Tnx Alles was goed. Hartje weer horen racen, mn bloeddruk perfect, mn bloeduitslagen konden niet beter. Enige waar ik nu nog veel last van heb is mn rug/bekken. Straalt uit naar mn rechterbil waardoor ik snachts slecht slaap van de pijn en ook moeite heb met lopen van tijd tot tijd. Maar weer 2x naar de fysio geweest afgelopen week en komende week weer terug. Oefeningen meegekregen voor mn bekken. Hopen dat het daarmee beter wordt. Ik voel de kleine ook nog niet. 1x een soort van plopje gevoeld waarvan ik zeker weet dat het niet mn darmen waren. Kleine ligt nu ook wat hoger en niet meer zo diep dus misschien binnenkort... Ik ben vandaag voor het eerst alleen naar de vk geweest. Echos doe ik niet meer alleen. Daar heb ik vorig jaar wel van geleerd. Toen ik alleen was kreeg ik te horen dat het mis was. De vk durf ik nog wel aan. Dat is meer 'vrouwenpraat'. Hoe gaat het, nog last van gasvorming? Voel je je borsten nog zo erg en hoe is het met je tepels? hahaha, vind mn vriend ook niet geweldig om dat aan te horen geloof ik. Ben qua datum nu eindelijk vast gezet. Eerst op 22 nov, toen op 26 nov en nu de tenminste houdbaar tot 25 november. Dus ik zal de lijst weer aanpassen, ook met mn nieuwe vk afspraak. @Naam de Naam voor een meid hadden we al bijna. Voor een jongen vonden we het erg lastig en daar kwamen we ook niet uit. Meisje hebben we de eerste naam en moeten we alleen nog een tweede naam hebben. Die komt ook vanzelf @bloedgroep Was wel een issue bij de bloedtest bedenk ik me ineens... Ik heb A-negatief. Als vl ook negatief heeft is er niets aan de hand maar wanneer hij positief heeft, moet ik me laten enten om geen antistoffen tegen een volgende zwangerschap aan te gaan maken. Dat vind ik nog wel spannend. Had m'n vriendje een berichtje gestuurd en binnen 5 minuten kreeg ik een whatsapp dat hij een zelftestset had besteld... Hij vind t ook wel spannend blijkbaar. Tis zon schatje...
@Dyson, wat mooi om je dochter te vernoemen naar je opa! Karlijn leuke naam! @ACH, hihi heb wij jonge ouders ook al gelezen in de tuin Heerlijk zo'n dagje vrij! @Baby voelen, soms denk ik van wel, maar tja kunnen ook mn darmen zijn haha! En gister bij de echo zo beweeglijk! Snap je niks van dat je dan nog niets voelt.. Maar goed komt wel @Afspraak vk, vorige keer was 's avonds dus kon mijn man mee en de volgende afspraak is in de zomervakantie, dus kan hij ook mooi mee!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 15 (1) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (1) -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (5) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje? 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (1) -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (1) -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2 December (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 37 zwangeren! 3 jongens 2 meisjes 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: Juni 4: ACH (Controle) angelasm(geslachtsbepaling) maike (vk) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) ACH (Geslachtsbepaling 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling), lis1989 (vk), JackieSt (Geslachtsbepaling) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) Stefjuh (geslachtsbepaling), vinisa (pretecho/geslachtsbepaling) 11: Stefjuh (VK), Deurmat(pretecho geslachtsbepaling) 12: Diortje (vk), Deurmat (echo controle gynaecoloog) 18: Juis (vk), Lise87 (20 weken echo), xBloempje (vk) 20: Dyson (20 weken echo), Firsttime (vk) 21: riantje1987 (vk) 22: Leinos83 (pretecho) 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 26: Mopje (vk) 28: Leinos83 (VK) Juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo) Maike (vk) 3: riantje1987 (20 weken echo) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) 16: Firsttime (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 4 juni 14:36
Ik vind Karlijn een prachtige naam! Ik had al jaren een meisjesnaam in gedachten. Maar ik, mijn vriend hebben dezelfde voorletter en de eerste letter van zijn achternaam is ook hetzelfde. Zie me dat al helemaal voor me met post mochten we ooit trouwen. Allemaal dezelfde beginletters voor en achternaam. Lijkt mij niet zo handig... wel jammer. Ben onderhand flink nerveus wat auto betreft. Airbaglampje knipperde en die dingen zijn &%*$# duur dus duimen voor los contactje ofzo. Weet niet of APK gewoon kan zonder dat dit gerepareerd wordt, brr vind het maar niks. Dacht trouwens "even" naar huis te lopen vanaf de garage kwam nog net niet kruipend thuis en dan moet ik nog een keer terug ook. Wordt helemaal leuk Iedereen succes met alle controles! Sorry maar ik duik de tuin in
Kun je toch gewoon een tweede naam geven? Mijn nichtjes hebben ook dezelfde voorletter maar wel een tweede naam die met een andere letter begint. Zo zit je ook niet met de post. Geniet van het mooie weer en succes met je auto!
