Onze bevallingslijst: 14 (1) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -SuusD, 24 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 19 (4) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 21 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! 20 (2) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (2) -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -xBLOEMPJE, 20 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 43 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 29 (2) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Yntje, 32 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 2 december (1) -Juis, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 21 zwangeren! 6 jongens 12 meisjes 3 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Geboren: Maike79 - 23 augustus, Sem*, 30 cm, 385 gram, 26+5 weken Kaatje87 - 7 oktober, Noud, 47 cm, 2210 gram, 34+5 weken Leinos - 10 oktober, Tobias,? cm, 2405 gram, 33+4 weken Deurmat22 - 14 oktober, Lana, 47 cm, 2515 gram, 35+0 weken Lise87 - 24 Oktober, Sam, ? cm, 2750 gram, 37+0 weken Riantje1987 - 26 Oktober, Kyra, 52 cm, 3455 gram, 36+4 weken Mamemi - 29 Oktober, Lianne, 44 cm, 2320 gram, 36+1 weken Dyson - 30 Oktober, Karlijn, ? cm, 3205 gram, 37+6 weken Souries - 2 November, Keano, ? cm, ? gram, 37+4 weken Kukel - 2 November, Fleur, ? cm, 3150 gram, 37+6 weken Diortje - 4 November, Liam, ? cm, 4052 gram, 38+2 weken Cygnet2 - 5 November, Rijk, ? cm, 3570 gram, 38 weken JackieSt - 5 November, Isis, ? cm, 3026 gram, 37+4 weken Afspraken: november 7: ACH (vk), xBLOEMPJE (gyn) 11: Mopje (vk) 12: ACH (vk) __________________
Even de lijst bijgewerkt voor Mamemi. Heb toch niks beters te doen Rodaina: dan wordt je al snel gestript, fijn!
bloempje: succes met de inleiding! Ach: hier ook toch wel een klein beetje ongeduldig aan het worden en idd ook erg nieuwsgierig naar ins meisje.... MaMeMi: idd excuus is nergens voor nodig... Lekker aan je gezin denken! vinisa: beterschap voor je dochtertje! Hopelijk is ze snel opgeknapt voordat de baby komt. mopje: hopelijk blijft het dan nog even bij voorweeen thanks voor het updaten van onze lijst!! Rodaina: ik merk dat idd ook dat de dagen langzamer voorbij kruipen! Succes maandag bij de VK! hier: volgende week donderdag laatste controle bij de VK en dan is het wachten op de geplande keizersnede 19/11 (39+6) of ons meisje moet spontaan Willen komen.
@ stefjuh: spannend hoor Als ze eerder komt wordt het een spoedkeizersnede neem ik aan? Hopelijk blijft ze braaf zitten tot de datum van de geplande keizersnede.
@Mamemi.. gefeliciteerd met jullie kleine dame! En heel veel sterkte en een voorspoedig herstel voor jullie allebei Ik ben inmiddels in het kraamhotel aangekomen en geinstalleerd. Lekker hoor.. heerlijk luxe allemaal. Zo met een even een slaapje doen en dan krijg ik nog wat bezoek.. altijd gezellig.
vinisa: klopt, dan wordt het een spoedkeizersnede... Dat klinkt heel drastisch en eng maar zit eigenlijk geen verschil in met de geplande keizersnede. Ik moet zodra er enige teken van natuurlijk bevallen te herkennen is gelijk naar het ziekenhuis, zodat de keizersnede nog steeds rustig kan worden uitgevoerd. Cygnet: lekker hoor!! Klinkt aantrekkelijk dat kraamhotel geniet er van!
@ cygnet: dat klinkt erg goed geniet er maar van! @ stefjuh: oh bij het ziekenhuis waar ik liep stond in de informatiefolder dat bij een spoedkeizersnede het kindje eerst weg gaat bij de moeder voor onderzoeken en bij een geplande keizersnede niet. Dat vond ik zo'n nadeel. Ik hoop ook dat het bij mij voorspoedig verloopt en natuurlijk kan, want zo'n spoedkeizersnede lijkt me niets. Niet dat gepland zaligmakend is hoor haha, zo bedoel ik dat niet. Wel fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven
vinisa: ik denk dat het idd per ziekenhuis verschilt bij mij is het zo dat in beide gevallen dat het doek omlaag gaat wanneer de baby uit de buik wordt gehaald en dan kort door de kinderarts in dezelfde ruimte wordt nagekeken en dan gelijk op de borst van de moeder wordt gelegd en dan gezamenlijk naar de kraamkamer. Ik had natuurlijk ook liever een natuurlijk bevalling gewild, maar met half onvolkomen stuit leek dat me niet een slimme keuze. Hoop voor jou idd gewoon op een lekkere natuurlijke bevalling En wat betreft die datum... Ja op zich best fijn dat ze in ieder geval voor of op die datum bij ons is.
