16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yntje

Yntje Lid

6 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hij wil mij niet horen of spreken helaas, dus heb geen enkel idee. Ik zal moeten afwachten of hij nog wat laat horen of dat het goed komt... Moet nu wel alle plannen bij sturen en ben ook wel een beetje bezorgd voor wat het allemaal gaat brengen maar ben ervan overtuigd dat ik sterk genoeg ben. Dit komt voor mij aardig uit de lucht vallen. Niet het feit dat hij overspannen is maar wel dat hij er ineens mee wil stoppen. Hij wilde al langer niet praten daarover en is een tijdje met medicatie gestopt. Had het misschien kunnen zien aankomen maar wilde hem niet dwingen te praten of medicatie te nemen en dacht dat met rust het wel goed zou komen... Ben naief geweest :(

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt alsof hij meer met zichzelf in de knoop zit dan met jullie relatie. Vind wel dat je behoorlijk sterk klinkt. Ik zou niet zo reageren denk ik als meneer hier ineens zo'n bom zou laten ontploffen. Heb je wel genoeg mensen om je heen die je kunnen helpen?

3. Yntje

Yntje Lid

6 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb mn familie nog gelukkig en veel lieve vrienden... Mn kids zijn het belangrijkst!

4. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Heb al bijna 12 uur aanhoudende maagzuur, bah niks werkt er meer tegen.
    Vriend gaat zo werken en slaapt vanavond thuis maar morgen niet. Slaap denk ik bij een vriendin die ook zwanger is ben ik niet zo alleen. Morgen moet VL namelijk ook werken van 12 tot 8 en dan gaat ie naar zo een vriendin die jarig is - kan haar niet meer zien of luchten, ze heeft me bedreigd omdat ik boos werd dat ze mijn vriend daar hielden omdat ik zogenaamd nergens last van had en de verloskundige echt niet hoefde te komen. Mag daar trouwens ook niet meer komen, niet dat ik dat uberhaupt van plan was maar toch ze is 37 geworden en dan wilt ze niet volwassen gedragen en de ernst van een situatie kunnen in zien. Vriend slaapt dus daar omdat ie anders maar even op de verjaardag kan zijn en snel naar huis moet om te slapen en zodra die wakker is weer naar het werk te gaan.

Ik heb ook een draaikont in me hoor. Gevoel dat me ribben gekneusd zijn, wat een pijn komt daarvan af zeg. Ik neem nu om de 10 uur 2 paracetamol in ipv om de 8 uur, probeer gewoon een beetje minder in te nemen. 1 om de 4 uur werkt niet echt dus dan maar zo proberen. Buik en rugpijn worden ook erger hier. Hebben jullie ook een gevoel je baarmoedermond te voelen? Weet niet hoe dat moet noemen maar ik voel net waar dr hoofdje zit iets bewegen met steken. Het is in ieder geval niet dr hoofdje, die voel ik als me blaas soort van vol is.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik neem elke avond 1000 mg paracetamol zetpil voor het slapen....voor mijn rug. Werkt goed genoeg...ik slaap redelijk over het algemeen.

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een drukte hier! Beetje bijgelezen...

@yntje: ik vind je echt moedig! Gelukkig heb je veel lieve mensen om je heen en zoals je zelf zegt, eerst aan je kinderen denken, die zijn nu het belangrijkste.

@bloempje: sommige vrouwen... Ga gezellig met je vriendin een avondje bankhangen, ook super leuk toch?

@voorweeen: afgelopen week gehad. Opeens in de auto een wee... Ik schrok wel, deed best pijn, maar was snel weg en kwam ook niet terug. In de nacht heb ik wel al vaak lichte voorweeen. Die doen eigenlijk niet heel veel pijn, en ik val er weer bij in slaap.

Vandaag nog even op mijn werk geweest. Een overlegje, kopje koffie, wat data van de computer gehaald, wat uitgezocht en geluncht. Thuis doodop natuurlijk! Maar het was wel gezellig om iedereen weer te spreken.

7. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Mopje we gaan idd gezellig bankhangen.. Haak werkje erbij en het komt helemaal goed.

8. ACH

ACH Niet meer actief

VERLOF! Klinkt zo gek nu nog..

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

joepie!!!!!

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Lekker genieten!
    Babywasjes doen enzo...

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Yntje, aaah nee meen je niet! Sterkte! Dikke knuffel!

@Lise, ja dat heen en weer rijden is idd behoorlijk intensief, kom amper aan rust toe! En dat 4 dagen na de bevalling! Maar goed is niet erg, het is voor een goed doel!! Onze kleine kanjer! Hoelang hij moet blijven weten we nog niet. Maar hij doet al meer dan hij zou moeten kunnen!
    Hoe is het met jou??