Bij ons staan de namen ook al vast. De meisjesnaam was wat lastiger dan de jongensnaam. Nu alleen nog even afwachten wat het wordt.
Hier vanuit de tuin: gefeliciteerd voor degenen die een jarige in de buurt hebben! Ik ben lekker de tijdschriften uit het felicitaspakket aan het lezen in het zonnetje! Ti's goed warm in de zon! Namen: wij hebben een hele lijst maar nog niet echt wat gekozen! Over twee weekjes weten we hopelijk het geslacht en dan kan de helft van de namen weg!! Wij willen waarschijnlijk het geslacht geheim houden.. Ik weet niet of dat gaat lukken maar dat lijkt me wel leuk! We zeggen waarschijnlijk dan ook dat we het niet weten: anders word het ingewikkeld! Rare vraag: hebben jullie ook last van steken in je lies/buik wanneer je naar het toilet gaat? Ik denk dat het m'n banden zijn maar ik krimp af en toe ineen van de pijn..
Tipje voor degene die twijfelen of ze wat voelen: plat gaan liggen en dan zachtjes op 1 plekje van je buik (waar je baarmoeder ligt) drukken.. Af en toe krijg ik dan een duwtje terug! Leuk!!!
Tip: Als je de lijst kopieert en plakt behoud je deze lijst! Scheelt deze perfectionist een hoop werk Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 15 (1) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (1) -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (5) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje? 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (1) -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (1) -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2 December (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 37 zwangeren! 3 jongens 2 meisjes 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: Juni 4: ACH (Controle) angelasm(geslachtsbepaling), Maike79 (vk) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) ACH (Geslachtsbepaling 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling), lis1989 (vk), JackieSt (Geslachtsbepaling) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) Stefjuh (geslachtsbepaling), vinisa (pretecho/geslachtsbepaling) 11: Stefjuh (VK), Deurmat(pretecho geslachtsbepaling) 12: Diortje (vk), Deurmat (echo controle gynaecoloog) 18: Juis (vk), Lise87 (20 weken echo), xBloempje (vk) 20: Dyson (20 weken echo), Firsttime (vk) 21: riantje1987 (vk) 22: Leinos83 (pretecho) 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 26: Mopje (vk) 28: Leinos83 (VK) Juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo), Maike79 (vk) 3: riantje1987 (20 weken echo) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike79 (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) 16: Firsttime (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 4 juni 15:33
Had ik een heel verhaal getypt, weg internet verbinding en dus weg verhaald... @ jacky: voel je niet verplicht om constant op iedereen te reageren, dat gaat gewoon niet met zo velen. En idd sommige hebben meer tijd dan anderen, maar ook dat maakt niets uit. Af en toe gewoon even ertussen voegen en gezellig mee kletsen. Niks is verplicht. @ voelen: laatste dagen toch wel dagelijks, maar heb het alleen in rust door. Zo zachtjes is het eigenlijk nog. Toch weet ik zeker dat het klein kukeltje is en niet m'n darmen. Vandaag geslaagd voor positie broeken. Zit nu met een heerlijk kort broekje in de tuin, genietend van de zon. Uhh... Ik had op nog meer meiden gereageerd, maar weet het niet meer😊
@ Lise: zo doen wij het ook waarschijnlijk. Ok teijfel nog of ik het wil weten, maar bedenk ik nog dat ik het wel wil weten, dan nog zeggen we tegen de rest vd wereld dat we het niet weten. Qua namen: sowieso een Hollandse naam. We houden beide totaal niet van Engelstalige namen.
