16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Onze bevallingslijst:

14 (3)
    -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen!
    -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing!
    -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje!

16 (1)
    -Diortje, 25 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen!

17 (2)
    -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing!
    -SuusD, 24 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje!

19 (6)
    -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje!
    -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje!
    -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis (KS) en het is een jongen!
    -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje!
    -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje!
    -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen!

20 (3)
    -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje!
    -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing!
    -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen!

21 (1)
    -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje!

22 (4)
    -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing!
    -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing!
    -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje!
    -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje!

23 (4)
    -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje!
    -MaMeMi, 43 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje!
    -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen!
    -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje!

25 (2)
    -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen!
    -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje!

29 (2)
    -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen!

30 (2)
    -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen!
    -Yntje, 32 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje!

2 december (1)
    -Juis, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing!

31 zwangeren!
    10 jongens
    15 meisjes
    6 verrassingen

8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86

Geboren:
    Maike79 - 23 augustus, Sem*,30 cm, 385 gram, 26+5 weken
    Kaatje87 - 7 oktober, Noud, 47 cm, 2210 gram, 34+5 weken
    Leinos - 10 oktober, Tobias, ? cm, 2405 gram, 33+4 weken
    Deurmat22 - 14 oktober, Lana, 47 cm, 2515 gram, 35+0 weken

Afspraken:
    oktober
    21: ACH (VK -bevallingsplan-), Diortje gynaecoloog (groei echo) , xBLOEMPJE.(verloskundige + bevallingsplan), SuusD (liggings echo)
    22: riantje1987 ( gyn ), Stefjuh (liggingsecho)
    23: xBLOEMPJE (intake kraamzorg)
    24: Souries (liggingsecho), xBLOEMPJE (ziekenhuis controle)
    28: Cygnet2 (gyn)
    29: Stefjuh (VK)
    30: Mopje (VK bevalling bespreken en liggingsecho), Juis (liggings echo)
    31 : xBLOEMPJE (ziekenhuis controle), Juis (VK + bevalling bespreken)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Riantje.. ik realiseer me net dat de 17e voorbij is gegaan zonder bevalling aan jouw kant. Hoe is het nu met je?

3. ACH

ACH Niet meer actief

Ze is vandaag heel de dag in het ziekenhuis geweest ze heeft nu 1cm ontsluiting en weeënactiviteit maar is nu wel weer thuis.

4. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Deurmat!!! Van harte gefeliciteerd!!! Super leuke lieve naam!! Geniet van jullie meisje..

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hopen dat we met zijn allen alsnog naar de 37 weken gaan.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gelukkig kan je met 1 cm nog lang doorlopen... haar baarmoeder is duidelijk toch prikkelbaar. Ze zullen er verder niet veel van verwachten, anders hadden ze haar wel op de AB gegooid. Fingers crossed... kan beter nog even blijven zitten.

Hier vanavond voor het eerst voorweën... irritant maar goed, herken ze wel. Dat scheelt. Nu even in bad om de boel rustig te krijgen en mijn olifantenpootjes wat rust te gunnen :(

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Deurmat: ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had maar dan bij deze nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven! Wel enorm heftig wat jullie hebben meegemaakt. Gelukkig dat het zo goed afgelopen is.

