16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Hahha mopje dan had ik het behoorlijk mis met mijn theorie over je 'interne mechanisme' ;) bij jou werkt het blijkbaar andersom hihi! Spannend, zet m op!

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh spannend!

Ben benieuwd :D

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het gaat goed. Nou ja veel bekkenpijn enzo, maar verder alles goed :) geen voortekenen van een bevalling haha

En heeft het strippen al wat effect dat jij merkt? Ik zou zelf liever ook even nog afwachten hoor, liever natuurlijk dan inleiden. En hoe dan ook inderdaad binnen een week voor jou, vast een fijn idee :) hoop voor je dat het snel begint!

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nog rustig hier:D Zoontje is weggebracht en we hebben lekker gegeten samen. Behalve lichte krampen en vruchtwater wat blijft lopen geen gekke dingen. Het mag wel beginnen van mij!

5. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Zet em op!! Ben benieuwd :)

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh ik dacht jij bent vast al druk aan het bevallen :p

Nou hopelijk begint het snel, veel succes! :D

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik dacht vannacht al het te hebben gezien, maar nu is het zeker... er zit bloed in dat slijm dat ik verlies.. bij mijn dochter was het een goed teken dus ben benieuwd..

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh en heb nu ook af en toe kramp in mijn rug die minimaal een minuut aan houdt. Nog niet regelmatig.. wel balen dat zal weerrrugweeën worden :(

9. jj1308

jj1308 Lid

11 okt 2012
    92
    16
    8
    Parttimer
    Nijmegen
    Ohh spannend vinisia!
    Hopelijk is het begonnen en heb je gauw je kleintje in je armen!
    Ben benieuwd hoe het met mopje is!

Hier helaas helemaal niks gaande :(
    Vanmiddag de controle in het ziekenhuis maar afwachten.....

10. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Goed bezig Venisa. Hopelijk rond t middaguur starten. Succes!

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Goedemorgen! Nog geen baby:) Best goed geslapen en 2x wakker geweest met een paar weeen, maar die waren zo weer weg. Ik moet om 12 uur op controle bij de vk en ze raadt me aan lekker te gaan wandelen zo. Mooi weer, dus dat moet dan maar:D

Spannend of het bij vinisa nu doorzet!

En jj: ook jij succes in het ziekenhuis!

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha ja ik vind het zelf ook weer super spannend :) ik hoop dat het doorzet, pijnlijk is het toch al aan het worden haha :p

Succes met je controle en ik duim dat het bij jou gaat beginnen :)

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha met het persen? Zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. Bij mijn dochter deed ik er ook aardig lang over :p

Ik hoop vandaag nog, maar kan net zo goed morgen worden... :)

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Even een update :)

De krampen zijn duidelijker aan het worden, duidelijk in mijn rug en heupen terwijl mijn buik hard wordt. Ze komen nu nog onregelmatig, maar wel vaker. Mijn dochter gaat zo (rond half twaalf ongeveer) met mijn moeder mee naar mijn oma en daarna pikt ze de spullen op (die zetten wij zo klaar in de gang) en dan slaapt mijn dochter bij mijn ouders.

15. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wat spannend allemaal .. Ben benieuwd hoe het gaat lopen vandaag.. En wanneer wie bevalt ...

Morgen ben ik 40 weken Pfff .. En zoals het er nu voor sta ga ik die gemakkelijk halen .. Want er is hier nog niks aan het handje ...

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oeps, was vergeten op jou te reageren :)

Ik had echt babynieuws van jou verwacht haha

Lopen helpt zeker! Bij mijn dochter had ik eerst alleen slijm met bloed erin en die dag flink gewandeld en die avond zette het goed door. Nu begonnen de krampen al meteen, ook onregelmatig en elke keer als ik in beweging kom wordt het sterker en komt het vaker.

Succes bij de vk!

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    We hebben lekker gewandeld, maar ik voel nog niks! Alleen loop ik steeds leeg... Benieuwd wat de vk zegt. Waarschijnlijk rond 4 uur naar het ziekenhuis als er niks komt.

