Ik vroeg het me pas geleden ook af, maar ze heeft niet meer gereageerd hier op het forum (toen ik keek althans). Misschien dat iemand op een andere manier contact met haar heeft..
@Dyson: gefeliciteerd met jullie dochter Karlijn! Zo te lezen is het een hele heftige bevalling geweest. Ben blij dat het nu goed met jullie gaat! Geniet lekker van jullie gezinnetje!
Nee, vlinder heeft al lang niets laten horen. Hopelijk gaat het goed met haar kindje. Ik lees net op facebook dat diortje en bloempje in het ziekenhuis zijn! Wie weet 2 baby'tjes erbij vandaag. Gelukkig allebei al 37 weken, hopelijk geen prematuurtjes erbij, die hebben we al genoeg in dit groepje!
Gefeliciteerd dyson Ik lig in het ziekenhuis maar ga zo echt aan de bel trekken want dit trek ik echt niet meer. Ik wil echt de dienstdoende gynaecoloog spreken.
oei oei! En tussendoor post je nog even een update? haha Hoezo lig je nu in het ziekenhuis?? Had je ergens last van?
Hoe gaat het met de rest hier? Vanochtend heb ik bij de kapper mijn haren laten kleuren en de puntjes eraf laten knippen. Ik las dat iemand van onze groep ook nog naar de kapper ging? Om dezelfde reden haha, ik denk dat ik na de bevalling er niet snel tijd voor zal hebben Zometeen dochter denk ik in bad doen, afhankelijk van hoe ik me voel. En ik wil snel stofzuigen boven, maar goed dat zie ik wel na het bad. Jullie nog plannen?
Om twee uur kreeg ik twee paracetamol. Hoofdpijn is weg maar die krampen houden flink aan. Ik weet geen houding te nemen dus lig zo plat mogelijk met af en toe even zitten. Heb net wel even twee saucijzenbroodjes op. Vriendlief is even snel wat doen en heeft zijn werk afgezegd en komt zo weer terug. Helaas mag hij niet blijven slapen dus ben wel alleen. Ze hebben ook nog temperatuur opgenomen en dat was netjes 36 graden. Bloeddruk was ook lekker laag. Ik wil weten waar die pijn vandaan komt want ik loop ook merendeels te hyperventileren. Ik heb nu al twee keer met tranen over me wangen het knopje ingedrukt maar er wordt niet veel gedaan. Ik blijf die pijn houden en ik heb dan liever de menstruatiekrampen.
Jemig klinkt als persweeen... bij mij tenminste... succes meid. Even volhouden tot je vriend er is en dan net zolang zeuren tot ze verder kijken!
@Leinos, ooh wat fijn dat Tobias thuis is! Nu lekker genieten meis! @Maike, super! Gefeliciteerd! @Dyson, gefeliciteerd met jullie dochter Karlijn!
Onze bevallingslijst: 14 (1) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 16 (1) -Diortje, 25 jr, 1e kindje,FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -SuusD, 24 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 19 (6) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis (KS) en het is een jongen! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (4) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 43 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 29 (2) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (2) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! -Yntje, 32 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 2 december (1) -Juis, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 28 zwangeren! 10 jongens 13 meisjes 5 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Geboren: Maike79 - 23 augustus, Sem*,30 cm, 385 gram, 26+5 weken Kaatje87 - 7 oktober, Noud, 47 cm, 2210 gram, 34+5 weken Leinos - 10 oktober, Tobias, ? cm, 2405 gram, 33+4 weken Deurmat22 - 14 oktober, Lana, 47 cm, 2515 gram, 35+0 weken Lise87 - 24 Oktober, Sam, ? cm, 2750 gram, 37+0 Riantje1987 - 26 Oktober, Kyra, ? cm, 3455? gram, 36+2 Dyson - 30 Oktober, Karlijn, ? cm, 3205 gram, 37+6? Afspraken: november 5: Cygnet (KS), xBLOEMPJE (VK), DIORTJE (INLEIDEN BEVALLING)
Ik mag om 6 uur weer 2 paracetamol en vanavond na de ctg een prik om te slapen. De ene zuster van net dacht dat ik al bevallen was. Wat ik nu voel kunnen wel weeën zijn.