Helemaal gelukt. Helaas wel 250 euro armer... Maar twee broeken, drie naadloze hemden, een mooie jurk, een jasje en een longshirt. Geen babykleertjes dit keer. Dat gaat pas los na de 20 weken vermoed ik! Hierbij de fotos. De jurk staat niet op de website maar is erg leuk! En het zit voor de veranderen HEER-LIJK!
@maike, leuke kleren! @zon: half uurtje gezien hier, hopelijk beter van de week. Ik hoop dat de bbqers goed weer hebben gehad!
@Cygnet & Kaatje: bedankt Ladies!! @Maike: goed geslaagd dus!! @hier: 200,- lichter voor het scheidingswandje wat wij plaatsen om een baby kamer te creëren =D heerlijk we gaan volgend weekend beginnen!!
Hooi meiden!!! Mooie 3D echo!!! Waauw! Ook leuke kleren voorbij zien komen! Hier gister rustige dag gehouden heb de vlaai gedaan en vl de 1e ronde drinken daarna zelf service op de echte oudere garde na. Vandaag een kinderwagen gekocht!! Mutsy Slider! Ben helemaal blij!!! Daarna heerlijk met de buren incl de honden naar de bossen/vennen geweest honden heerlijk gezwommen en wij gerelaxt op n steiger. Hele dag is het hier heerlijk weer geweest volle zon en geen wolkje aan de lucht! Dus ook heerlijk die bbq aangehad! Nu dooood op op de bank! Fijne avond nog meiden!
Maike: die broek heb ik ook, ik zat al te twijfelen er nog 1 te kopen hij zit heeeerlijk! Stefjuh: super mooi Juis: lekker weekend gehad zo te horen! Hier wat minder geluk, ik had avonddienst was om 2u begonnen, rond 4u werd een bewoner erg agressief en gaf me een stomp in me buik. Khad wel wat pijn maar nog niks bijzonders, half uurtje later even naar het toilet gegaan waar ik bloed aantrof, direct de vk gebeld en ik moest gelijk op controle komen. Helaas me collega's achter moeten laten maar de beeb gaat voor. Bij de vk hartje gehoord en inwendig onderzoek gehad. Gelukkig niks aan de hand. Ik mocht niet meer terug naar me werk en moet het de aankomende dagen rustig aan doen. Nou zit ik thuis, wel Een ml die me vertroeteld dus dat is wel fijn.
Wow lis: heftig zeg, lijkt me ontzettend schrikken!! Je had niet beter kunnen handelen! Erg fijn dat met de baby alles goed is! Jammer voor je collega's maar dat is dan wel het laatste wat belangrijk is! En die snappen het ook vast wel! Laat je maar lekker vertroetelen en het advies goed aannemen! Lekker rustig aan even! Slaap lekker dames!
Jemig wat een verhaal... gatver. Altijd vervelend, risicovol werk. Mijn broertje heeft zo zijn tanden uit zijn mond laten slaan met een tennisracket door een gek geworden client. Heeft jarenlang voor reconstructie naar de tandarts gemoeten. Doe je rustig aan, meid?? Enne, ik heb de witte versie ook gekocht... ze zitten inderdaad heerlijk!
Jeetje schrik van je verhaal @lis1989! Gelukkig alles goed, even goed je rust pakken en misschien tijd voor aanpassing van je werkzaamheden voor zover mogelijk? Leuk hoor positie mode shoppen. Leuke blazer @mayke79! Hier 1x goed ingeslagen bij de h&m maar kwaliteit valt me wel beetje tegen na een aantal keer wassen/dragen.. In de vakantie ook maar weer eens op shoptour.
Ohh jaa! Wilde jullie nog wat vragen is een voedingskussen noodzakelijk of handig? Zijn voor 15 euro bij te koop bij kruidvat aankomende week. Wil in het begin borstvoeding geven en wanneer ik weer ga werken overstappen ip flesvoeding..
@Juis: Thanks & jullie ook nog een fijne avond!! @Lis: dankje!! Jeeeetje das best heftig... Gelukkig zat alles goed & lekker jezelf laten vertroetelen Slaap lekker allemaal.
@lis: jeetje, dat is niet goed... Gelukkig was er met de baby niks mis! Rustig aan doen en niet met zulke cliënten werken! @ach: een voedingskussen is altijd handig. Voor 15 euro helemaal! Je kan ze ook al gebruiken voor de bevalling om tegen te slapen (vinden sommige vrouwen fijn). En als je er een hoes om maakt kan je baby "erin" liggen. En natuurlijk voor het voeden, dan is in het begin fijn. Ik ben snel over gegaan naar het steunen van de baby op mijn benen (Kleermakerszit). Ik zou het zeker doen! @juis: jullie hadden wel echt mooi weer, jaloers!
@Lis wat een heftig verhaal. Pas goed op jezelf! @Firsttime, vandaag geslachtsbepaling toch? Heel veel plezier, hoop dat je het kunt zien. Zaterdagavond genoten van Guus Meeuwis maar is me wel heel zwaar gevallen. Gisteren de hele dag in coma gelegen, leek wel last te hebben van een soort migraine (maar nog nooit van m'n leven gehad dus vond het best heftig). Vannacht wakker geworden met mega-keelpijn. Ik ben ontzettend verkouden waardoor ik door m'n mond ben gaan ademen en nu lijk ik voor de zoveelste keer weer een keelontsteking te krijgen Ben de grens van opereren (amandelen eruit) gelukkig voorbij maar zit ook niet te wachten op weer zo'n lange en gore antibiotica-kuur. Vandaag toch maar proberen te werken (half dagje), vanmiddag sporttoernooi met m'n werk. Moet maar eens kijken of ik dat ga trekken (ging sowieso alleen als toeschouwer) en anders mooi op tijd naar huis en m'n bed in. Fijne dag allemaal!
Paar weken niet online geweest dus n hoop gemist !!!! Maar hier alles super ! En we krijgen nog n zoontje !!!!!!! X
Bedankt voor jullie reactie. Vandaag met vervangend teamleidster gebeld, (mijne is met vakantie) Afgesproken dat ik geen avonddiensten (2verpleegsters op 26 bewoners) meer draai. Voor nu ook 25% ziekgemeld. Als me eigen teamleidster terug is maar eens even kijken wat de mogelijkheden zijn. @maike: ja ik ken het, heb vorig jaar me stuit zwaar gekneusd, een gekneusde rib, 2 gebroken vingers en flink gebeten. Je vraagt je soms af waar je het allemaal voor doet (niet voor het grote salaris in ieder geval) haha
Lis; fijn dat je hebt kunnen overleggen en dat er een oplossing is voor je qua werk. Sowieso prettig even geen avond/nachtwerk. Is bloeden gestopt? Geen pijn? Hier ook mijn lesje geleerd qua werken. Zaterdag beurs, veel sjouwen, hele dag op benen gestaan Had al anderhalve week buikpijn maar zo wordt het natuurlijk alleen erger. Heb sinds zaterdagochtend kramp in mijn rug en mijn benen zijn heel dik geworden -> en ze waren al zo charmant) Gelukkig wel wat verkocht ondanks mooie weer. Maar de illussie om deze zomer toch markten te gaan draaien...zoals ik me nu voel onverstandig. Jammer want ik vind het altijd gezellig. Wat leuk die 3D echo en het jongens en meisjes nieuws! Benieuwd wat Firsttime "verwacht"