De babyfoon staat al aan en in de babykamer maar.de ouderunit staat hier op t nachtkastje maar slaat zo nu en dan aan. Wordt er bang van. Geruis hoor je dan
He bah bloempje:s zou ik ook echt niet tegen kunnen... Haal me nu al allemaal gekke dingen in m'n hoofd. Vl/ml wel gewoon thuis?
Ik heb pillen gehaald bij de huisarts.... omaprozol.... werkt als een dolle! Helemaal blij!! Net lekker in bad geweest... vervelende rug vandaag.. net mijn 2e pcm zetpil ingenomen... hopelijk helpt het... Nu mijn olifantenvoetjes nog. Ik denk dat ik alweer een kilo of 4 vocht vast hou... Bij zoon (augustus + vliegen) was het extreem, bij dochter (mei), ging het wel en nu is het weer vrij erg maar wel laat in de zwangerschap. Tijd om te gaan slapen
Brrr er was hier pas een heel topic over. Ik wilde spontaan geen babyfoon gebruiken! Ik kan daar ook niet tegen.
Ja die ligt heerlijk.te.snurken. Heb hem maar uitgedaan. Misschien een tocht in de babykamer.. de lampjes bleven uit maar je hoorde.opeens een ruis een paar keer.. Brr
Wij hebben de babyfoon alleen beneden. In bed hoor ik hem zo wel huilen! Lijkt me irritant dat geruis. Redelijk geslapen, zoontje werd huilend en even ontroostbaar wakker. Dat is zo zielig. Daarna kon ik niet meer slapen... Vandaag rustig dagje, manlief heeft een sollicitatie voor nog een halve baan, dat zou super zijn!
Goedemorgen,ondanks de nachtelijke plassessies heb ik best aardig geslapen,begin zelfs te wennen aan de pijn down under als ik me omdraai in bed! Maar goed ook want ik heb een drukke planning vandaag. Opruimochtendje,naar de stort met ons oude bed,naar de bouwmarkt,liggingsecho bij de vk en boodschappen doen. Dan vind ik het wel weer genoeg. ik heb trouwens de laatste week echt een verslaving aan mint en aan het snuiven van dubro ontvetter :s das vast onderdeel van nesteldrang...alles fris!
@Mopje Heel veel succes voor je man, ik duim voor jullie! @souries Hmm die dubro ontvetter heb ik hier ook staan. Eens kijken of ik daar ook last van eb haha. @babyfoon Het oudergedeelte sleep je toch overal mee naar toe waar jij ook bent? Toch?
@Souries, ik snuif al een paar weken aan Robijn vloeibaar wasmiddel (maar dan alleen die voor de witte was), het zijn die gekke trekjes die er bij horen. @babyfoon, hier gelukkig geen last van ruis, baby-unit staat al weken aan naast mijn bed en ouder-unit in de woonkamer. Als je ruis blijft horen gewoon mee terug gaan hoor, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
@dyson haha nee die heb ik dan weer niet moet echt iets citroenigs zijn. Denk dat ik zo ook ander schoonmaakmiddel haal ipv lavendel hahaha!
Jullie zijn we een beetje gek met die geurtjes Ik vind alle schoonmaakmiddelen juist stinken, de hele zwangerschap al! Vooral wasmiddel, bleh! Heb voor de babywasjes dan ook neutral ingeslagen. @babyfoon: bij ons staat de ouderunit op het buro in de huiskamer, daar blijft hij ook staan. We horen hem goed genoeg! In de zomer gaat hij wel mee naar buiten als we in de tuin zitten. Maar nooit mee naar boven, dat heeft geen zin. Sinds gisteren heb ik elke keer dat ik opsta een mega harde buik! Helemaal niet pijnlijk, maar wel vervelend omdat ik er bijna niet van kan lopen. Duurt ongeveer een minuut ofzo en dan ontspant hij weer. Verder is de kleine weer wat actiever in mijn buik gelukkig.
Oja, we willen deze lamp voor de babykamer bol.com | Philips Mykidsroom Buddy Swing Hanglamp - Blauw | Wonen Hij is alleen wat duur...
Babyfoon het is niet continue een ruis maar snachts heel af en toe even een ruis of iemand langsloopt. Je hoort het ongeveer 3x en dan houdt het op. Ziekenhuis vandaag werden de bloedbanen nagekeken (navelstreng werkt goed en dus ook de placenta) en het vruchtwater opgemeten. Vruchtwater is dus te weinig en niet goed want ze heeft geen ruimte om te wegen zei mevrouw. Ze beweegt juist veel en goed ook de gyn werd zelf getrapt etc. Plus ze had moeite met de navelstreng omdat mevrouw zo aan het bewegen was. Heb wel een fotootje meegekregen stukje neus mond een een armpje zie je. Maar ze wou me niet uitleggen wat het nou precies inhoudt dat weinig vruchtwater of dat werkelijk zo ernstig is als ze blijft beweren. Ik wil uitleg en die kreeg ik niet. Ik bel vanmiddag even naar de VK misschien dat zei me wat meer kan vertellen. Volgende week komt er weer een groeiecho en die heb ik weer bij die vrouw bluh. Dan een gesprek met de andere gyn die ik vorige week had. De gyn van vandaag zei ja je bent niet voor niets onder controle met afkeurende blik. Lekker aardig zijn we weer, met verkeerde been uit bed gestapt misschien? Lamp Oh wat een leuke lamp zeg!
