16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    sorry als het er soms wat warig staat

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ anja: oh wat heftig. Gelukkig is het goed gegaan, zou er ook van zijn geschrokken!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ mopje en jj: hoe gaat het nu?

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ angelasm: het kan zomaar starten en meteen goed, hoop voor je dat het snel begint!

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @anja: wat een heftige bevalling! Dat is wel een grote schrik van die navelstreng, brrr... Alles nu goed met je jochie?

@dyson: fijn dat je moeder zoveel geholpen heeft. Gek om dan alleen voor je kindje te moeten zorgen hè?

@hier: lig aan de ctg in het ziekenhuis. Ik mag niet meer thuis bevallen, maar ik weet nog niet of ik moet blijven of dat ik nog naar huis mag vanavond. Nog steeds geen weeen...

@vinisa: hoe is het je weeen?

@jj: alles goed in het ziekenhuis?

6. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Even ego en snel: ik ben vannacht bevallen van onze dochter Louise. Heftige bevalling - van 4 naar 10cm ontsluiting in 40min gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Maar alles is goed, al heb ik wel veel naweeën (auw!). Dochter maakt het goed. Ik ook, maar ben heel moe.

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd!!!

En jeetje wat snel, daar wordt je zeker niet vrolijk van. Lijkt me erg heftig :(

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ mopje: ik dacht dat je met gebroken vliezen binnen een X aantal uur wel moet bevallen of is dat niet meer zo? En wat balen dat je nog steeds geen weeën hebt.. :(

Hier nog steeds weeën ze zijn wel pijnlijker geworden, maar ik erger me aan de tijd haha. Het blijft rond de 40-50 seconden en dat moet echt naar een minuut of langer ;) en nog steeds onregelmatig.. Nu ongeveer elke 6 minuten, soms korter soms iets langer. Maar duidelijk pijnlijker, ik zal niet meer slapen vannacht als dat zo doorgaat.

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @mcm: gefeliciteerd! En dat is snel, doet me denken aan de bevalling van mijn eerste... Mooie naam heeft je dochter!

@vinisa: na 24 uur wordt de bevalling klinisch en elk ziekenhuis gaat na een andere tijd inleiden. Ik hoop dat ik de nacht thuis mag afwachten, maar ze laten me hier lang wachten:( Ik ben benieuwd wie er eerst gaat bevallen!

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik denk jij hoor haha :D

Kun je niet aan een verpleegster vragen wat de status is? Kan begrijpen dat je liever thuis afwacht :)

Pfff af en toe echt pijnlijk hier, deze die ik net had was krachtiger en duurde ongeveer een minuut.

Ik zou eigenlijk de geboortetens moeten pakken denk ik :) wilde dat ding echt gebruiken, dus moet het snel aansluiten anders heeft dat denk ik geen zin meer..;)

11. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @mcm gefeliciteerd met louise en succes en sterkte met de nasleep...

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik ben weer thuis en wordt morgenochtend ingeleid! Spannend...

13. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Oeh, maar wel fijn dat je morgenavond dan waarschijnlijk al met je kleintje knuffelt :)

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Fijn dat je naar huis mocht!

En spannend morgen al ingeleid worden :D

15. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Bij jou niets meer dan??? Ga je vannacht aan de slag? Hahaha Dan win je de competitie alsnog ;) Als alles maar goed gaat, das het belangrijkst.

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nu ongeveer elke 4/5 minuten flinke kramp (wee), mag hopen dat het ook voor ontsluiting zorgt haha. Het doet al goed pijn in ieder geval. Maar ben zo bang dat ik straks in het ziekenhuis kom en ze zeggen dat er geen ontsluiting is.. Omdat de kleine ook nog niet ingedaald was/is.

Weeën duren nu bijna een minuut soms langer, dus ik wil later vanavond bellen als het nog zo gaat.

De vk zei misschien heb je wel indalingsweeën.. Nou mag hopen van niet want dit voelt net als hoe het ging bij mijn dochter en als dit alleen pijn van indalen is ga ik het echt niet zonder pijnstilling trekken :)

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik was al aan het typen haha :D

Zie berichtje onder jouwe :)

18. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Lekker even douchen, gaan liggen op bed en ze goed wegpuffen. Als je ontspant, schijnt de ontsluiting ook sneller te komen.

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Douchen heb ik al gedaan en heb nu de geboortetens aangesloten op mijn rug, dus kan nu niet meer. En liggen schijnt niet slim te zijn bij rugweeën, ik heb dat bij mijn eerste bevalling ook als erg rot ervaren (zat toen aan de monitor vast helaas). Dus ik probeer te blijven zitten of te staan en evt. gebukt te staan. Ik ben volgens mij meer ontspannen dan bij mijn dochter, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten. Alleen zodra ik echt een wee heb is het pittig, de geboortetens ontspant wel een beetje tussendoor :)

Oh en bedankt voor de tips :D

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Dat lijken toch geen indalingsweeen! Kun je de vk niet bellen? Dan kan ze toch voelen hoeveel ontsluiting je hebt? Ik moest bellen bij weeen om de 5 minuten. Lekker in bad misschien?

Ik zit weer vrolijk op de bank, net weer 1 wee gehad, en dat was het weer... Ergens hoop ik dat het vannacht spontaan begint, dat lijkt me toch fijner. Mijn eigen vk kwam nog even langs en zei me dat als het echt heel snel zou gaan vannacht dat ik haar maar moest bellen, ze wil geen baby langs de kant van de weg:D

Spannend vannacht en morgen voor ons!

Deel Deze Pagina