Hier gaat het niet echt lekker. Ik lees wel mee maar ben momenteel erg veel met mezelf bezig. Woensdag heb ik een nacht in het ziekenhuis gelegen maar de volgende dag mocht ik gelukkig wel weer naar huis. Vrijdagmiddag moest ik terug komen. Ze hebben wat in m'n bloed gevonden waaruit blijkt dat m'n nieren niet helemaal naar behoren werken en daar wilden ze extra onderzoek naar doen. Weer bloed geprikt, urine ingeleverd, aan het ctg gelegen en ze hebben een echo gemaakt van m'n nieren. Hier is verder niets bijzonders uit gekomen. Ik moet nu wel elke dag op controle komen. Vandaag en morgen alleen voor het controleren van m'n bloeddruk en dan maandag weer de hele riedel. Ze gaan dan waarschijnlijk ook weer een groeiecho maken. In het ziekenhuis zeggen ze dat ze door m'n hoge bloeddruk en een stofje dat in m'n bloed zit zeker weten dat ik zwangerschapsvergiftiging ga krijgen. Het is alleen de vraag wanneer en daarom sta ik ook zo strikt onder controle. Het is elke keer weer spannend of ik weer naar huis mag of moet blijven. M'n ziekenhuis koffertje ligt nu standaard in de auto. Ze willen me met 37 weken gaan inleiden maar daarvoor moet de baby wel gedraaid zijn. Ze ligt nu nog in een stuit... Met 36 weken gaan ze een draaipoging doen. Ik hoop dat ze nog uit zichzelf draait of dat de draaipoging lukt. Een keizersnede doen ze liever niet met 37 weken ivm de longetjes... Erg spannende tijden hier dus. De controles beginnen me ook een beetje op te breken. Maar ja, alles voor de kleine en liever elke dag op en neer dan in het ziekenhuis komen te liggen tot de bevalling. Ik had me de laatste weken heel anders voorgesteld... :(

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@JackieSt...wat vervelend allemaal zeg. Ik wens je heel veel sterkte meis!

Deze novemberclub is wel een "kwakkelclub" hè? Inclusief mezelf. Gelukkig loop ik tot nu het meest gunstige scenario... hopelijk blijft dat zo

9. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hopelijk draait ze nog en laat de zwangerschapsvergiftiging niks van zich horen.

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @jackie: wat een nare berichten... Nog in stuit en die grote kans op zwangerschapsvergiftiging. Meer dan vertrouwen houden in de artsen en jezelf kan je nu niet doen. Maar zoals je zegt, de laatste weken zouden anders moeten zijn!

@cygnet: ja, een kwakkelclubke zeg dat wel! Vorige keer was ik de eerste die beviel, ik geloof dat ik nu een van de laatste ga worden!

Kan niet slapen...

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ik ook niet... er zit een boer dwars..... kijk als dat bij die keine nou gebeurt obpver een paar weken ok...maar bij mij???? aaaaaah :(

12. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cygnet ff een up date

Hier gister 18 okt de hele dag gerommel in me buik lichte menstruatie kramp
    Maar kon het hebben had nergens zin in en heb lekker de hele dag gedaan wat ik wilde helemaal niks

Savonds om een uur of 11begon ik slijm met bloed te verliezen en rommelen werd wat heviger maar gewoon gaan slapen
    Was wel om de 3 uur waker maar verder ging het wel uit eindelijk om een uur of 6 maar ut bed gegaan en op de bank gaan lichen
    In tussen verloor ik nog steets slijm en bloed
    En van morge echt een hele dot taai slijm met bloed draaden er bij
    Echt duidelijk slijmprop
    Om dat het wel iets erger was dan gister maar nog niet in die maten dat ik dacht is bezig zijn we boodschapen gaan doen
    Je moet toch wat en hadden echt wat nodig
    Ik achter het wagentje en vl alles tillen
    Intussen werden de contacties wel wat heviger
    En bij thuiskoms toch maar gebeld
    En moest komen
    Eerst uur aan de ctg
    Met erg onrustige baarmoeder en duidelijke contracties
    Toen ging ze kijken en je zag de vk van dienst in zh vertreken
    Kan met me vinger bij het hoofdje en u heeft 1 cm ontsluiting
    Moest daar om 2 uur blijven weer aan ctg en er na weer voelen
    Op ctg was te zien dat contracties in intensitijt wel toe namen maar niet veel
    Toen weer voelen en nog steets 1 cm
    Mocht naar huis met de boodschap ga maar onder een warme douche ataan probeer te rusten en mischien zet het door maar kan ook af nemen
    Maar mischien zien we elkaar vanacht nog wel
    En zo geschiede ben gaan douchen en naar bed gegaan
    Een goed uur geslapen en nu al weer aantal uur wakker met nog steets
    contacties
    Ze worden wel krachtiger dus we gaan zien
    Ga zo maar weer onder de douche en nog maar x proberen te slapen al betwijfel ik of dat lukt
    En word het te heviger gaan we weer terug naar het zh
    Als er weer nieuws is laat ik het weten
    En anders laten de meiden vam facbook het hier wel weten

13. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ jacky: spannend! Idd niet de gewenste laatste weke voor je, maar wel een fijn idee dat de er meteen bij zijn als er wel tekenen van zwangerschapsvergiftiging zijn! Hoop voor je dat ze nog draait!

