Goede morgen! Gisteren lekker geborreld met vriendinnen... Was weer gezellig, maar dan aan de cola, haha. Regent het bij jullie ook? Somber weer is het. Even de stad in en daarna maar lekker relaxen thuis. Vanavond weer 2 verjaardagen, pfff... Af en toe word het te veel. Morgen weer een volle dag op pad en daarna komt de werkweek weer. Moet toch wat meer rust voor mezelf nemen denk ik. @ dieren wegbrengen: ook geen last van. Hier geen huisdier te bekennen en zal er ook nooit komen, heb er niks tegen hoor, maar ook zeker niks mee... @ ach: werkse nog even vandaag! Aftellen tot je vakantie! Vertrek je ook vanavond of morgen al?
Hier regent het gelukkig niet. Ti's wel bewolkt en warm. Manlief is aan het voetballen dus ik heb het rijk alleen. Net heerlijk samen ontbeten en nu maar aan het huishouden. Huisdier wegbrengen: wij hebben een parkietje.. Super lief tam ding.. Met de vakanties hebben we altijd wel een oppas. Dit jaar maar eens kijken wie d'r thuis is als wij weg zijn. Kinderopvang: ik moet er nog niet aan denken. Gelukkig kunnen we denk ik alle oppas wel in de familie houden: manlief dagje thuis, mijn moeder een dagje oppassen.. En 1 dag misschien ouderschapsverlof.. Zit nu met highlights in m'n haar: straks badkamer doen; hele huis stofzuigen en vanmiddag met mams naar de kringloop. Ik hoop ergens nog een ouderwets kinderbedje op de kop te tikken die we kunnen pimpen! Fijne dag allemaal! Liefss
Jee 16 weken @firsttime. Klinkt dan ineens veel meer he? @Kukel Vanavond uit eten en verjaardag en morgen vliegen. Jee het is er nu 30 graden dus daar zeg ik geen nee tegen! Ik denk dat je inderdaad iets vaker iets minder in moet plannen maar zolang je er nog van kan genieten is het niet erg toch.. @lise87 Ja lijkt me super zo'n oud wiegje. Wil daar ook nog eens naar kijken voor bij ons op de slaapkamer. Maar wil wel iets van hout.. @Weer Hier schijnt het zonnetje! Dus komt zo richting jullie denk ik!
16 weken klinkt hartstikke veel haha. Nog maar 4 en dan alweer op de helft. Donderdag tweede controle bij VK. Gaat hard! Wij hebben een kinderkamer gezien bij Babypark waar we toch wel verliefd op zijn geworden. Gewoon wit, maar wel lekker makkelijk. Was net op de website van Lief aan het kijken en ik wil nu alweer shoppen haha. Heb mijn favorieten maar even op de site gezet in plaats van in mijn winkelmandje gegooid
Blehhh, ben doodmoe! Gisteravond ook al, lik lag om 19:15 al te slapen, om half 10 wakker gemaakt nog even wat gedronken en weer naar bed. Vandaag de hele dag bezig, gezellig op kraambezoek (wel 1.5 uur rijden) en boodschappen gedaan. Nu weer uitgeteld op bed. Echt supermoe! Snap niet echt hoe het komt... Iedereen een lekker weekend en een leuke vaderdag morgen!
@mopje: hier idem.. Ook steeds moe. Het lijkt wel of ik steeds in het weekend moet bij komen van de werkweek. Gister rond 4 uur in bed gaan liggen en om 7 uur wakker gemaakt voor het eten. Vandaag ook nog slap en vlagen misselijk.. Bleehhgg het ging zo goed afgelopen week!