@Mopje, vind het kolven niet erg hoor! Hij kreeg vanavond 100% moedermelk! Jeeej! Maakte me toch heel trots!

@Kukel, zag net je banner.. Moest ff slikken.. Ben bevallen met 34+5..
    Trots zijn we zeker! Niet te beschrijven hoe trots ik op m'n mannetje ben!
    Schuldig hoef jij je helemaal niet te voelen! Meis geniet lekker van je verlof!!

@Maike, dank je wel meis! Hopelijk ben je snel weer zwanger! Duim voor je!

@Cygnet, ja gisteren hebben we al rooming in gehad en morgen weer! Ik ben hard aan de gang met borstvoeding! Kolven gaat al supergoed! :)

@Riantje, de naam past ook helemaal bij hem! Hebben ook zoveel positieve reacties gekregen! Zo leuk!
    Hoe gaat het nu met jou? Hopelijk blijft jullie meisje nog ff in je buik!

@ACH, geniet van je verlof meis!

12. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou bloempje .. Lekker bankhangen inderdaad .. Al begrijp ik zelf niet Hellemaal dat jou vriend daar dan wel heen gaat en zich last beïnvloeden door andere mensen hij hoort toch hoe dan ook achter jouw te staan of jou klachten nu echt of niet zijn.. Hij hoort bij jou te zijn.. En als ik ergens niet welkom ben.. Gaat mijn mannetje daar ook echt niet heen en zeker niet blijven slapen

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Pff meiden, ik voel me zo beroerd. Enorm misselijk, steken in mijn buik. Heb zelf mijn bloeddruk gemeten met een bloeddrukmeter welke de huisarts had aanbevolen en goedgekeurd. Nu is hij te hoog, kan dat volledig aan het niet lekker zijn te wijden zijn? Onderdruk van rond de 100 en erboven. Bovendruk varieert van 145-160. Ik meet met tussenpozen van enkele minuten (minimaal twee). Ik heb hem al vaker gebruikt deze zwangerschap maar toen was mijn bloeddruk altijd goed bij meten.

Vanmiddag bij de vk was het nog 120/65, maar weet dat het bij mijn vorige zwangerschap ook opeens kon uitschieten. Ik heb toen ook thuis gemeten en ben daarna wel eens op controle gegaan en toen was hij idd te hoog.

Ik ga de vk nu nog niet bellen, ze zien me al aankomen..
    Hopelijk voel ik me snel wat beter, ben zo moe en wil gewoon slapen :(

14. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Vinisa, hoop dat je de nacht een beetje goed door bent gekomen en dat het nu beter gaat met je bloeddruk.

@Bloempje, vreemd hoor dat je vriend ergens een nacht naar toe gaat waar jij niet welkom bent. Maar geniet van een avondje met je vriendin, lekker op de bank hangen en haken maar!

Hier gisteren m'n eerste voorwee gehad, uiteraard midden in de supermarkt (waar er zo'n lekker gebroken-vliezen-in-de-supermarkt-scenario aan je voorbij trekt).

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan vanacht beter op het toilet slapen haha. Net voor de vierde keer eruitcom texplassen. Ik draai me nog even om. Zzzzzzz.....

16. Yntje

Yntje Lid

6 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames, hier niet zo geweldig geslapen! Veel krampen in mn kuiten en last van mn bekken. Ieder uur voorbij zien komen :( Maar straks naar de stad met een vriendin en vanavond uit eten met vrienden. We hadden met 4 afgesproken maar ja het gaat vast gezellig worden... Kleine meid laat ook niets weten in mn buik tis er behoorlijk stilletjes...

17. Yntje

Yntje Lid

6 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh 33 weken vandaag!!! Nog minimaal 4 en maximaal 9 te gaan!

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Rond een uur of half vier ging het wat beter, nu hopen dat ik het niet nog een keer mee maak :) bloeddruk is nu weer aardig normaal. Hoger dan bij de vk meting, maar zeker niet te hoog :)

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Heb je haar inmiddels weer gevoeld? Anders gewoon je vk bellen!

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    (goede)morgen!
    @vinisa: balen van je bloeddruk. Misschien de vk toch even bellen en vertellen wat er gebeurd is?

@kaatje: ik vind het echt verbazend hoe goed Noud het doet! Mijn zoontje mocht na een week pas uit de couveuse. Hij heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Heeft Noud al bij jou proberen te drinken?

Wij gaan zo gordijnen uitzoeken. Dat is dan wel weer leuk!

Deel Deze Pagina