@vinisa Hier gelukkig geen klachten.. Behalve het ongeduldig worden! @cygnet2 Geniet van het kraamhotel!
Wooooow! Ik ben hier even een dikke week niet geweest n de ene na de andere baby is eruit gepopt! Waarom ik er niet was is niet echt een goede reden voor kon me er ff niet toe zetten wat overigens nergens op slaat! In ieder geval nieuwe mama's allemaal gefeliciteerd! Aangezien ik ruim 25 pagina's moet lezen heb ik dit niet allemaal volledig doorgelezen... Hoop dat t bij iedereen verder wel allemaal goed is gegaan! Hier vandaag minder dagje maar hoop snel weer mezelf te zijn! Vandaagdag dat alles pijn doet en extreme keelpijn heb... Straks vroeg onder de wol en hopen op een betere dag morgen! Ik mis firsttime tussen de bevallen moeders (lees haar blog dus vandaar dat ik weet dat ze bevallen is)
Na een dag zeurende buikpijn lekker in bad geweest, nu is het weer rustig. Hopelijk blijft het nog even zo. Vandaag eindelijk beschuit en muisjes gehaald. Nu ben ik denk ik klaar. @stefjuh: nog 11 dagemn, dat is aftellen!
En je bent vandaag 37 weken @Mopje! @juis Heb haar een hele tijd geleden van de ljjst gehaald na haar blog verhaal.. Vind het ook niet netjes om iemand met naam op de lijst te zetten als ze zichzelf biet melden. Doen we ook niet van facebook naar hier..
@Mopje.. goed gedaan à terme! Toch een lekker veilig gevoel! Goedemorgen iedereen Hier ga ik zo de dag maar eens beginnen. Even lekker douchen
Hoelang blijf je daar nog @Cygnet2? Lijkt me heerlijk alleen naar hoeven zorgen voor jullie kleine man en knuffelen!
Hoe is het met de zwangerschapsvergiftiging cygnet? Geen last meer van? Wij hebben een paar dagen rust, zoontje is uit logeren bij opa en oma Beetje gemengde gevoelens, maar ik denk dat wat stilte voor de storm niet slecht is. Ook voor mijn man, die heeft alleen maar gezorgd afgelopen week, voor mij (omdat ik zo ziek was) en voor mijn zoontje. Dus vandaag lekker wat klusjes en morgen lekker samen op de bank filmpjes kijken, omdat het nu nog kan! Fijn weekend iedereen!
Na een slechte nacht een pittig dagje gehad! Maar wel op en top verwend door mijn lieve vriendinnetjes met een babyshower! Lig nu dood op op de bank lijf is op maar hoofd overstroomd! Vl is bij z'n beste vriend, dus ik lig heerlijk languit! Stem is helemaal weg super keelpijn en hoofdpijn van de veel te korte nachten! Had net ook bijna 1 graad verhoging! Vind t niks maja hou t ff goed in de gaten... Bij jullie alles goed verder??
@juis: ik heb je vast aangestoken Ik had woensdag ook verhoging. Gelukkig voel ik me nu weer beter. Lekker in bed en uitzieken, meer kan je niet doen! Wij zitten lekker op de bank, dadelijk slapen en geen wakkere dreumes vannacht. Hopelijk kan ik uitslapen morgenochtend en ben ik niet om half 8 klaar wakker!
Lekker rustig uit kunnen slapen mopje? Hier ook alles goed juis, ik merk dat het drukker in mijn buik is dan normaal... Ze ligt lekker rond te draaien... Hebben jullie ook steeds meer last van je banden en onderrug... Wordt nu toch wel wat zwaarder. Beterschap met de verkoudheid!
Stefjuh: het is nu idd heel zwaar aan het worden! Ik heb vooral last van me schaambot. Daarbij loop ik echt als een pinguin te waggelen. ik sta bij "buik van de maand" zou iedereen svp willen stemmen ???