Goede morgen dames Hier gister druk dagje ghttp://www.baafautomotive.nl/ehad Verf voor de kinder kamer gekocht en nieuwe kleding kast voor bij ons op de kamer De oude is nu toch echt overleden Verder de meubels die naar me ouders moesten weg gebracht op 1 kastje na Maar die past gelukig wel bij ons achter in Aleen beetje jammer dat me ventje door zijn rug gegaan is met tillen Dus maar extra vertroetelen mag die het dalijk na de bevaling terug doen Nee hoor hij is toch wel lief voor me nu ook als ik te moe ben kookt hij En wil me het liefst alles uit handen nemen Maar heb hem gister toch maar veteld dat ik zwanger ben en niet gehandicapt en echt nog wel wat kanen mag doen Hij was het er aleen niethelemaal mee eens Vandaag vaderdag Dalijk bij opa en oma langs en er na naar mijn ouders Dus ook vandaag een druk dagje iedereen een fijne en mooie dag
Poeh, volgende week twee dagen goed heet!! Pollenalarm dus... nies me een ongeluk, hahaha. Woensdag rond de 36 graden. Wie verzint het, kan ook nooit normaal hier he!
Geen zin in dat warme weer... Ga dinsdag maar het zwembadje opzetten voor de kleine denk ik! Vandaag naar de dierentuin in Leeuwarden geweest. We hadden gratis kaartjes gespaard bij de AH. Was leuk, maar ik had er geen 17 euro pp voor betaald! Vooral de loslopende aapjes waren erg schattig en dat vond mijn zoontje ook! Weekend bijna voorbij, werk ze morgen weer!
Hoi meiden, Ben er weer! Hebben een heel leuk weekend gehad! Lekker weer gehad, ben zelfs verbrand! Aardig van jullie dat ik geen tig pagina's hoef terug te lezen
Ik dacht ook, zal wel veel bij te lezen zijn. Gelukkig niet! Vandaag heel de dag beach volleybal toernooi gehad. Heerlijk in t zonnetje vanmorgen en het sporten ging nog prima!! Nu wel dood op de bank en maar op tijd naar bed!
Hoi meiden, Iedereen een leuke vaderdag gehad?? Was hier gezellig, rondje langs de ouders..nu samen neergeploft op de bank! Ga zo lekker mn nieuwe bedje in!!! Hij slaapt toch lekker!zou er volgens mij hele dagen in door kunnen brengen! Morgenmiddag komen ze eindelijk de trap plaatsen!!!deze week alles afwerken, volgende week behanger/schilder en vloerenmeneer erin! Dan kunnen we onze spullen uit de opslag gaan halen! Al mn zomerjurkjes zitten daarin!!! Zag dat t echt warm gaat worden dinsdag en woensdag...ga morgen verplicht maar even een korte broek ofzo halen bij de prenatal... Gister daar voor t eerst geweest! Drie broeken gekocht! Mn normale broeken zaten echt niet fijn meer!! Was een verademing isdat zeg!!! Zit zo lekker!zou t zonder zwanger te zijn ook wel kunnen waarderen denk...hihi, ideaal al dat elastiek! Dinsdagavond geslachtsbepaling! Spannend!!! Slaap lekker alvast allemaal!!
Zo inderdaad, heb niet te veel gemist! @maike79 Vervelend zeg je hooikoorts. Manlief begint ook al te niezen als hij denk dat het voorjaar wordt dus herken het! @vaderdag Hier niet veel bijzonders toen we ons hondje wegbrachten dacht ik er niet eens aan! Dus op het vliegveld snel gebeld! @Rosa1981 Spannend hoor, zo leuk als je het weet! @hier Vanmorgen even naar Rosada maar daar vond ik niks aan.. Toen naar Eindhoven en de vlucht ging half uur sneller dan gepland. Net heerlijk wezen eten en nu snel slapen. Merk het dan toch wel dat ik erg moe ben! @Kaatje87 Gelukkig! Heb je leuk gehad?
