@Cygnet: van harte gefeliciteerd! Ik ben nog steeds aan het wachten. Er is een spoedgeval tussen gekomen dus het gaat minimaal een uur langer duren maar ze konden nog geen nieuwe tijd noemen.
Maike: ja helaas niks aan te doen Jackiest: pff lijkt me idd ook lastig dat nuchter blijven... Als het goed is had je evt 's ochtends een beschuitje mogen eten (dat is wat mij verteld is, als je smiddags de keizersnede hebt). Zal je altijd zien nu net telefoon laten vallen! Maar je zal zelf waarschijnlijk ook wel een telefoon bij je hebben. Succes nog even met wachten! mopje: we wachten gewoon gezellig af! Vind ik ook helemaal niet erg hoor. Beterschap met de verkoudheid! Angelasm: het moet ook leuk blijven en geen 'moetje' worden (dat schrijven hier of op fb) Cygnet: gefeliciteerd met Rijk, wat een mooi mannetje!
Hier in het ziekenhuis hanteren ze de 6-4-2 regel vanaf 10.30 uur. Mocht er eerder plek zijn op de OK dan wordt je eerder geholpen. Op zich voel ik me nu niet gammel. Ik zit aan het infuus en krijg daardoor vocht met wat erdoor heen toegediend.
@Cygnet wat een schattig mannetje!! Gefeliciteerd en geniet van de komende tijd @JackieSt Nog even volhouden meid. Komt goed, meteen na de bevalling even pizza bestellen
*breek ff in * Cygnet onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer Rijk !!! geniet er van !! *breekt weer uit *
Cygnet gefeliciteerd met jullie zoon! Jackie hopelijk hoefde je niet lang te.wachten. Vandaag ziek dus geen VK maar donderdag wel ziekenhuis echo en gynaecoloog. Hoor dan meer over mogelijke inleiding etc. Morgen een babyshower in de avond wat Max 2 uur duurt. Dan weer lekker in dromenland.
Wat een mooi mannetje Cygnet! Gefeliciteerd! En een leuke naam Gaat alles goed met jou? Je bloedverlies gisteravond was dus wel een voorbode. Precies op tijd! @jackie: ik hoop dat jij je kindje nu ook in je armen hebt.
@Cygnet, gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje zeg! @Jackie, hopelijk ben jij nu ook met je dochter aan het knuffelen!
We gaan nu wel heel erg hard. Ik mag misschien tot 6 dec wachten. Pff donderdag lijkt zo ver.weg. Zijn er nog inleidingen en KS?
bloempje: dat klinkt nog heel ver weg... Ik heb mijn KS over 2 weekjes op 19 nov. Of ze moet voor die tijd uit d'r zelf komen.
Goedemorgen Straks gaat mijn dochter even 2,5 uur naar de peuterspeelzaal, dus ik moet een beetje opschieten (ben niet vooruit te branden). Vanmiddag moet ik weer naar de vk voor controle, geen zin in maar ja. Verder wat huishouden en boodschappen doen, hopelijk zonder al te veel pijn Fijne dag alvast!
Goedemorgen allemaal, Ik zit op een hele grote roze wolk. Gisteren om 15.51 uur is onze dochter Isis geboren. Ze weegt 3026 gram en doet het super! Ik voel me ook goed, de keizersnede is me 100% meegevallen. Hopelijk kunnen we vrijdag of zaterdag naar huis.
Gefeliciteerd @JackieSt! Geniet van je meisje en de grote roze wolk! X ps: fijn dat je ook niet meer te lang hebt moeten wachten, gezien de tijd!