Hmm is al weer even geleden dat er baby is geboren .... Kom op kleintjes .. Er wachten nog een aantal papa's en mama's ... Onder wie ik haha .. Morgen Naar ziekenhuis voor echo en hard filmpje dan ook eerste gesprek met gynaecoloog over inleiden .. Ben benieuwd .. Hoop dan wel op deze week zodat het november kindje is.. Maarja dat zal wel erg kort dag zijn schat ik in.. Dus daar ga ik maar niet vanuit..
Stiekem kan het heel snel lopen, Angelasm... Ik ben op woensdag met mijn beste vriendin gaan shoppen, en helemaal niets aan de hand. s'Avonds rond 6 uur wat gerommel, 10 uur begonnen de weeën en om half 11 was de kleine er.
Maike succes morgen! Angelasm, t kan soms raar lopen hoor! Hier maandagochtend op controle geweest bij de gyn, maandagavond belden ze dat ze op dinsdagochtend in gingen leiden! Dus je weet maar nooit!! Hier verloopt alles vlot al zeg ik het zelf, merk alleen dat de vacuum toch wel zn tol eist...daar heb ik zelf echt nog wel last van helaas... Maar kan steeds weer wat meer gelukkig. lara doet t goed! Ze groeit goed en de gehoortest was ook goed! Vandaag zijn ze van t consultatiebureau geweest voor de intake. T viel mij mee... Had al zoveel gehoord van mensen om me heen over het "constanatiebureau"! Maar een aardige vrouw, was tevreden over hoe we alles doen thuis. Toch wel even fijn om te horen van iemand die er "verstand" van heeft.
Vandaag de hielprik en geboortest, goedgekeurd! Ik vind de kraamweek wel lekker hoor, vooral omdat we zo'n tevreden mannetje hebben en de borstvoeding super loopt. Het voelt weet helemaal zoals de borstvoeding was na een paar maanden bij mijn oudste (eerste maanden drama met kolven en niet willen drinken). Alleen spuugt hij nu wel af en toe. Hij is ook al weer aangekomen vandaag, dus ik hoef hem in de nacht niet meer om de drie uur wakker te maken Vannacht wel gedaan, moest ik hem om half 6 dus echt wakker maken nadat hij tussen half 1 en half 3 wakker was geweest... Hoe is het met jullie kindjes en krampjes? Ik weet niet zo goed vanaf hoeveel dagen/weken die kunnen komen. Ons mannetje is nu nog zoooo rustig!
Hier gaat t goed! Super goede nacht achter de rug! Niks te klagen iig alleen dat ik zo nieuwschierig ben! En wil zo graag bevallen! Ben ook heel benieuwd naar jj en maike!
Ik ben benieuwd naar jj. Misschien ligt ze lekker te bevallen. Laten we het hopen! Baby begint hier te spugen Vanochtend was hij er echt niet lekker van. Ik hoop dat het niet erger wordt en we niet weer een spugertje krijgen zoals de eerste!
Hoi allen! Was even afwezig maar wil bij deze melden dat mijn kleine prinses op 26.11 is geboren om 1.59 uur met een gewicht van 4.490 kilo! Het gaat goed en update volgt nnog! Hoe is het met jullie??
Rodaina gefeliciteerd!!! En wow!! Ik vond onze dochter al zo groot met 4120gram! Respect! Hihi! Maike, hoe was je echo?? Hier een rustig dagje, schoonouders hebben vanmorgen gekeken bij t in bad doen en schoonmoeder heeft haar voor t eerst vastgehouden..is misschien heel stom, maar als ik zie hoe mijn ouders haar aanpakken en vasthouden en dan mn schoonouders...ik zou ze t liefst gewoon helemaal niet aan ze geven.... Erg he?! Ml is toch ook groot geworden, maar toch! Vanmiddag vooral lekker een tukje gedaan, vanavond komen er rwee vriendinnen langs om even te kijken bij de kleine meid! Dan is de dag alweer voorbij... De dagen vliegen echt om!!
Hartelijk gefeliciteerd rodaina! Is n ehoorlijke baby! Hoop dat de bevalling helemaal voorspoedig is verlopen!
Hey dames, Echo lijkt niet goed te zijn. Vruchtje ligt erg ver weg in de baarmoeder en lijkt bijne buitenbaarmoederlijk te zijn. Volgende week nog een echo voor bevestiging, anders wordt het gevaarlijk wanneer hij wel begint te groeien ivm scheuren baarmoederwand e.d. Dus als volgende week weer niet goed lijkt gaan we afbreken ivm risico. Helaas mag het weer niet zo zijn. Ik ga uit van slecht nieuws.