Hoi meiden! Jeetje wat is er weer veel gekletst en mn geheugen laat me zoooo in de steek! Wiegje: Ik kan het wiegje krijgen die mijn oma gekocht heeft waarin mn moeder en ooms hebben gelegen en alle kleinkinderen. Deze is nu bekleed met mn moeders trouwjurk.... Geen idee hoe hij eruit ziet weet alleen dat hij van "riet" is en wit is.... Weet niet of ik hem wil gebruiken maar zie het tegen die tijd wel @ Vaderdag, niks mee gedaan mn vriend krijgt volgende week zn diploma en krijgt dan 1 groot cadeau verder zijn de toekomstige opas wel verwend gister. @Ach Fijne vakantie!!! (waar zit je want dat heb ik helemaal gemist volgens mij! Sorry!) @Huisdieren wegbrengen. Hoef ik gelukkig nooit. Of naar mn vader of moeder of de ouders van mn vriend. Altijd wel 1 van de 3 die wil oppassen daarbij hebben we een grotere hond dus vind ik het ook een prettiger idee. @Hier met n lege agenda toch nog een druk weekend gehad! Nu nog pittig weekje voor de boeg! Morgen naar VK maar moet de afspraak proberen te verzetten omdat mn beste vriendin een belangrijke afspraak heeft en me er graag bij wil hebben, kan de afspraken helaas net niet combineren. Hoe dan ook morgen middag dus vrij en net besloten dat ik woensdag ook verlof op neem... heb niks op een snik heet kantoor te zoeken als het 35 graden wordt buiten. EN! Vandaag 16 weken!!!
Goedemorgen allemaal, Hier een 'alleenstaande' mama... alleen voor deze week hoor. Manlief is op reis en dus moet ik het even allemaal alleen doen. So far so good. Iedereen gewassen, aagekleed, gevoed en gepoetst op tijd afgeleverd op school en kinderdagverblijf! Nu heb ik lekker de dag voor mezelf! Ik ga zo eerst eens even bijslapen want afgelopen nacht moest ik erg wennen aan een ander snurkje naast me.. zoon ipv manlief... hihi.. wel erg gezellig hoor. Het is zo'n lieverd (man ook!) En dan ga ik lekker rommelen met de kinderkleertjes. Ik ben mijn meisjeskleding aan het verkopen. Dus als je geïnteresseerd hebt: kijk maar bij TE KOOP aangeboden hier op ZP. Oja, een ZP vriendinnetje heeft gisteren haar derde zoon gekregen: GIJS! Echt leuk! We kennen elkaar van mei 2010! Iedereen een heel fijne dag
Goede morgen Hier schijnt het zonnetje heerlijk Ben benieuwd voor hoe lang want woord voor eind van de dag al weer regen verwacht Dus nu maar ff van nemen Vl is thuis gebleven rug wil maar nie over en blijft pijn doen Dus ziek gemeld aan de pijnstiling en verder rust houden Hier vandaag buiten aleen van het mooie weer genieten Ook maar weer wat doen in de toekomstige kinder kamer Is van het weeken wel al een hoop gebeurd Maar moeten nog boeken en zo in dozen ingepakt worden Dus dat ga ik vandaag maar is doen Over 2 weken komt me schoon pa helpen met verven En volgende week komt mijn pa samen met mij de kleding kast in elkaar zetten Dus zo wie zo al 2 drukke weekenden voor de boeg Over 2 weken precies20 weken echo Maar morgen eerst maar op cotrole bij de vk En een woensdag samen met moeders shoppen Dus nou ja druk weekje maar met leuke dingen
Oef lekker uitgeslapen maar vreselijke dromen gehad: dat word je ook niet uitgerust. Merk nu dat ik wat spanning krijg voor morgen: de 20 weken echo! Heb er ook wel echt zin in!! Lekker weer naar ons kleine hummeltje kijken!! Vanmiddag nog even werken.. Grote school/lokaal schoonmaak komt ook in de buurt dus alvast maar enigszins beginnen!! Morgen 35 graden!! Pff zweten bij de echo!