Succes Vinisa!

18. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Spannend Mopje en Vinisa! Ik hoop dat het goed doorzet en dat jullie snel jullie kleintjes in jullie armen mogen houden.

@Mopje, ik lag stil in bed maar heb 7 matjes vol vruchtwater weggelekt, lijkt me apart om zo te gaan wandelen ;)

Wat is het leven met een kleintje toch leuk maar ook enorm druk. Mijn moeder is gisteren na 3 weken bij ons gewoond te hebben naar huis gegaan. Vanaf nu sta ik er overdag dus echt alleen voor en doet oma de nachtvoeding niet meer. Dus het leven gaat nog een beetje drukker worden. Gelukkig is Karlijn een engeltje, ze slaapt goed en huilt alleen als we na 3 uur niet direct klaar staan met een flesje. 's Nachts begint ze al langer te slapen en minder te drinken dus ook dat gaat de goede kant op voor mama's nachtrust.
    Ze heeft wel lang gedaan over op gewicht komen, na 2 weken zat ze pas weer op haar geboortegewicht, daarna heb ik de gehuurde weegschaal weer terug gebracht om niet te obsessief met haar gewicht bezig te zijn. En je merkt best met het geven van een flesje dat er al meer gewicht op je arm ligt, ze doet het dus prima.

19. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    oh wat spannend hier allemaal

meiden allemaal veel succes

20. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    hier even mijn verhaal in het kort

op 12 -11 werd ik om 5 uur wakker met weeen
    om half6 stond ik onder de douche
    de hele dag door weeen gehad en smiddags toch maar besloten om vlk te bellen
    daar konden we om 4 uur terecht
    alles na gekeken en 2 cm ontsluiting
    alles was goed en het zag er zeer gunstig uit dus weer op na huis
    de hele avond weeen gehad en toen de nacht in
    op 13-11 om 2 uur vlk gebeld maar omdat me weeen niet regelmatig kwamen wou ze eerst niet langs komen
    dan had ik weeeen om de 6 min dan om 9 min en dan 3 achterelkaar
    om 4 uur belde vlk mezelf terug hoe dat het ging
    ik zei het is nog precies zo.
    dat vond ze vreemd en zei ik kom eraan

rond 5 uur was ze hier
    alles na kijken en wat bleek had nog maar 2 cm ontsluiting
    ze zei dit kan niet je zit al 24 uur in de weeen daarop werd besloten om na het zkh te gaan in drachten.
    hier was het nog maar de vraag of ze door zouden inleiden of dat ze me eerst iets gaven om te slapen
    ik heb aangegeven dat ik door wilde gaan en gelukkig gingen ze ermee akkoord.
    na wat voelen kon ze het oprekken na 4 cm ontsluiting
    maar nog kwamen de weeen niet regelmatig maar waren wel sterk genoeg
    dit alles hielden ze goed in de gaten
    toen werd besloten tot mijn vliezen te breken en een ruggeprik te zetten
    wel een ruggeprik zodat ik alles nog wel kon en voelde
    toen ging alles heel snel
    ik was nog niet terug op de afdeling en ik had al 8/9 cm ontsluiting
    en gelijk erna persweeen na 40 minuten was onze kleine man er

helaas was hij ook nog een sterrekijken maar is gelukkig zonder vacuum geboren
    de navelstreng had hij 2 keer om zijn nek
    jullie begrijpen dat dit even angstig was
    maar dit was al snel helemaal goed

toen ze mijn vliezen(placenta) bekeken viel hun iets raars op
    de vaten in de navelstreng liepen niet mooi in een lijn erheen maar zaten verdeeld over de gehele vlies
    dit komt maar zelden voor
    opzich geen probleem maar als ze verkeerd hadden geprikt of mijn vliezen waren verkeerd gescgheurd had onze kleine man het niet overleefd.

maar gelukkig is hij gezond en lekker thuis
    diezelfde avond nog

dit was het wel zon beetje

Deel Deze Pagina