@maike haha, dat zou wat zijn als we zelfs invloed op onze apparaten om ons heen gaan krijgen Ik zit nogal af te tellen, ga lekker om 17.00 uur op tijd naar huis. @boxen ik heb ook allemaal boxen besteld, maar er is er nog geen een bezorgd of mail ontvangen! snap er niks van. Ga ze misschien nog maar eens bestellen, of mis je er nu ook weer niet zoveel aan?
Ik heb de mail van de etos (felicitas) ontvangen maar ik moet em nog ophalen. Die van prenatal komt pas later en de babydump ga ik ook nog doen denk ik. Gratizzzzzz.... zit altijd wel iets leuks bij. Desnoods voor het leesvoer voor het mooie weer!
Jaa net op controle geweest en manlief laten slapen en mama meegevraagt dus hoop dat hij het me niet kwalijk neemt.. Hartje gehoord, eerst heel lang in mijn buik duwen! Haha. Maar toen voelde ze het en kon ze vrijwel gelijk het hartje vinden. Zo mooi. Bloeddruk 90/60 verloskundige zei eerst prima maar mijn moeder vond het erg laag.. Moet ik me hier zorgen over maken? Woensdag 3 juli is de nieuwe naar toe leef datum. Haha. 20 weken echo in de ochtend.. Best wel even rijden maar hier doen ze het maar op 1 bepaalde middag en dan moet ik net extra werken.. In de middag weer op controle. Wil iemand dat op de lijst zetten? Zit op telefoon anders komt het nog wel.. Morgen geslachtecho! Mag trouwens altijd bellen om langs te komen om het hartje te luisteren, wel fijn!
@ iedereen die vrij is of lekker thuis zit: geniet van het mooie weer! @ afspraken: mijn vorige zwangerschap ben ik naar alle afspraken alleen gegaan, behalve de echo's dan. Had daar zelf geen problemen mee, mijn kan kon niet zomaar elke keer vrij ervoor krijgen en zoveel bijzonders werd er nou niet besproken toen ik vaker en extra controles kreeg ging ik ook alleen, zag het nut niet in van ons samen vervelen voor uren in het ziekenhuis. We hadden de afspraak dat ik zou bellen als het echt dringend was of dat ik moest blijven ofzo. Nu ga ik vaak met mijn moeder, zij rijdt haha en wacht in de wachtkamer. Ik ben dus niet helemaal alleen meer haha, maar naar binnen ga ik alleen. Eerst hadden we dochter mee, maar nu let mijn man op haar aangezien hij toch thuis zit. @ cygnet: beterschap! @ namen: we beginnen pas echt iets te zoeken wanneer we het geslacht weten. Een jongensnaam zal moeilijk worden aangezien we daar niet veel leuk vinden en vaak vind ik een naam leuk en mijn man niet of andersom. Een meisjesnaam hadden we eerst al in gedachten, maar we twijfelen nu.. Maar dan nog zullen we daar sneller een leuke naam voor vinden. Dus qua namen is een meisje makkelijker voor ons haha. Nog een paar dagen en hopelijk weten we het dan, ik reken er niet op aangezien bij mijn dochter we ook pas weken na de pretecho definitief te horen kregen dat het een meisje was (ze lag er telkens niet goed voor )
Tip: Als je de lijst kopieert en plakt behoud je deze lijst! Scheelt deze perfectionist een hoop werk Onzebevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 15 (1) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (1) -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (5) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje? 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (1) -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (1) -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2 December (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 37 zwangeren! 3 jongens 2 meisjes 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: Juni 4: ACH (Controle) angelasm(geslachtsbepaling), Maike79 (vk) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) ACH (Geslachtsbepaling 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling), lis1989 (vk), JackieSt (Geslachtsbepaling) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) Stefjuh (geslachtsbepaling), vinisa (pretecho/geslachtsbepaling) 11: Stefjuh (VK), Deurmat(pretecho geslachtsbepaling) 12: Diortje (vk), Deurmat (echo controle gynaecoloog) 18: Juis (vk), Lise87 (20 weken echo), xBloempje (vk) 20: Dyson (20 weken echo), Firsttime (vk) 21: riantje1987 (vk) 22: Leinos83 (pretecho) 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 26: Mopje (vk) 28: Leinos83 (VK) Juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo), Maike79 (vk) 3: riantje1987 (20 weken echo) ACH (20 weken echo) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike79 (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) 16: Firsttime (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 4 juni 16:00