16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat is zo ja, niets zo vervelend dan dat je op eerder rekent en je juist langer moet wachten.

Jij ook al niet helemaal fit.. :( beterschap!

Heb je de baby wel gevoeld?

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ben benieuwd hoe het met ACH gaat :)

3. ACH

ACH Niet meer actief

Zie je berichtje, zal even reageren de rest niet gelezen.. probeer ik vanavond te doen.
    Na half 4 helaas geen regelmaat meer te herkennen.
    Af en toe nog kramp. Wel weer meer slijmverlies. Ben nu bij mijn ouders dus hoop dat het vannacht met ontspanning wat doet..

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedankt voor de update! Ik hoop het ook voor je, het klinkt allemaal toch best goed :) zal voor je duimen dat het doorzet!

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Heel benieuwd ach! Klinkt als een begin;)

Vanmiddag in het ziekenhuis gezeten... Ik maakte me toch best zorgen om de baby en omdat ik me niet lekker voelde. Om 3 uur bij de vk en zij kon niets vreemds vinden, hartje klopte goed, maar ze vond het voor mijn geruststelling goed dat we een ctg zouden laten maken. Om 4 uur waren we in het ziekenhuis, en 2 uur later, ctg, echo, bloedprikken verder! Alles was goed, de baby leek wat gedraaid en wellicht voel ik hem daardoor minder. Groeiecho gehad, ze schatte hem nu ongeveer 7 pond, iets meer dan gemiddeld voor dit termijn. Bloed en urine was goed, ik dacht ook al dat mijn hoofdpijn vooral kwam door het slechte slapen.

Net wel weer heel zachte beweginkjes gevoeld, misschien blijft het wel zo!

Morgenochtend even bijslapen, dan is zoontje naar de oppas.

Hoe is het met je keel vinisa?

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik vond je al stil, ik dacht misschien dat er toch iets was begonnen. Wel fijn dat alles goed is met jouw zoontje. Hopelijk voel je hem vanzelf weer wat meer en slaap je ook goed vannacht. Zijn gewicht is nog best netjes toch? :) Niet te groot gelukkig :)

Mijn keel is nog steeds pijnlijk helaas. Lig nog steeds in bed. Hoop dat ik me na een nacht (hopelijk goed) slapen wat beter zal voelen..

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Was nog beter geweest als ik met weeen in het ziekenhuis had gezeten:D Wel 1 oefenwee op de ctg gezien! Grappig is dat. Lekker slapen vannacht, neem nog een lekkere kop thee met honing, dat helpt bij mij altijd.

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha ja dat zou mooi zijn geweest :D

Ben een ultieme zeikerd en lust geen thee :), dus nu gewoon proberen voldoende koud water te drinken en een paracetamol zodat ik in ieder geval kan slapen vannacht :)

9. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hoi Meiden,

T heeft even geduurd, maar nog niet zoveel tijd gehad deze week !!!
    Afgelopen maandag bij de gyn geweest en omdat mijn clusterhoofdpijn had besloten om weer terug te komen belden ze s avonds dat we ons dinsdag moesten melden om te beginnen met het inleiden!

Dinsdag een ballon geplaatst, woensdag en grotere en donderdag was er genoeg ontsluiting om mijn vliezen te breken.
    Na een uurtje is er een infuus geplaatst met wee-opwekkers en dat ging snel zn werk doen.
    Al vrij snel kwamen de weeen regelmatig, maar doordat ze zo heftig waren kon ik niet goed ontspannen tussendoor. Daarom een ruggeprik gevraagd, 3keer opnieuw geprikt... De 3e heeft helaas maar een iirtje gewerkt, gelukkig vorderde de ontsluiting in die tijd wel goed, ineens naar 9cm!

Rond rond een uur of tien savonds mochten we eindelijk gaan persen...uiteindelijk is om tien voor half 12 onze dochten Lara Anne geboren met hulp van de vacuumpomp. (4120gram)

Wat een opluchting na een lange dag!! We zijn sinds gisteren thuis, heerlijk weer in ons eigen bed!

Zou iemand dit aan willen passen op de lijst?

Ik zal deze week eens even goed bijlezen!!

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ rosa: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ook een flinke meid al voor jouw termijn, was ze ook groot geschat?

Nou geniet er maar goed van :)

11. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd rosa! Nu genieten ♥

12. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    bedankt voor alle felicitaties!!

rosa: gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

alle zwangeren: succes met de aller laatste loodjes... Wat een ervaring is dit zeg!! Vandaag mogen we lekker naar huis.

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @rosa: wat een bevalling... Maar jullie hebben een prachtige dochter gekregen!

Hoe was de nacht dames? We wachten met spanning op bericht van ACH, het leek erop dat de bevalling begonnen was!

Hier goed geslapen, al was de wekker vroeg zodat man en zoon om half 8 de deur uit waren. Terug in bed kon ik niet meer slapen. Gaap...

@vinisa: goed geslapen? Jammer van de thee, dat helpt echt!

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ben ook benieuwd naar ACH, denk dat ze bevallen is of ermee bezig is :) het klonk allemaal veelbelovend.

Fijn dat je goed geslapen hebt, ik heb ook redelijk geslapen. Dochter was wel vroeg wakker, rond vijf voor zeven. En ik maak mijn man altijd rond een uur vijf wakker, dus echt uitslapen doe ik dan niet meer :p

15. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik las net op facebook dat ach vanochtend bevallen is, ze zal nog wel verhaal komen doen hier!

Buik rommelt weer wat vanochtend!

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh wat leuk! Het klonk ook als het echte werk bij haar. Dan is het vlot gegaan :)

Ben benieuwd naar haar verhaal :)

En bij jou rommelt het ook weer, nou het moet toch een keer doorzetten lijkt me :D

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ ACH: gefeliciteerd!

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hier weinig nieuws, geen gerommel of zoiets ;)

19. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Poeehh, kan het nu alweer amper bijhouden! Veel gebeurd in een paar dagen tijd ;)

Anja, Stefjuh, Rosa, ACH : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!

Hoop voor de dames waar het bij aan het rommelen is dat het door gaat zetten!

Hier alles nog redelijk rustig.. Had gister nog steeds bloedverlies, inmiddels al meer dan een week en het werd ook wel helderrood en meer dus ik heb toch even gebeld omdat ik me wat ongerust maakte. Controle gehad en wat blijkt? Hij is ingedaald! Nog niet vast maar wel zo ver dat hij niet meer uit het bekken te wippen valt. Hoef dus nu niet meer te gaan liggen bij gebroken vliezen, scheelt weer dat ik dan wat verder van huis durf te gaan hihi!
    Verder bleek tijdens inwendig onderzoek dat de baarmoedermond voor de helft verstreken is en er een krappe cm ontsluiting is..
    Na het onderzoek gelijk een stuk meer bloedverlies met taai slijm dus lijkt wel meer gebeurd te zijn... Hopelijk gaat het nu niet lang meer duren. Toch heb ik het idee dat de kans nu groter is dat de bevalling vanzelf op gang gaat komen nu hij ingedaald is.. Dat idee had ik voorheen totaal niet!

Fijne dag!

20. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Hoop voor je dat alles vanzelf op gang komt! Toch wat relaxter als een inleiding en getrek en gesjor in het ziekenhuis ;)

Deel Deze Pagina