@Anna123 Valt mee. Ben wel behoorlijk moe, net als de vorige zwangerschappen begon dat met 2,5 weken rond de innesteling. En wat last van maagzuur en hoofdpijn. Rommelende buik in de ochtend maar nog niet misselijk wat ik de vorige keren wel was. Maar dat kan nog komen. Maar ik geniet van ieder moment en heb er alles voor over, dus kom maar op
Dank jullie wel allemaal! Vanavond even schrikken hier toen ik wat bloedverlies had maar gelukkig is het bij heel weinig gebleven en geloof ik het allemaal wel. Ik denk de slijmprop.. het is dus maar goed dat meneer morgen gehaald wordt. Ik ga zo proberen even lekker te slapen (ben benieuwd!) Ik kom in de loop van morgen wel even melden hoe het allemaal gegaan is!
@cygnet succes morgen! Even weggeweest hier afgelopen vrijdagavond braken ineens mijn vliezen om 18.00 uur. Beetje rare gewaarwording als je pas op 37+3 zit! De vk gebeld en die gaf aan,wacht even af of je weeën krijgt,anders bel je morgenochtend en gaan we richting ziekenhuis Rond 23.00 uur startte de weeën om de 4 minuten gelijk. Om half één toch maar de vk weer gebeld en ze kwam kijken. Had ik al 6 cm ontsluiting. De andere 4 cm kwamen daar binnen een uur bij dus op weg naar het ziekenhuis r kreeg ik al persweeen. De vk ging uit van 1 cm per uur erbij dus zou om 04.00 uur in het ziekenhuis zijn. Inmiddels was het al twee uur toen wij daar aankwamen (altijd leuk een afgesloten provinciale weg) en werd ze gelijk gebeld dat ze toch wel moest komen. Gelukkig was ze er snel en kon ik om 02.40 uur gaan persen. Dat ophouden is echt geen pretje! Dus ik had genoeg oerkracht verzameld om snel aan de gang te gaan na 14 minuten persen is om 02.57 uur K.eano geboren. Wat een wonder! Helaas liet de placenta niet los en moest die op de ok verwijderd worden. Na twee nachten vol darmkrampjes en veel huilen weinig slapen heb ik nu eindelijk tijd om hier een update te geven. Hij ligt nu al lekker de hele avond al te slapen?dus we kunnen de tweeeneenhalf uur slaap in de afgelopen 72 uur hopelijk gaan aanvullen vannacht!
Wouw souries!! Gefeliciteerd. En wat een aparte naam. Erg mooi! Geniet ervan en rust lekker uit. Jammer van de placenta maar als dat alles is, ben je dat zo weer vergeten. X
@Souries!! Gefeliciteerd met Keano. Klinkt als een goeie bevalling. Jammer van de placenta. slaap lekker allemaal!!
@Mopje: wat een onwijs lief bedje! @Souries: gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad. Jammer alleen dat je toch nog naar de OK moest voor de placenta. Gelukkig waren jullie al in het ziekenhuis. Geniet ervan! Hopelijk kunnen jullie snel wat slaap inhalen. @Cygnet: heel veel sterkte en succes vandaag! Wanneer ga je naar het kraamhotel? Als je ontslagen wordt uit het ziekenhuis? Hier is ook de spannende dag aangebroken. Ik heb er slecht van geslapen en heb veel wakker gelegen. Ik ga er zo maar uit en nog even douchen. De keizersnede staat gepland voor 14.45 uur maar we moeten al om 9.30 uur in het ziekenhuis zijn. Hopelijk valt er nog iemand uit, dan ben ik eerder aan de beurt. Heel spannend allemaal! Fijne dag allemaal!
souries: van harte met jullie zoontje Cygnet & Jackiest: succes !!! hier: toch echt een geplande KS met 39+6 erg balen! Maar niks aan te doen wel onze telf nrs achtergelaten wil er 1 eerder uitvallen dat wij dan worden opgeroepen. We gaan wel zien, misschien kondigd ons meisje zich wel eerder aan en moet dan gelijk naar het ziekenhuis bellen om te zeggen dat we er aan komen. Dat noemen ze dan ook "spoedks" maar is het dan eigenlijk niet.
Oh, dat is wel balen Stefjuh... Hopelijk valt er nog iemand uit. Ik lig hier op m'n kamer te wachten. Heb een eenpersoons kamer dus dat is wel fijn. Ik heb alleen mega honger maar moet nuchter blijven dus dat is wel heel vervelend. Hopelijk ben ik om 14.45 uur aan de beurt want het kan ook weleens later worden als er iets tussendoor komt wat meer spoed heeft. Vriendlief heeft net z'n telefoon laten vallen en die is nu stuk. Komt lekker uit nu...
Gaat lekker @JackieSt Dat is toch haast onmenselijk.. Nu zwanger nuchter zijn. Hier ook al op de valreep een nieuwe telefoon gekocht voor manlief. Succes met wachten! @Cygnet2 is vast al aan het knuffelen met haar mannetje!
Spannend zeg vandaag, 2 keizersneden! Cygnet heeft haar kindje al in haar armen hoop ik! En jackie, succes met wachten, dat lijkt me vreselijk nu. En niet mogen eten @stefjuh, balen dat het dan pas is, wellicht valt er iemand uit en mag je eerder. Nog even doorlopen dus. Doen wij ook Weinig nieuwe hier behalve dat ik nog steeds snotverkouden ben. Het gekke is dat ik ook al dagen geen krampen meer heb gehad, zeg maar sinds de verkoudheid, alsof mijn lijf nu met andere dingen bezig is.
Hè ik lees hier ook altijd nog mee hoor ., maar Facebook is soms wat sneller en ja ik ben nooit zo'n fanatieke schrijver geweest haha.. En ja er zijn er al zo veel bevallen dat het sowieso rustiger word haha.. Bij mij nog steeds alles rustig en weinig tekenende dat de kleine snel zal komen
Om 8:28 is onze Rijk geboren. Het is allemaal heel goed gegaan ondanks de placenta previa totalis. Meneertje begon zichzelf aan te kondigen dus het was goeie timing! Hij weegt 3570 gram en is al aan de borst geweest. Zo lief!!!♡♥♡