Mopje leuke lamp idd Dan zal ik maar niet zegen wat wij voor onze lamp betaald hebben Hihihi vond het ook zonde hoor maar vl zij kopen dus toch gedaan Om dat we nu alles in een stijl hebben X bloempje Hier had ik paar weken geleden ook in eens minder vruchtwater Maar is nu genormaliceerd Gyn zij mij dat het een teken kon zijn van een slecht/minder goed werkende placenta Maar ook dat dit een moment opname is en het nog kan veranderen Teminste dat is wat mij verteld is
Hmm raar dat ze zo tegen je doen bloempje.. Hier in het ziekenhuis vind ik iedereen juist heel begaan en ze leggen alles wel 4 keer uit. Vanmorgen opgenomen voor de komende inleiding. Bij inwendig onderzoek bleek ik al wat verweekte baarmoedermond te hebben en 1 cm onsluiting!!! Joepie dat is goed nieuws, de vk had gezegd; ga er maar vanuit dat je nog helemaal dicht zit van onderen.. Voor m'n gevoel zit ik dus al op de helft met primen! Heb om 9 uur het eerste tabletje gekregen, daarna direct harde buiken om de haverklap! Je zag op de ctg echt een mooie golflijn.. De harde buiken worden steeds pijnlijker en trekken door m'n hele lichaam!! Er is dus echt wat aan het gebeuren! Spannend!! Om half 1 weer aan de ctg en om 1 uur weer inwendig onderzoek.. Ben benieuwd!!!
@lise: spannend vandaag, houd je ons op de hoogte? En ga je nog kolven nu of toch niet? @bloempje: wat stom van die gyn. Tuurlijk heb je vragen, alsof je niet mag weten wat de risico's zijn? Eerst jouw bang maken en dan niet zeggen waarom...
Riantje ja bij mij vond ze het geen moment opname. Ik vind sowieso dat ik een hele uitleg erbij verdien ipv bangmakerij. Ik moet van haar tot volgende week afwachten. lise wat spannend.
@Bloempje.. belachelijk dat ze geen uitleg wilde geven. Dat is een klacht waard. Vruchtwater maakt je kindje aan en dat KAN dus een moment opname zijn maar ze kijken dan op een later tijdstip (een week later bijvoobeeld) hoe het er voor staat. Vruchtwater kan zich herstellen. Zo kan iemand vruchtwater verliezen en toch na een tijdje weer genoeg hebben. Ik krijg een beetje het gevoel uit jouw verhaal dat het nu dus wat weinig is maar niet schrikbarend. @Mopje.. leuke lamp zeg Ik ben ontzettend stom geweest... blijk dus gewoon echt te oud voor de technologie van vandaag. Ik dacht... ik maak alvast een whatsapp groep om straks de geboorte van de kleine man aan te kondigigen. Op zich niet erg alleen heb ik wel de naam gebruikt en zo'n groep is gelijk in gebruik. Naam gelijk verandert maar ja.. blijft wel zichtbaar in de historie. Nu maar hopen dat weinig mensen terug kijken. En nee, IK kan niets meer doen want heb mezelf uit de groep verwijderd. Mijn nicht is nu beheerder en heb haar gevraagd de contacten te verwijderen en dat wil ze best doen maar moet wel even tijd vinden (nicht heeft zeer hoge functie en erg druk op de dag) Stom stom stom stom. Twee vriendinnetjes hebben het in ieder geval gezien...
@Lise, wat spannend! Succes en hou ons op de hoogte. @Cygnet, oh wat balen Ik weet nog dat ik ook enorm teleurgesteld was dat mijn man de naam al aan iedereen vertelde terwijl ik die geheim wilde houden, maar nu denk ik maar bij mezelf dat iedereen nu tenminste gepersonaliseerde cadeautjes kan regelen @Bloempje, wat een rare gyn, je wil toch geïnformeerd worden? Als je echt nog met vragen blijft zitten gewoon bellen en om antwoorden vragen hoor!
@Cygnet2 Ah jeetje wat rot voor je! Ik vind dat je best even flink mag balen! @lise87 Zo spannend! Afwachten! @XBLOEMPJE Lastig zeg. Beetje vertrouwen dat het gewoon goed zit en voor de volgende keer gewoon je mond open trekken!