16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Sterkte, wat vervelend zeg!

Hopelijk groeit ze goed en heeft zij er weinig last van.. En heb je d'r dan nog snel in je armen.

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
  3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik merk wel dat het allemaal wat zwaarder voelt nu. Vanochtend even naar de huisarts (niets ernstigs) en daarna boodschappen gekocht en een boekje gekocht met mijn dochter. In totaal zo'n twee uur van huis geweest en ik was het echt even zat haha.

Nu even bijgekomen en wat gegeten. Zo "moeten" we nog even naar het grotere centrum hier. Even nog wat spullen kopen. Daarnet was ik vastbesloten niet meer weg te gaan, maar ik ben al aardig bijgekomen. Maar ik merk wel dat ik sneller moe ben en pijn krijg, etc.

De laatste loodjes hè :D

4. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Dyson: ja dat kan ook nog idd het geval zijn. Was het bij jou dan uiteindelijk ook een KS geworden en viel dat mee qua herstel enz? Hier trouwens ook lekker aan het zweten in bedje bluhhh en wat betreft de klossen, dat vroeg ik me dus ook af.

Riantje: kan me voorstellen dat je graag wilt dat het doorzet.

mopje: succes vandaag! Hier vandaag de boodschapjes in huis halen en wat in het huishouden doen.

bloempje: Hihi strijken doet VL en vouwen doe ik want anders zitten de kreukels er zo weer in ;)

Cygnet: lekker gevoel toch ;)

Mamemi: heel veel succes meis!

Kaatje: super nieuws! Gefeliciteerd!

vinisa: idd gewoon goed naar je lichaam luisteren en je rust pakken wanneer nodig is ;)

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    MAMEMI succes!!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Mamemi: sterkte met de laatste dag(en)! Hopelijk gaat het allemaal goed en is je kindje al goed gegroeid.

@vinisa: het lukt mij echt niet meer om alleen met mijn dreumes boodschappen te gaan doen. Hij zit echt in een dwarse fase... Gelukkig is mijn man nog veel thuis.

@kaatje: zo blij voor jullie! Geniet van je mannetje...

@cygnet: bijzonder dat je nog geen bloedverlies hebt, je kleintje kan nog lekker blijven zitten.

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @MaMeMi, sterkte en heel veel succes.

@Stefjuh, we hebben het wel over 27 jaar geleden maar ik ben wel gewoon natuurlijk ter wereld gekomen zonder problemen.

@Kaatje, wat een super nieuws! Geniet lekker thuis (inderdaad waar hij hoort) van je kleine mannetje!

8. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamemi veel sterkte
    Zat toevalig vanmorge te denken hoe zou het met mamemi zijn
    Nog even en jullie kleintje heb je in je armen
    Had je ook verder klachten dan aleen hoge bloeddruk ?

Kaatje wat fijn zeg dat noud thuis is :)

Strijk vanmorge vroeg staan doen dus die is klaar

Er na nog lekker even me bed in gedoken

Buik blijft onrustig hier :-s
    Na het slapen werd ik in ene wakker met dikke vingers
    Kon ze haast niet buigen
    Hield wel iets vocht vast maar nog niet in deze maten

Nou ja ff aankijken

Pfff lich gewoon weer in bed met de hond naast me
    Hihihi die wijkt nie van me zij die schat

9. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Mamemi! Heel veel sterkte! Hoop dat je haar snel gezond in je armen kan sluiten!
    De klachten die jij omschrijft had ik gisteren dus ook! Alleen geen hoge bloeddruk (en geen eiwitten in urine) dus moet wel extra opletten.

Zweten: woont wordt bij mij met de nacht erger. Daardoor lig ik bloter waardoor ik nog meer rug/heup pijn krijg.

Maagzuur: mennn vannacht erge last gehad! Echt 3u van wakker gelegen.

Klossen: moet idd vtv onder het bed. Ik ga ze over anderhalve week ophalen. Alleen heb al relatief hoog bed dus dat scheelt.

Strijk: wij strijken NIKS! Nooit gedaan ook. Ik hang alles strak op en bloesjes trek ik helemaal recht. Daarna zitten er geen kreukels meer in. Denk dat ik de strijkbout 5x aangeraakt heb in de 5 jaar dat we samen wonen. En dit is dan altijd voor n kerst maaltijd geweest dat er 1 rare kreukel in zit ofzo :)

10. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Juis kon ik dat maar mijn werkblousen kreuken op wonderbaarlijke wijze toch weer. Strijk voor ik het ophang in de kast en voor ik hem aan doe. Na een half uur dragen weer de raarste kreukels. Vervloek die blousen ook altijd want als het echt heel erg is strijk ik weer op het werk. Gelukkig heb ik ze al een tijdje niet hoeven dragen.

Morgen gaat een vriendin die ook zwanger is mee als steun naar het ziekenhuis. Vriendlief moet nog veel regelen en zij heeft al wel een aardige buik. Heb liever morgen iemand erbij die steun kan geven mochten ze morgen zeggen er is te weinig veranderd. Ik zit toch met hormonen dus is fijn als iemand meegaat. Opzich niet zo groot probleem dan komt ze wat eerder en kan ze zo aansterken etc. Maar heb haar toch liever tot 37 weken. Overmorgen ben ik alweer 36 gaat dan opeens wel heel snel!

