Ik heb volgende week sowieso na de echo een gesprek met een andere en die kan ik alles vertellen. Ben blij dat ik ook nog bij de VK mag blijven lopen. Als ik alleen in het ziekenhuis liep zou ik voor een ander kiezen. Ze kon toch niet goed bewegen volgens de gyn? Al heel de middag gaat me buik heen en weer en zie ik een voet langs me zij etc. Dus baby hier is het ook niet met de gyn eens. Net of ze me laat weten mama het gaat heus wel goed met mij hoor. Mijn vriend vertelde het ook al aan een paar van zijn vrienden en werd boos toen ie erachter kwam dat ik het aan mijn beste vriendin vertelde. Later verontschuldigde hij zich er wel voor. Degene die het nu weten, weten het en de andere hebben nog maar ff pech en moeten wachten. Hoe het bij jou is gegaan is al helemaal vervelend want het was echt niet de bedoeling geweest om de naam te zetten. Als ze vragen wordt dat de naam kun je altijd nog zeggen Ńee dat was om jullie in de war te brengen
@ cygnet: balen... Misschien kun je er nog een draai aan geven dat je even aan t uitproberen was hoe het werkt, zodat je dat net na de geboorte niet meer uit hoeft te zoeken?? Je weet nooit wie het gelooft! Maar idd, hopen dat de meeste er gewoon overheen lezen!
Cygnet; balen van die whatsapp groep!! Hopelijk zullen de meeste mensen het niet door hebben. En degene die het hebben gezien zullen vast hun mond houden toch?? Hier om 1 uur weer inwendig onderzoek gehad en 2cm onsluiting!! Joepie!! Baarmoeder was verweekt maar nog iets stug dus ik heb een volgende tablet gekregen. Nu regelmatige harde buiken die ook echt pijnlijker zijn... Ze pieken zo op de ctg dat ze niet te meten zijn; boven de 100. Het kindje doet het super dus ik lig hier relaxt harde buiken op te vangen. Ik ben ook begonnen met kolven, 1x gedaan nu en heb zelfs een dikke druppel colostrum geproduceerd! Ben helemaal trots. Om de 3 uur mag ik nu kolven, minder mag ook. Maar ik heb toch niet veel te doen dus dan voelt dit wel als een nuttige activiteit. Rond half 5 word ik weer gecheckt en dan misschien een derde tablet om te kijken of de bevalling daardoor in gang gezet kan worden.. Anders morgenvroeg vliezen breken en aan het infuus!! Ben echt blij dat het zo snel gaat allemaal. Geeft me ook vertrouwen dat mijn lichaam en kindje er ook wel klaar voor zijn en ik niet de boel loop te forceren! Ik hou jullie op de hoogte!!
Lise spannend hoor. Hopelijk zet het gauw door en heb je de kleine snel. Lijkt me een heerlijk gevoel als het allemaal lukt met het kolven
Spannend Lise! Zet hem op! Nog ff en dan heb je je zoon of dochter in je armen! Heel bijzonder! @Cygnet, aah nee, balen zeg! Hopelijk zien niet veel mensen de naam verder..
@lise: het schiet op Lijkt me wel spannend zo! En een hele druppel is super Ja, je hebt toch niks beters te doen, hihi. Dus de weeën zijn nog goed te doen begrijp ik? @cygnet: wat wat balen je stomme actie... Jammer genoeg niks meer aan te doen en hopen dat degene die wel weten hun mond houden. @hier: al sinds vanochtend harde buiken en sinds de lunch buikpijn. Even slapen hielp wel, maar nu wordt het best pijnlijk. Zeg maar menstruatiepijn op z'n ergst Niks regelmatigs gelukkig. Hopelijk zakt het wat, ik lig nu even op bed.
Mopje ben blij dat mijn menstruatie al heel veel zeer doet kan er niet van lopen niks en lig zowat te creperen van de pijn. Dat mijn momenteel niet regelmatige menstruatiepijnen redelijk mee vallen. Deze komen hier ong om de half uur met af en toe een steek down under.
Gelukkig is de pijn gezakt na een warm bad, nu nog wat zeurend... Jij ook sterkte bloempje! Ben benieuwd hoever lise nu is?
De schade van mijn ontzettende gans actie lijken mee te vallen of mensen zijn gewoon heel erg beleefd.. hihi.. we zullen zien... Nog 12 nachtjes slapen. Omdat bloedingen uitblijven wil ik toch dat ze maandag nog een echo maken. Ben nu toch wel benieuwd hoe het er voor staat. Ik ga er nog altijd vanuit dat de placenta er over ligt hoor maar wil het wel eens zien.
Er is op dit moment al iemand ingeleid. Er zijn er 3 al bevallen waarvan 1 * en 5 nov worden er weer 2 ingeleid? Hoeveel van onze groep gaat dan wel de 15 nov voorbij? Lekker groepje zijn we toch allemaal kindjes die tot nu toe vroeg komen. Laten we nu eerst even de 15 nov halen met zn allen.
Cygnet heb je een watermeloen ingeslikt? Mooie grote buik! Had ik maar zo buik liepen ze hier minder te zeuren. Ik zal morgen ook even een foto maken dan ben ik ook 36 weken.
Ik word niet ingeleid hoor.. hier gewoon een dikke snee... En alles tussen 37 weken en 42 weken is normaal (a terme).. dus als de telling de 16e begint dan is alles vanaf 26 oktober geoorloofd De buik is trouwens vergeleken met de andere niet zo groot... bij mijn eerste was ie echt giga... let op (36 weken in 2008: 1e kind)
Er zijn er toch al vier bevallen? Drie jongens (waaronder Sem*) en een meisje? Lise en nog iemand (???) worden op dit moment ingeleid toch?
Naja ik zou eigenlijk december moeten gaan halen! Maar hoop dat ik eind november aan de gang ben! Maar t gaat hier inderdaad wel hard! Hoop dat er dadelijk wat meiden overblijven om nog mee te kletsen