Goedemorgen dames! Even niet veel hier geweest maar zie mooie buikjes en aankopen voorbij komen! hier teveel prikkels gehad dus weer wat angsrstoornis terug .. hoe irritant is dat! Zit dan weer te veel in mn hoofd en leef in een waas waar ik weer angstig van wordt. Moet maar weer wat dingen overdeschutting.nl'en anders zit ik straks weer thuis
Doe het lekker rustig aan souries! Aan jezelf en de baby denken! De rest komt daarna wel weer! @ lovely: drukke week, maar wel een hele leuke! Succes met de laatste voorbereidingen. @ hier: nog een dagje vrij, heerlijk lang weekend dus. Ook een drukke week met een vrjjgezellenweekend komend weekend, dus dan moet ik wel goed uitgerust zijn... Eerst nog 4 lange dagen werken. Over een weekje 30 wkn echo... Spannend...
Hallo, Ja mijn schoon vader maakt de kamer, ik zak hier onder een foto meesturen van de kamer die hij na maakt , maar dan met kleine aanpassingen zodat het word zoals ons dat fijner lijkt, zo word er bijvoorbeeld een doorgroei bedje van gemaakt, en nog wat andere dingen,, Mijn schoonvader heeft voor al zijn klein kinderen een kamer gemaakt, Wij waren blij want deze kamer vonden wij te duur en nu hebben we hem alsnog haha, Voor de eerste maand of 2 maanden kijken we nog even , heb ik een wieg waar ik en mijn broer zelf nog in hebben gelegen, die verven we ook wit,
Goedemorgen allemaal! Hier vanochtend even bij de vk geweest voor reguliere controle. Bloeddruk weer keurig 110/75 en mooi hartje gehoord (en even opgenomen op mijn telefoon) Maar veel beter nieuws: er is een goeie kans dat ik thuis mag bevallen! Met 30 weken moet er een urinekweek gedaan worden om te kijken of de GBS actief is en ik mag maximaal 12 uur met gebroken vliezen lopen maar wie weet.. Joehoe.. ben helemaal blij. @Souries.. dikke knuffel meid. Psychische stoornissen kunnen onder invloed van hormonen ook verergeren. Het is goed om hier over contact op te nemen met je vk want er valt vaak best iets aan te doen. Mooie kamertjes zie ik voorbij komen! @Kukel... zo jij hebt haast met je 30 weken echo
@Cygnet thanks, lief van je. Ik ga het even een weekje aankijken met op mijn voeding letten, want ik heb ook het idee dat het verergert als ik veel suikers, caffeïne etc. binnenkrijg, en laat ik nou lekker aan het snoepen zijn de laatste paar dagen :S Wordt weer een hormoonbalansdieetje de komende weken (zonder af te vallen hoor )
Goed idee. Je voeding kan zeker invloed hebben. Ik merk het zelf ook dat ik me veel minder happy voel als ik veel geraffineerde suiker binnen krijg (fruitsuiker maakt gelukkig niet uit). Hou jezelf maar goed in de gaten.. zwanger zijn is al zwaar zat zonder dat ook je hoofd vervelend doet
Nog iets waar ik heel blij om ben.. ik heb al voor 85,50 verkocht via Marktplaats! Joehoe... lekker hoor.. scheelt ook een boel stuf hier in huis!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 15 (1) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (6) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis, en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (5) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje? 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (1) -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 36 zwangeren! 8 jongens 11 meisjes 5 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: juni 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) Rodaina (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 26: Mopje (vk) 28: Leinos83 (VK) juli 1: JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) riantje1987 (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo), Maike79 (vk),Diortje (20 weken echo) 3: ACH (20 weken echo) ACH (vk), Anja358 (20 weken echo) 4: Rodaina (20 weken echo) lis1989 (vk) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog), MaMeMi (20 weken echo), lis1989 (20 weken echo) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike79 (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) Stefjuh (20 weken echo) 11: Souries (vk) Diortje (vk) 12: Souries (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) 16: Firsttime (20 weken echo) Stefjuh (VK) 17: Cygnet2 (vk) 18: Happyikke (20 weken echo), Firsttime (VK) 23 riantje1987 (vk) augustus 6: Cygnet2 (pretecho) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is de lijst van 24 juni 11:27 uur
Hoop dat je je snel beter mag voelen @souries en lekker mag genieten! Helaas weet ik zelf ook hoe het is maar mag het voor nu afkloppen. Heeft de verloskundige ook aantekeningen gemaakt bij de intake? @Angelasm Super gaaf zou nooit meer afstand kunnen doen van het kamertje. @Cygnet2 Fijn dat alles goed was en zeker een voordeel als je waarschijnlijk mag thuisbevallen.. Hier is het uitgesloten vanwege de afstand.. Leuk he verkopen via marktplaats? Als ik er tijd voor heb doe ik het ook altijd graag. Geeft zo'n lekker gevoel die centjes.
