16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier ook al heel de dag regen.. Bah... Zoon stuitert door t huis en ik ben Moe!!!!! Hopelijk vannacht meer dan 3 uur slapen!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    bleh, computer geopend om teksten te gaan schrijven voor mn werk, hoef ik daar morgen niet meer voor te stressen, ben ik inspiratieloos, haha! En ik ben Masterchef verslaafd, dus volgens mij kan ik beter wachten tot dat is afgelopen..

Heb een beetje een baaldag vandaag. Kon vanmiddag wel janken in de auto. Ml heeft late diensten drie dagen dus zit ook maar saai alleen thuis, heb geen zin om de hond uit te laten met dat rotweer en de pijn in mijn bekken en heb voor geen meter geslapen vanmiddag. En dan heb ik ook nog een libido wat de pan uitstijgt en een man waarbij zijn libido onder nulpunt is gezakt wat ik natuurlijk weer op mezelf betrek, lekker voor het zelfvertrouwen. Klaaguurtje is over. Ga weer aan de slag!

3. ACH

ACH Niet meer actief

Dat libido herken ik helaas niet. Geloof ook niet dat ik nog durf..
    Straks wek je iets op ofzo..

4. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn eetlust is nu al twee dagen weg dus neem over heel de dag kleine beetjes. Dan kan ik het nog binnenhouden.

Wat klaar is: box staat in de woonkamer, maxi-cosi staat klaar, kinderwagen staat nu ook echt helemaal klaar, de luiertas heb ik ook klaar - netjes ingepakt en mocht het zo zijn dat ik naar het ziekenhuis moet zitten daar ook de eerste pakjes in (maat 50 en 56). Mijn vluchttas komt als de droger klaar is.

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Heerlijk een uurtje in bad gelegen toen zoontje in bed lag. Ik ben nu minder moe, lekker op de bank. Straks op tijd naar bed!

@souries: ik ben ook gek op Masterchef. Ik keek het vaak toen mijn zoontje nog een kleine baby was. Nu niet meer, anders staat hier de hele middag de tv aan en dat vind ik niet goed voor mijn dreumes.

@libodo: hier ook laag, en bang dat er wat gebeurd!

@ach: ik ben gek op koken, dus ik probeer altijd wat lekkers (en gezonds) te maken! Geen pakjes en zakjes voor ons.

6. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Ik zie zojuist op de blog van deurmat dat ze ook bevallen is!
    Ben benieuwd hoe het verder met haar gaat ivm medische reden ivm d'r diabetes.

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Alweer eentje te vroeg! Grote kans dat het bij haar met haar diabetes te maken heeft. Ik ga het ook even lezen op haar blog (als ik haar blog terug kan vinden...).

Maar als ze het leest: gefeliciteerd deurmat! Hopelijk gaat alles goed met jullie.

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb de foto gezien, deurmat, je hebt een prachtig dochter gekregen. En ook al zo flink voor de 34 weken! Geen beademing zie ik, heel fijn. Ik kreeg echt de tranen in mijn ogen en zag mijn mannetje weer liggen...

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iemand de link van haar blog? ben ook nieuwsgierig!

gefeliciteerd @deurmat!

10. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow ja ook nieuwsgierig naar de link ..
    Sowieso gefeliciteerd deurmat

11. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    deurmat: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ;) !!

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd deurmat.

Hier ook benieuwd

13. ACH

ACH Niet meer actief

Lief kindje!

Gefeliciteerd @Deurmat22!

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat een prachtig meisje.

Hier gaan de oogjes dicht om 10.00 in het ziekenhuis zijn voor controle maar weet dus alleen niet waar omdat ze dat er niet bij zetten.

15. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    gefeliciteerd met jullie prachtige dochter

16. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen! Dat was een nachtje vol nachtmerries en plafond staren. Ik denk dat ik weer een nieuwe Saw heb geschreven in mijn slaap :s
    Vanmiddag dus alleen wat opruimdingetjes in huis doen en verder niks!

Die pijn in mijn bekken en vagina wordt steeds erger. Is dat normaal? Ik slaap er zo slecht door s nachts. Is ook niet best voor mn humeur. :(

17. ACH

ACH Niet meer actief

Zo ik ben ook weer een beetje op de wereld. Lekker geslapen in iedergeval en ze is nu aan het bewegen gelukkig.

Stom vraagje misschien maar moest de verloskundige vandaag laten weten hoe het was in het ziekenhuis. Kan ik dat het beste doen tijdens het telefonische spreekuur toch?

@souries
    Meiden op de gym hoorde ik daar rond deze termijn ook over.. Lijkt me inderdaad vervelend..

Je sliep vannacht ook nog eens alleen zeker? Vanmiddag maar dutje doen dan!:)

18. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Deurmat gefeliciteerd met je dochter. Het eerste meisje is er ook! Gelijk over m'n "bijgeloof" heen dat hier is ontstaan dat alle jongens te vroeg komen en de meisjes pas na de uitgerekende datum komen.

@Souries, dat is heel normaal, helaas :(

Hier ook weer een dagje ziekenhuis voor de boeg. Ga als het droog blijft maar eens het ritje op de fiets maken, scheelt tenminste weer in de parkeerkosten (en ik moet er precies rond bezoekuur zijn waardoor er ook helemaal geen plaats is om te parkeren).

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd deurmat!!!!!

Deel Deze Pagina