. Ons bed is 65 cm (met dekbed ed nog wat hoger) .de mevrouw die de intake kwam doen gaf aan dat ze niet op een paar centimeter kijken....dus we nemen de gok dat t goed is zo.

Deel Deze Pagina