Dag dames! Ik ben niet zo actief met reageren maar ik lees elke dag alle verhaaltjes hoor, en leef met iedereen mee! Wil toch even deze prachtige 4d foto met jullie delen, die tijdens de 20-weken echo gemaakt is.. Alles was tiptop in orde, hij was zelfs aan de grote kant, met langere benen en armen dan gemiddeld haha!
Welkom aan de nieuwe moeders hier!!! Jackie, kan me goed voorstellen dat je gaat liggen malen! Ik zou t ook heel moeilijk vinden denk. Hier hebben we de 20weken echo over twee weken...blijf t toch nog steeds spannend vinden! Denk dat ik er pas zeker over ben op t moment dat het kindje geboren is! Ik wilde nog iets zeggen...maar wat???ben net een zeef! Echt irritant!!!
@jj1308 Wat fijn dat je echo goed is en wat een prachtige foto! Lekker genieten.. Beetje lengte voor een jongen is niet verkeerd! Ah over iets meer dan 12 uur is het zo ver.. Spannend!
@JJ: zo wat bijzonder om het gezichtje al zo goed te kunnen zien. @Ach: spannend!! Ik moet nog een week geduldig wachten!
@Cygnet, fijn dat alles goed is met de kleine man! @JJ1308, wauw! Wat een mooie foto!! @Mirna, welkom! @Souries, die hormonen ook! Pff als ik moet huilen kan ik ook niet meer stoppen! @Ach, succes morgen en veel plezier! Hoop dat alles goed is! @Hier, Ik ben vrijdag begonnen met m'n mdfboom. Netjes de vloer afgedekt met plastic. De stam grijs en de diertjes zijn blauw, nou wil mijn man maandag behang gaan trekken want hij heeft dan al vakantie. Kwam hij op het idee om de boom aan de kant te leggen en het plastic weg te gooien.. Nou de verf is er dus op sommige plekken doorheen gegaan.. OEPS!! Blauw, grijs.. Terpentine erop maar dat deed dus niks.. Toen maar met een schuursponsje te werk gegaan.. Maar goed hebben het er gelukkig afgekregen! Gelukkig is het verven klaar en ga ik van de week de bladeren met decopatch bekleden. Heel benieuwd naar het eindresultaat! @Kwaaltjes, zijn er nog meer meiden met zoveel hoofdpijn?
@kaatje ja best wel! Vooral s ochtends en in t weekend! Nou huilbui van vanmiddag is ver te zoeken,ben nu gewoon sjago haha..dan maar keuken opruimen
@Kwaaltjes; nee ik moet zeggen ik heb helemaal niets te klagen .... Soms ben ik echt aan het twijfelen of alles wel goed gaat daarbinnen. Met 16 weken een pretecho gehad (placenta ligt bij mij aan de buikwand) en met 17 weken voor het laatst hartje gehoord bij vk.... Maar toch blijf ik me zorgen maken ... Want ik ben best fors van mezelf dus ik zie mezelf nou ook niet echt groeien ofzo en denk soms wel eens wat te voelen, maar zeker weten doe ik het niet. Hihi wat een tut hola ben ik toch ook he!!
Hier ook een tuthola hoor!!!!ik heb wel een buikje en we hebben afgelopen week t hartje nog gehoord, maar toch! Zou t liefst zelf zo'n echo apparaat kopen voor thuis!! Maar is ook weer zo wat he!
Hmm nee hoor @Stefjuh.. Bij iedere mijlpaal dacht ik nu ben ik niet meer onzeker, helaas! Blijft gewoon niet dat ik niet geniet hoor want dat doe ik absoluut. @Kaatje87 Klink als een ervaren klusser, haha! Leuk hoor, ben erg benieuwd naar het resultaat!
@stefjuh en als onze baby's straks in hun wiegje liggen maken we ons nóg zorgen ik wacht met je mee hoor! Ik mag de 12e pas.. jij?
Wij mogen ook pas later, de 16e! Hadden m eigenlijk eerder, maar ze hebben hun rooster omgegooid, konden we wel op dezelfde datum om 10 uur smorgens... Dan zit ik met 24 kids voor mn neus...die kan ik niet zomaar wegstoppen ofzo! Echt zooo balen!!
@Rosa: dat is idd balen!! Maarja joh we moeten maar geduldig wachten... Er zit niks anders op @ACH & Anja: succes vandaag bij de 20 weken echo!!
Dankjewel moet 9:40.. Ben benieuwd hoelang het duurt! Vanmiddag om 15:45 ook op controle bij de verloskundige dus lekker dagje zo. Jullie horen later weer wat van mij! Fijne dag allemaal
@ Kwaaltjes. Hier blijft de vermoeidheid hangen en heb iedere avond hoofdpijn. Verder dan zeer zware ontlasting (spulletje helpt overigens wel goed gelukkig maar de pijn daaromheen blijft nog wel even hangen) Heb eigenlijk ook weinig te klagen. Zou alleen willen dat ik meer kan slapen of wat minder uren zou kunnen werken zodat ik meer rust heb. Ik heb had gister trouwens jeuk in mn buik... en kon m niet weg krabben! Erg leuk maar na n tijdje (lees bijna n uur!) werd ik er helemaal prikkelbaar van hahaha jeukte zooooo erg! Dus paar keer heen en weer gesprongen en toen was het weg. Ons Robin is me nu al aan t stalken daar binnen wordt een jaartje huis arrest als ie geboren is als ie zo door gaat
@Ach Succes!! @Rosa haha, kun je ze niet meenemen op excursie @juis hier vermoeidheid ook, maar tegelijk slaap ik ook superslecht dus zal daar wel van komen.
Huisarrest goed idee Juis, gelijk goed aanpakken Welkom Mirna, hoop dat je het hier naar je zin hebt in deze babbelbox. Prachtige foto's Cygnet en JJ Ik weet niet of je ook gaat huilen van andermans ellende Souries maar ik zal het even zo zielig mogelijk brengen stond het weekend met een kraam vol spullen op een fair (met mijn buikband en steunkousen) kreeg ik hooikoorts :x 5 pakken zakdoeken weggeniest D spreek uit gepiest ) Man wat voelde ik me sexy en dan tussendoor lief blijven lachen. Gelukkig super verkocht, hele leuke mensen ontmoet maar wel gesloopt. Dus helaas moeten beslissen dat het hier (op 1 dag na eind augustus) bij blijft , geen leuke braderieën meer deze zomer en dus ook geen extra centjes. 's nachts koorts gekregen en astma aanvallen. Maar maandagochtend controle bij vk die hartstikke tevreden was, hartje klopt goed en bloeddruk was oké. Maar wel onder curatele van mijn schoonfamilie huisarrest. Bleh Nou ja prulleke doet het goed, maandag 20 weken echo, maar baal wel van al die (gecontroleerde) medicatie maar zonder lukt echt niet. ben zo zielig dramatischer kan ik het echt niet maken iedereen vraagt of ik zwanger ben van een tweeling dus kennelijk is mijn buik een eye catcher. Fijne dag allemaal!