@ach ja, maar had aangegeven dat ik zelf heel goed in de gaten heb wanneer het weer op komt zetten en wel weet wat ik eraan moet doen, maar er gaat altijd weer wat tijd overheen waar ik me in vergis. En als vl dan late diensten heeft en ik alleen thuis ben, dan werkt dat een beetje averechts. Gelukkig is ie er deze week alleen donderdagavond niet @cygnet leuk! Ik denk altijd dat niemand onze rommel wil hebben, maar misschien moet ik het ook maar eens proberen
Hey meiden, Ik ben er weer. Ik ben een weekend weggeweest naar Hamburg. Ik had daar een kattenshow. Ik heb een leuk maar druk weekend gehad. Je merkt nu dat het er wel flink inhakt nu ik zwanger ben. Was dus ook voorlopig de laatste keer. Mijn kat kan nu rustig van z'n pensioen gaan genieten. Ik heb weer even bijgelezen en zag veel leuke spulletjes voorbij komen. Leuk dat iedereen nu lekker aan het shoppen is en al met de kamertjes bezig gaan. Ik kan zelf ook niet wachten om in het kamertje aan de slag te gaan maar heb voorlopig nog geen vrije weekenden. Vanavond hebben wij een afspraak bij de verloskundige. Weer even het hartje luisteren. Vind dat toch altijd een fijne geruststelling. Heb er dan ook weer erg veel zin in. Nog even een paar uurtjes werken en dan mogen we weer. Fijne dag allemaal!
@Souries... dat dacht ik dus ook maar gelukkig blijk ik een goeie wasser te zijn en zijn de merkkleertjes van dochter nog echt heel mooi! hahahahaha @ACH.. waar woon jij dan dat die afstand zo groot is? Wadden eilanden?
Haha klinkt het zo onbewoond? Zeeland, Schouwen-Duiveland. Hier op het eiland geen officieel ziekenhuis meer dus we moeten de Zeelandbrug over.
Jeetje, ik voel onze uk wel lekker schoppen de laatste twee dagen. Nu zelfs als ik gewoon zit! wat grappig
Ah, dat was inderdaad mijn tweede gok geweest! Jammer, de keuze voor een thuisbevalling is wel erg fijn. Maar ook wel weer ok om te weten waar je aan toe bent. Ik moet er nog over nadenken hoor.. ik geloof wel dat thuis mijn voorkeur heeft (was erg relaxt met dochterlief) maar er lopen er natuurlijk NOG twee rond!
Hallo wat leuk om te lezen dat mensen hun kindje al voelen dat heb ik helaas nog niet maar ja komt vanzelf, Ik kom even terug op mijn bericht van zaterdag, toen vertelde ik dat ik mijn maxi cosi niet van mijn kinderwagen af kreeg, nu kreeg ik als tip silicone spray , nou en nu een perfect werkende kinderwagen dus ik ben blij,,
@Jackie: Leuk zeg zo'n show! Wat voor soort kat heb je? Wij hebben sinds kort een sphynx kitten. Zijn vader is een showkat. Ik heb 1,5e week geleden bij de Zumba les het kindje gevoeld en daarna ook niet echt meer. Hopelijk voel ik het snel weer. Ons kindje was op de echo zaterdag in ieder geval actief genoeg, dus daar ligt het niet aan .
Oh hahaha, 20 wkn echo idd. Hoeveel kg zijn jullie al aangekomen? Ik stond vanmorgen op de weegschaal en stond op + 4. Schrok er stiekem toch wel van. Of is het bij jullie ongeveer hetzelfde?