Bedankt nog was lekker rustig en ben niet ziek geworden Wat een raar idee voor je, je laatste controle bij de vk morgen..
Dat is al snel, fijn hoor! Kan het dubbele gevoel voorstellen.. Wel fijn dat je een rustiger gevoel hebt Oh lekker zeg, 24 graden! Kan het me niet eens meer voorstellen met het weer hier haha Het gaat nu weer beter *klopt af* ben vooral al blij dat ik niet net dan ook zou bevallen haha Nu hopen dat ik niet meer ziek word
Dat de krampen blijven ondanks in bad gaan is vaak een teken dat er echt iets bezig is. Ben benieuwd hoe het nu met je is..... Wat betreft de rustige avonden heb je gelijk, ik besef me soms opeens dat die rust zo weer weg is hahaha. Zal wel weer wennen worden
Wat ik al verwachtte, het heeft niet doorgezet. Wel de hele nacht wat zeurende pijn gehad. Hopelijk snel nieuws van Anja! Misschien maar goed ook dat het bij mij rustig bleef want wij hebben dezelfde vk
maike: lijkt me een fijne gedachte dat je nu veel rustiger bent. Klinkt echt heerlijk 24 graden! mopje: jammer dat het bij jou niet heeft doorgezet.. Grappig dat jullie dezelfde VK hebben haha dan is het idd maar beter ook. =D vinisa: ja best gek idee... Het wordt nu echt aftellen geblazen! Ben benieuwd hoe het met Anja gaat...
Vandaag mijn uitgerekende datum.. Best een gek idee.. Noud is nu al 5+2 weken.. @Maike, ooh lekker zeg paar dagen Barcelona! Heerlijk! Spannend, komt vast weer snel babynieuws aan! Succes meiden!
Dacht er vanmorgen nog aan @Kaatje87.. Ons lijstje gaat nu bijna van start! Hier nog rustig! Kom op ik wil baby nieuws lezen!
Hier ook weinig te melden eigenlijk! Zwaar verkouden en alles op m'n dooie gemakje doen! Vl zit na vandaag nog 2 dagen in Utrecht te werken... Vind t echt niks op minimaal 1,5u afstand vanaf 6u smorgens tot 19/20u savonds! Durf alleen niet meer naar de grote toilet! Bang dat ik pers en aangezien het zoon vaste massa is scheur ik telkens uit en dan nog die aambeien! Aaarg! Gelukkig maar 2x per week maar dan wel meteen n volle dag ongemak ervan!
Ik weet het @maike79.. Maar helaas. Alles nog rustig! Hoop heeeel erg op dit weekend. 15 november heeft manlief voorspeld 16 november mijn moeder 17 november volle maan, dus wie weet! Wat heerlijk zeg.. Even naar Barcelona! Ik duim met je mee tot 27 november! Vervelend zeg @Juis.. Je gebruikt vast al laxerende producten? Want misschien verlicht het dan iets.
Ja zit aan de laxerende siroop van de apotheek... Schiet niet echt op! Ikzelf voorspel 22-11 vl 27-11 en verder zeggen er nu veel 5 of 7 dec...
Goedemorgen! Nog geen babynieuws? Voel hier weer echt alsof ik ongesteld moet worden, hopelijk voorbereiding op het weekend! Vandaag maar weer even soppen, zodat alles extra schoon is!
Mag ik hier ook nog even meepraten? 38+ en het zooo zat. Las al een tijdje mee hoe jullie het allemaal ervaren
Hoi meiden, Zit niet meer zoveel op zp.. Probeer af en toe wel bij te lezen maar tis zo druk ineens met kleine liam.. Facebook hou ik iets makkelijker bij.. Maar met ons gaat alles goed hoor.. Het was even wennen allemaal.. Maar nu deze tweede week went het al aardig... Vanaf maandag sta ik er echt alleen voor dan gaat mijn vriend weer werken.. Komt vast goed maar is toch een beetje spannend... Heb zoveel aan mijn vriend op het moment.. Hoop voor degene die nog zwanger zijn dat het voor jullie snel gaat doorzetten!! Lijkt me verschrikkelijk zo lang te moeten wachten nog..
hoe bevalt t moederschap? Nog last van onzekerheid of gaat alles vanzelf? Dat vraag ik me erg af voor straks. Fijn dat t goed met jullie gaat. Kraamvisite al allemaal gehad??
Het moederschap vond ik wel even wennen eerlijk gezegd.. Vooral de eerste dagen.. Het heeft zo een grote impact op je leven wat je je niet kan voorstellen als je nog zwanger bent.. Ik vond de eerste week heel zwaar.. Omdat je ook echt moet herstellen van de bevalling.. Mocht de eerste dagen ook niet veel zelf doen.. Heeft mijn vriend bijna alles moeten doen... Wat ik heel mooi vind is dat je moedergevoel echt heel snel komt opzetten.. Na een paar dagen gaat het wel vanzelf.. En tuurlijk ben je wel onzeker nog.. Maar als je merkt dat hij bij jou vanzelf rustig word dan voelt dat echt heel goed.. En elke dag word je zekerder.. Het gaat echt vanzelf allemaal.. Nee nog niet .. We hebben er bewust voor gekozen om in de eerste week alleen dichtstbijzijnde familie te laten komen.. Zoals onze moeders,broers en zussen.. Ik was ook zo moe nog en voelde me niet goed.. Om dan ook elke dag visite om je heen te hebben.. Je hebt echt samen tijd nodig hoor om te wennen.. Wij vonden dat heel fijn zo met zn drietjes.. Vanaf deze week laten we om de dag kraamvisite komen..gewoon lekker rustig aan.. We hebben ook pas afgelopen maandag de geboortekaartjes op de post gedaan..
@diortje: slim gedaan zo! Je rust de eerste week is belangrijker dan al dat bezoek Spannend als je dadelijk alleen bent, maar ook dat went snel. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik dadelijk 2 koters heb! @pindaa:kom maar lekker kletsen, nog even doorzetten! Heb je al voortekenen? @hier: gisteravond weer wat voorweeen, maar nam snel af. Vandaag geen baby hier!