Idd veel gekwakkel. Ik klop het even af, want mag ook niet klagen. Ik sta in de bevallingslijst ver bovenaan, maar zit straks ook bij de laatste denk ik

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ jackie: sterkte en hopelijk gaat het zo lang mogelijk goed en draait de kleine.

@Riantje: sterkte, lijkt me zwaar hoe het met jou gaat.

@Cygnet: inderdaad veel aan de hand in deze groep. Bij de juni 2010 mama's viel dat mee in verhouding tot hier. Ik hoop dat het voor mij voorspoedig zal gaan. Maak me alleen zorgen over de grootte van onze baby, nu al behoorlijk groot. Maar verder heb ik het goed als ik hier lees hoe het met anderen gaat.

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Zo hier een rot nacht gehad. Er staat een flat tegenover ons huis met vooral jongeren erin en gisteren was er weer een feest dus tot vier uur niet kunnen slapen i.v.m. harde muziek en bas :( een week geleden of twee ook al dus erg vervelend.

Nu kan ik er slechter tegen sinds ik hier woon, in de zomermaanden is er bijna elk weekend wel zo'n feest en daarna nog met regelmaat. En nu heb ik juist mijn slaap nodig i.v.m. zwangerschap.

Nou ja, hopelijk kom ik de dag een beetje door.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Vinisa... wat vervelend zeg. Sterkte vandaag

Hier ook slecht geslapen maar door maagzuur. Wakker tot een uur of half 5. Daarvoor misschien alles bij elkaar een uurtje geslapen. Van half 5 tot half 8 rechtop toch nog wat geslapen en daarna nog wat gedommeld tot 9 uur.

Ik zit nu domme tv te kijken en te wachten tot manlief uit zijn graf komt :)

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Jaaaaah kukel 36 weken!!!!!!!!!

Hier bijna alles op orde ga vandaag de adressen printen voor op de geboortekaartjes en Vl gaat nog wat dingen ophangen

Het bed staat nu omhoog! En dat is echt erg hoog! Ik heb een krukje nodig
    De commode moest ook omhoog en die staat ook echt giga hoor voor een vrouw van 1,64

Alle baby kleertjes zijn gisteren gehaald door mijn moeder en worden daar gewassen super fijn! Ziekenhuistas staat klaar en de maxicosi met voor mijn verjaardag gekregen koeka zak ook

Zo ik ben er bijna klaar voor vrijdag de overige spullen kopen (dingen voor kraamzorg)

En deze week nog even in het lege bevalbad oefenen want ik ga voor een waterbevalling thuis komt allemaal zo dichtbij!

En dan mag ze wat mij betreft vanaf aanstaande zondag komen!! Onze kleine meid!

morgen liggingsecho ben benieuwd hoe zwaar ze is!

18. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ suusD: jaah, precies 36 weken nu! Ook al ben ik zo nieuwsgierig en benieuwd, hoop toch dat de kleine voldragen wordt. Het beste voor iedereen denk ik.
    Zo te lezen ben je goed voorbereid, geeft wel een gerust gevoel he!
    Spannend ook, een badbevalling!

19. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Spannend riantje succes!!

Dat lijkt me idd vervelend vinisa die geluidsoverlast! Misschien Vanmiddag nog even een tukje doen ;)

Cygnet balen van de maagzuur, hier gelukkig niet zoveel last van... Ik wordt eerder gek van dat stomme zeiltje wat ik toevallig gister voor het eerst op mijn matras heb gegooid... Wat een gekraak en je gaat erdoor zweten! Haha

Goed bezig SuusD!! Succes bij de liggingsecho voor morgen. Ik heb hem dinsdag... Hoop dat ons meisje gedraaid is!

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ stefjuh: bij de zeeman heb je waterdichte moltons voor €6,95. Deze kraken niet en zweten ook niet moet ik zeggen. Zou er daar een van halen ipv die kraakdingen

Deel Deze Pagina