11. Diortje

Diortje Actief lid

7 mrt 2013
    197
    0
    0
    Rotterdam
    Ben vandaag trotse tante geworden van een gezonde knul! En hij heet Senn.. Superleuk om weer tante te zijn geworden..:D

Alleen nu heb ik zo de zenuwen voor mijn eigen bevalling pfff... Vooral omdat ik weet dat ik bijna ingeleid ga worden..
    Ik weet wel je moet het allemaal over je heen laten komen, maar ik vind het zo eng!

Hebben jullie dat ook?

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd!! Leuk zo dicht op de jouwe trouwens :D

Eng vind ik het niet, had ik bij mijn dochter ook niet echt. Bij haar had ik de instelling van ik zie het allemaal wel.

Nu kijk ik er wel tegenop :) Ik vond het best pittig (mijn eerste bevalling) en ik wil het natuurlijk weer zonder pijnstilling proberen te redden. Maar het idee dat deze baby dan ook nog zo groot zal zijn :p ik weet het niet. Ik kijk er een beetje tegenop.

13. ACH

ACH Niet meer actief

Even bijgelezen!

@MaMeMi
    Hoop dat jullie meisje gegroeit is en dat jullie snel op een positieve manier van baar kunnen genieten!

@strijken
    Kuch kuch.. Misschien beter niet zeggen maar ik strijk bijna alles, kan het ook echr niet laten liggen. Zeker nu niet.

@vinisa
    Super knap dat je het zonder pijnbestrijding hebt gedaan, ik hoop het ook zo!

@Diortje
    Inleiden zou mij een stukje rust geven. Je gaat naar het ziekenhuis en vanaf dat moment weet je waar je je op instelt! Komt helemaal goed!

@Cygnet2
    Fijn dat je nog steeds geen bloedverlies hebt, hopelijk haal je zonder problemen de datum!

@hier
    Vandaag dagje intratuin geweest. Auw voor mijn pinpas maar blij met mijn nieuwe plantjes en decoratie! Ben nu alleen echt kapot! Dat heb ik na een dag druk schoonmaken niet..

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb zenuwen voor het ziekenhuis bezoekje van morgen. Geen bange gevoelens of stress maar mijn gevoel zegt dat ze me toch willen inleiden. Kan ook komen door de herhalende nachtmerrie van vannacht.

Als ik nu over me bevalling droom dan droom ik er relaxt over dat wel. Geen angst in de droom maar in werkelijkheid hoop ik met allemacht op een makkelijke bevalling.. Ben bang dat ik in paniek raak

15. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ diortje: gefeliciteerd! Wat leuk zo dicht op elkaar met je eigen kleine straks!

@ bloempje: spannend voor je morgen...

en.... wilde op nog een hoop reageren, maar weer vergeten, sorry...

Hier vandaag een betere dag, heerlijk geslapen vannacht en daar heb ik heel de dag baad bij gehad.

Nu sinds een uur flinke menstruatiepijn/buikkrampen, zoals ik bij een heftige menstruatie had. Heb hier meerdere over gehoord afgelopen, maar wat houdt het precies in? zijn dat al voorweeen of heeft dat er niks mee te maken? Het gaat wel weker aanvoelen van onderen, maar ook dat hoort er bij... Besef komt langzaam dat we de weekjes aan het aftellen zijn. Toch hoop ik dat de kleine in ieder geval tot de 38 weken blijft zitten.
    Hoop dat jullie een idee hebben wat die extreme menstruatiepijn is, zo maar een warm bad pakken, dat hielp ook altijd tijdens mijn menstruatie

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ach: haha, jij bent gewoon getraind in schoonmaken volgens mij ;) Herken het zelf ook hoor. Gaat geen dag voorbij dat ik poets, stofzuig of strijk. Had ik nooit heel veel last van, maar er is sinds mijn verlof geen stofwolkje te vinden in huis.

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @kukel: ik had dat ook vorige week. En dan met vlagen sterker, zoals weeën. De vk vertelde me maandag dat dat normaal is. En jij bent al wat verder dan ik, dus het zullen wel voorweeen zijn! Lekker een warm bad of douche nemen.

Lekker met manlief op de bank vanavond!

18. ACH

ACH Niet meer actief

Ja heerlijk hoor! Schoon huis, schoon hoofd!

Ik denk wel voor weeën of indalings weeën.. Verloskundige zei dat van de week tegen mij in iedergeval. Ze gaf toen ook aan warm bad/douche dus hoort erbij!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kukel... indalingsweeën waarschijnlijk en misschien wel een beetje voorwerk. Lekker douchen of in bad dan moet het minder worden. Houdt het aan, dan bel je de verloskundige!

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx dames. De kleine is al een week goed ingedaald. Mijn verloskundige is een bekende dus kan haar altijd appen met vragen. Zij denkt ook voorweeen, maar wordt het vaker en regelmatiger dan afgesproken om te bellen. Nu nog niet het geval.

@ cygnet: hoe is het met je maagzuur? Al wat beter?

Deel Deze Pagina