@XBLOEMPJE Gefeliciteerd! Leuk! Maar jeetje respect hoor een verhuizing nu nog in het vooruitzicht. Gelukkig krijgt jullie meisje daar niks van mee! @Dyson Spannend hoor! Hoop dat het beetje voorspoedig gaat. Babynieuws is altijd leuk! Hier merk ik wel dat alles steeds meer energie vraagt en dat is wennen. Ik kan dus echt helaas niet tot het moment komen van zo en nu ga ik lekker zittenmmet een bakje thee. Al zou ik het willen, lukt gewoon niet..
Weer even een paar uurtjes bij kunnen slapen. Ben alleen doodop van het slapen maar ik hou het allemaal wel netjes bij. Om de 2 uur slapen en dan weer ff wakker lijkt het wel. Slaap nooit langer als 2 uur de laatste tijd
ACH was ook niet helemaal de bedoeling nu nog maar veel eerder maar omdat of de woning niet goed was of toch te duur ging het allemaal moeilijker. Ik verhuis pas echt met de kleine mee als bijna alles klaar is. In ieder geval, woonkamer, keuken en haar slaapkamer. Onze kamer en het overige kamertje staan wat lager op het lijstje. Zolang dat geverfd/behangt is en er een vloer in ligt is het goed. En ik hoef niks te doen dat scheelt.
@bloempje: ik had je bericht over het huis helemaal over het hoofd gezien... Wat leuk! Koop of huur? En wanneer willen jullie over? Wel leuk om de babykamer dadelijk helemaal mooi te maken, dat vond ik hier echt het leukste van het verhuizen!
Mopje huurhuis maar moet eerst nog wat gedaan worden door de woningbouw voor het opgeleverd wordt. Hoop voor december erin t.zitten
Thanks voor jullie reacties! Ik heb ook een kleine buik volgens iedereen en VK gaf dit ook aan. Maar omdat ik zelf groot ben was dat niks zei de VK. Dus ben benieuwd morgen of de echo het ook uitwijst dat alleen de buik t maar is :s Jeetje nu nog verhuizen! Moet er ff niet aan denken Maar dan heb je straks wel een mooie nieuwe start met je gezinnetje!
Hoi allemaal! Alweeer een tijd geleden dat ik in deze topic heb gereageerd maar ik lees wel van tijd tot tijd mee! Update van mijn kant: gisteren had ik controle en de vk heeft geschat dat mijn kleine nu op 3,6 kilo zit. Ze gaf aan dat indien ze tot de 40 welen blijft zitten ze hoogstwaarschijnlijk bijna tegen de 5 kilo aan zal zitten. Moest effe schrikken haha, maar gelukkig gaat alles goed met mijn kleine prinsesje. Vk gaf aan een strippoging te doen bij 39 weken indien ze nog niet zelf eruit is gekomen dus dat was wel fijn om te horen. Nu is het dus weer afwachten geblazen!
@rodaina: hopelijk komt je kindje dat wat eerder! Flinke meid zeg. De mijne was met 28 weken nog helemaal gemiddeld, hopelijk blijft hij dat. Hebben jullie dat ook dat je tegen etenstijd zoveel last van je buik krijgt? Tussen 4 en 8 zeg maar. Spitsuur in huis en ik kan bijna niks van de pijn en de harde buiken. Nu op de bank is de buikpijn weg, alleen nog harde buiken. Ik vind het zo vervelend voor mijn man en zoontje!
@Mopje Nu lukt dat bij jou waarschijnlijk wat minder. Maar ik neem echt de tijd voor spitsuur.. Ik begin om 4 uur met brood smeren, hond eten/uitlaten, koken en eet rond half 6. Zolang ik het rustig doe gaat het goed..
Ik eet in de ochtend Max.5 boterhammen. En dan tegen de lunch iets en dan rond 3 uur weer wat. Na 7 uur eet ik avondeten. Anders heb ik ook last van me buik. Ene keer verga ik van de trek en de andere keer moet ik moeite.doen om te eten. Gewoon door de misselijkheid.
Groeit je meisje zo veel dan per week (geschat)? Mijn vk zei dat baby's ongeveer 200 gram aankomen per week en dat is als ze flink groeien. Dus dan zou jij bij 40 weken op 4,2 kilo ongeveer uitkomen toch? Dus 5 kilo is een stuk hoger. Ben benieuwd, mijn kleine is ongeveer even groot als jouwe en bij mij zeggen ze dus met 40 weken op ongeveer 4,3 kilo en ze gaan niet inleiden en ze laten me ook over tijd lopen mocht dat zover komen.
@ach: zelfs als manlief thuis is heb ik er last van. Waarschijnlijk is mijn buik gewoon moe van de hele dag en dan beginnen de krampen. Als ml werkt maak ik op tijd eten klaar (ovenschotel of pastasaus) zodat ik niet veel tijd kwijt ben met eten koken rond 5 uur. Jochie ophalen en eten en daarna op ee bank boekjes lezen. Samen blokken bouwen op het speelkleed lukt niet meer! Gek weer zeg, het begon prachtig, opeen megaveel regen en nu schijnt de zon weer! Ik heb mijn zoontje wel zijn nieuwe regenjasje passend bij zijn laarsjes aangetrokken toen hij met papa naar het zwemmen ging, zo schattig!
Hier is het heerlijk zonnig! Zie ik vanuit mn bed haha,moet er echt eens uitkomen! Maar mn buurman werkt mee want die begint gelijk weer te klussen in de tuin.
Maar mijne groeide ook zo 300 gr per week.. En nu is tie op 4 kilo geschat ongeveer.. En als ik ingeleid word volgende week verwachten ze hem ongeveer 4,2 kilo.. En dat terwijl de jouwe ook een stuk groter geschat word als de mijne.. Gek eigenlijk.. Zou het per ziekenhuis verschillen... Toch afwachten tot ze er zijn he.. Kijken of ze het bij het juiste eind hadden ik ben zo benieuwd!
Oh jee haha Morgen moet ik weer naar de vk en dan heb ik weer een andere als het goed is. Ik was al van plan het weer te bespreken en nu helemaal Heb je nog een groeiecho gehad na de 34 weken dan? Bij mij gaan ze niet meer meten en zelf met de hand voelen wilde ze niet, omdat ik zelf dikker ben en ze zegt het dan toch niet te kunnen voelen. Een andere vk had de week ervoor wel gevoeld hoe het kindje lag en dat ging wel haha, dus soms snap ik het niet echt maar ja. Ben inderdaad erg benieuwd of de schattingen kloppen bij iedereen haha
Mag ik niet van een paar babytjes wat grammetjes lenen. Die van mij vinden ze veel te klein in het ziekenhuis. Wat een gezeur eigenlijk over gewicht alsof iedereen het gemiddelde gewicht heeft. Ben bang wat ze morgen zeggen terwijl de vk zegt dat alles goed is.
Hier regen met zon! Balen want ik moet de container voor zetten en om boodschappen.. Maakt het gewicht heel veel uit eigenlijk? Als het maar gezond is toch?